οχι τι 2?? ενα και καλο!
του χρονου που θα παρω το γκραν τσεροκι θα οργωσουμε τα βουνα!
Χρόνια πολλά και καλή χρόνια σε ολους!
1. Το 530 LCI έχει τα φρένα του 545 που φοράει και το δικό σου Πανο, δε χρειάζεται καμία αναβάθμιση.
2. Το Ε60 είναι κορυφαιο οικογενειακό, αλλα τον τελευταίο χρόνο έχω ευχαριστηθεί πολύ περισσότερο το Terios κι ας είναι κλασομπανιερα.
3. Αν το Q5 καίει τ' άντερα του, ένα τριλιτρο τετρακίνητο σενταν 1700 κιλών τι κάνει;
Δε γνωρίζω κανέναν οικογενειάρχη που να είχε SUV και να πήγε σε λιμουζίνα. Κάποιος λόγος θα υπάρχει.
GiannisRob (01-01-13), STREETRACING (01-01-13)
Eleni (01-01-13), GiannisRob (01-01-13), S8N (01-01-13), Stathis (01-01-13)
καποια στιγμη θα πρεπει να κανουμε μια κουβεντα και να ξεχωρισουμε τα οχηματα ελευθερου χρονου με τα off road animals, τα τετρακινητα με την ταυτιση που εχουν μονο για εκτος δρομου ή παρπμοιες δραστηριοτητες.
Να δουμε ακομα και εργοστασιακα τι λενε και ποιος ειναι ο προσανατολισμος των suv και ποιες οι δυνατοτητες (πραγματικες).
aristent (01-01-13), Panos 316T (01-01-13), PANOS-E60 (01-01-13), S8N (01-01-13)
Διαφωνώ. Στο SUV κάθεσαι πιο ψηλά, έχεις καλύτερη ορατοτητα, νιώθεις πιο ασφαλης, δεν αγχώνεσαι για πλημμυρισμενους δρομους η λακκούβες, η τετρακίνηση προσφέρει σταθεροτητα και γενικά αισθανεσαι πιο ξεγνοιαστος. Αυτα εκτιμούν περισσότερο οι γυναικες κι όχι αν το σκαφος της Ε60 συνδυαζει κορυφαία ανεση με σπορ αίσθηση. Μη συγκρινεις το Forester με το Ε60, ένα allroad η ένα Q5 είναι πολύ πιο κοντά στο δευτερο.
GiannisRob (01-01-13), Nino (01-01-13), STREETRACING (01-01-13), Thomelef (01-01-13)