Αγαπητέ μου Μέντορα και Δάσκαλε
μεγάλη μου τιμή 
η πρότασή μου είναι για όλα τα αυτοκίνητα, παλαιά και νέα.
Ενα Μ3 Ε46 θα έδινε 642 ευρώ, τα μισά απο ότι δίνει τώρα.
Τι δικαιολογία θα μπορέσεις να δώσεις στον αγρότη που μένει στο Τρικορφο Ηπείρου και πρέπει να πάει το παιδί του σχολείο στον Επτάπυργο, 24 χιλιόμετρα πήγαινε και άλλα τόσα ελα?
την ίδια που πρέπει να δώσω και στον κάτοικο της Αθήνας που δεν έχει επιδοτηση στο πετρέλαιο, είναι άνεργος του πέρνουν το διαμερισματάκι,και δεν έχει τις εναλλακτικές ενος κατοίκου της επαρχίας απο καλιέργεια,πτηνοτροφία κλπ . Για τις αγροτικές επιδοτήσεις βέβαια, ας μην αναφερθούμε καλυτερα. Αλήθεια με καγιέν θα το πάει ;;
Αφού το κάνει εξ ανάγκης.
Στον φορτηγατζή που θα μεταφέρει μπάμιες απο την Καλαμάτα στην Αθήνα?
Οτι δεν είναι ανταγωνιστικός στα μεταφορικά του (κλειστό επάγγελμα δεν είναι;; ) και οτι περνει περισσότερα απο το να στείλεις το ίδιο πραγμα στο εξωτερικό.
Το μόνο που καταφέρνεις αυξάνοντας το κόστος του καυσίμου είναι να επιβαρύνεις το προϊόν που διακινείς.
Αν είναι έτσι, ας μου εξηγησει κάποιος γιατί το ίδιο ελληνικό προιόν πουλιέται φθηνότερα στην Γερμανία η στην Αγγλία απ'οτι στη Ελλάδα.
Περιμένω με χαρά την αντίθεση σου.