Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Θα καταθεσετε πινακιδες?

Ψήφισαν
83. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • ναι

    24 28,92%
  • οχι

    59 71,08%
Σελίδα 163 από 327 ΠρώτηΠρώτη ... 63113153161162163164165173213263 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1.621 έως 1.630 από 3261

Θέμα: Τέλη κυκλοφορίας-Εκτακτη εισφορα-καταθεση πινακιδων

  1. #1621
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Samaro Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλημέρα και χρόνια πολλά !

    Πρόεδρέ μου με όλο το σεβασμό που σου έχω, διαφωνώ μαζί σου.

    Γιατί πρέπει να τιμωρηθεί σκληρά όποιος ονειρεύτηκε ένα καλό ακριβό αυτοκίνητο ;
    Για παράδειγμα, γιατί πρέπει να πληρώσει με το αίμα του όποιος αγοράζει σήμερα ένα μεταχειρισμένο Ε46 Μ3ο ;;
    Γιατί πρέπει να πληρώνει ακριβά, οποιος θέλει να έχει στην κατοχή του 2,3 η περισσότερα αυτοκίνητα ;;
    Τα οδηγεί όλα ταυτόχρονα; Οχι βέβαια ! Ισως τα θέλει για συλλογή. Ισως να τα βλέπει.

    Κατα την ταπεινή μου γνώμη, αυτό που πρέπει ι να πληρώνουμε είναι η χρήση και όχι η κατοχή/ ιδιοκτησία.

    Ρυπαίνει περισσότερο ένας με αυτοκίνητο 2000 κε που χρησιμοποιεί καθε Κυριακή απο κάποιον με 1000 κε που το χρησιμοποιεί όμως κάθε ημέρα ;;

    Αν λοιπόν υπήρχε ένα τέλος κυκλοφορίας συμβολικό πχ 50 ευρώ για καθε όχημα και ο φόρος επιβάρυνε την βενζίνη νομίζω ότι θα ήταν δικαιότερο.

    Με την ίδια λογική, που λέει πως πρέπει να υπάρχει ακριβό εισητήριο στα ΜΜΜ για να μην επιβαρύνουν τον κρατικό προυπολογισμό (δηλαδή όλους μας ) αλλά αυτούς που τα χρησιμοποιούν έτσι και στα αυτοκίνητα να πληρώνεις όσα καίς !!!


    Αγαπητέ μου Μέντορα και Δάσκαλε
    η πρότασή μου είναι για όλα τα αυτοκίνητα, παλαιά και νέα.
    Ενα Μ3 Ε46 θα έδινε 642 ευρώ, τα μισά απο ότι δίνει τώρα.

    Τι δικαιολογία θα μπορέσεις να δώσεις στον αγρότη που μένει στο Τρικορφο Ηπείρου και πρέπει να πάει το παιδί του σχολείο στον Επτάπυργο, 24 χιλιόμετρα πήγαινε και άλλα τόσα ελα?
    Αφού το κάνει εξ ανάγκης.

    Στον φορτηγατζή που θα μεταφέρει μπάμιες απο την Καλαμάτα στην Αθήνα?

    Το μόνο που καταφέρνεις αυξάνοντας το κόστος του καυσίμου είναι να επιβαρύνεις το προϊόν που διακινείς.

    Περιμένω με χαρά την αντίθεση σου.

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    BILL007 (27-12-12), ghost-rider (27-12-12), GiannisRob (27-12-12)

  3. #1622
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Στην Νορβηγία για παράδειγμα, μια απο τις μεγάλες χώρες παραγωγής πετρελαίου, όπου το καύσιμο είναι το ακριβότερο της ευρώπης, οι φόροι για ένα Golf, είναι 450 ευρώ το χρόνο τέλος, 150 ευρώ το χρόνο αν επιλέξει ο ιδιοκτήτης να φορέσει λάστιχα για το χιόνι (παίρνει ειδική βινιέτα που την βάζει στο παρμπριζ) επειδή φθείρουν το οδόστρωμα περισσότερο, 250 ευρώ είναι το ΚΤΕΟ τους (το οποίο κόβει κώλους, όχι αστεία) και για να κινηθείς έξω απο την πολη σου, θέλεις πάλι βινιέτα διοδίων, που κοστίζει ανάλογα με τις μέρες που την αγοράζεις.

    Γκρόσο μότο, ενα γκολφάκι θέλει 850 ευρώ έτσι για να βρίσκεται κάτω απο το σπίτι σου.
    Αν θες να το μετακινήσεις κιόλας, με 2.20 ευρώ το λίτρο και τα τέλη μετακίνησης, μιλάμε για σοδομισμό άνευ σιέλου.

    Και φυσικά δεν βάζω τη Νορβηγία σαν χειρότερο παράδειγμα, αλλά την βάζω επίτηδες επειδή αυτή η χώρα προέβαλλε τις σθεναρότερες αντιδράσεις για την "διάσωσή" μας και τον δανεισμό μας.

    Θέλω να πώ, ότι πρέπει να βάλουμε κάποια στιγμή μια μέση λύση στο φορολογικό του αυτοκινήτου, γιατί ενώ υπάρχουν καλύτερα, υπάρχουν και χειρότερα.

  4. The Following User Says Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    A8hnaios (27-12-12)

  5. #1623
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Γκρόσο ΜόΝτο είναι το σωστό. μεα κούλπα.

  6. #1624
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.185
    Thanked
    10610
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Οι μισθοι στη Νορβηγια?

  7. The Following 2 Users Say Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    katsaraios (28-12-12), STREETRACING (27-12-12)

  8. #1625
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sharky Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι μισθοι στη Νορβηγια?

    Σε μέσους όρους (κορώνες)

    37.300 ο εργάτης (ΠΕΝΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΒΔΟΜΗΝΤΑ ΕΥΡΩ)

    450.000 ο γιατρός (ΕΞΗΝΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΟΚΤΑΚΟΣΙΑ ΕΥΡΩ)

    και πληρώνουν ΦΟΡΟ 30% για τα βασικά αγαθά ενώ τα "μη βασικά" όπως τα αυτοκίνητα ή τα λούσα έχουν απο 60% μέχρι 100%


  9. The Following User Says Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    Kostas_1 (27-12-12)

  10. #1626
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    ρε προεδρε δε μιλαμε εδω για δημοσιας χρησης φορτηγα και λοιπα επαγγελματικα, αλλα για ιδιωτικης χρησης αυτοκινητα.

    το ιδιωτικης χρησης αυτοκινητο αποτελει τη μονιμη αγελαδα απ΄οπου αρμεγει το πελατειακο κρατος της κλεπτοκρατιας οποτε χρειαζεται εσοδα για να θρεψει τους αχρηστους και ζημιογονους μηχανισμους τους απο την εποχη του μητσοτακη.

    το αυτοκινητο φορολογειται στην εισαγωγη (παρανομα) με το ειδικο τελος ταξινομισης, με φπα, με φορο πολυτελειας (προσφατα), αλλα και στην αποκτηση αφου υπαρχει ποθεν εσχες και τεκμηριο χρησης.

    φορολογειται ξανα στην κυκλοφορια αφου τα 2/3 της βενζινης ειναι φορος.

    το τελος κυκλοφοριας ειναι ενας ακομα φορος που απο κατι ελαχιστο που ηταν παλια οπως λεει ο αντωνης, αυξηθηκε ωστε να καλυφθουν οικονομικες τρυπες του σπαταλου κρατους λογω του οτι κανεις δεν θελει να ασχοληθει με αυτο και να το εξυγιανει.

    αυριο μπορει να αυξηθει και παλι και ο φορος στα καυσιμα και τα τελη και τα διοδια και το φπα και, ολα τα υπολοιπα απλα επειδη δεν θελουν να μικρυνει το κρατος και να μειωθουν δραστικα τα εξοδα του.

    εχουμε πει πολλες φορες ποιο ειναι το πιο δικαιο συστημα, ασχετως συμφεροντων, ειναι αυτο της ελβετιας και αλλων χωρων οπου υπαρχει μια πινακιδα ανα οδηγο.
    ειτε εχει ενα οχημα, ειτε 50, τη βαζει οπου θελει και πληρωνει για το μεγαλυτερο και τελος και ασφαλεια, αφου καθε φορα ενα μονο ειναι ανθρωπινως δυνατον να κυκλοφορει.

    εδω και πολλα χρονια ομως η κλεπτοκρατια προσπαθει να κλεψει οτι και οπως βρει απο οποιους δεν μπορουν -ή δεν θελουν- να ειναι αορατοι.
    το κρατος ερχεται και με νομοτυπες διαταξεις αυθαιρετει και παιρνει χρηματα απο οποιον δεν μπορει να τα κρυψει, χωρις καμια δικαιοσυνη, απλα επειδη μπορει να παιρνει απο οποιον εχει για οσο εχει, αυτο ειναι το μονο κριτηριο.
    ετσι ομως μαθηματικα οσοι εχουν δυνατοτητα θα γινουν σταδιακα ολοι φοροφυγαδες και οσοι δεν γινεται να το κανουν θα συνεχισουν να δινουν ολο και περισσοτερα μεχρι να τα χασουν ολα.

    και επειδη το μασοκ μπορει να φταιει για πολλα, οχι ομως για ολα, ας αναζητησουμε ευθυνες και σε αυτους τους σωτηρες που διπλασιασαν μεσα σε 5 χρονια το κοστος μισθοδοσιας του δημοσιου απο 15 σε 30 δισ. το χρονο, διπλασιασαν τη φαρμακευτικη δαπανη απο 4 σε 8 δισ., εκτοξευσαν το ετησιο ελλειμα απο τα 1,2 στα 24 δισ.(!!!)

    ολα αυτα τα δισεκατομμυρια καποιος πρεπει να τα δωσει, αφου κανεις δεν διορθωνει τα αισχη που μας χρεοκοπησαν.
    και αυτος που θα τα δωσει και τα δινει ηδη, ειναι οπως προανεφερα αυτος που δεν μπορει να κρυφτει απο τους κλεφτες.

    δεν τιθεται κανενα θεμα ορθολογισμου, δικαιοσυνης, ευρυθμης λειτουργιας του συστηματος, προσωπικου συμφεροντος με το ενα ή το αλλο συστημα.
    οτι και να γινει, ακομα και ποδηλατο να παρει καποιος, υπαρχουν χιλιαδες αλλοι τροποι να τον κλεψει το κρατος, πραγμα που οπως προανεφερα κανει χωρις κανενα δισταγμο.

  11. The Following 12 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    A8hnaios (27-12-12), Bitz (27-12-12), EVERGET (27-12-12), hades7 (27-12-12), katsaraios (28-12-12), Leonidas_E39 (27-12-12), m-power_01 (27-12-12), PANOS-E60 (27-12-12), pilot (27-12-12), S8N (27-12-12), Thomelef (27-12-12), Vassilis ///M (27-12-12)

  12. #1627
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ρε προεδρε δε μιλαμε εδω για δημοσιας χρησης φορτηγα και λοιπα επαγγελματικα, αλλα για ιδιωτικης χρησης αυτοκινητα.
    αυτό λέω και εγώ, δεν το έχεις πιάσει απο την αρχή.

    το ιδιωτικης χρησης αυτοκινητο αποτελει τη μονιμη αγελαδα απ΄οπου αρμεγει το πελατειακο κρατος της κλεπτοκρατιας οποτε χρειαζεται εσοδα για να θρεψει τους αχρηστους και ζημιογονους μηχανισμους τους απο την εποχη του μητσοτακη.
    Του Καραμανλή, ήταν ο πρώτος που έβαλε το φόρο.
    Παρασκευή το Ζάσταβα 101 κόστιζε 87.000 δραχμές, την Δευτέρα 135.000
    σαν τώρα το θυμάμαι.


    το αυτοκινητο φορολογειται στην εισαγωγη (παρανομα) με το ειδικο τελος ταξινομισης, με φπα, με φορο πολυτελειας (προσφατα), αλλα και στην αποκτηση αφου υπαρχει ποθεν εσχες και τεκμηριο χρησης.
    Ιδέα Καραμανλή, Μητσοτάκη.

    φορολογειται ξανα στην κυκλοφορια αφου τα 2/3 της βενζινης ειναι φορος.

    το τελος κυκλοφοριας ειναι ενας ακομα φορος που απο κατι ελαχιστο που ηταν παλια οπως λεει ο αντωνης, αυξηθηκε ωστε να καλυφθουν οικονομικες τρυπες του σπαταλου κρατους λογω του οτι κανεις δεν θελει να ασχοληθει με αυτο και να το εξυγιανει.
    Δεν διαφωνώ

    αυριο μπορει να αυξηθει και παλι και ο φορος στα καυσιμα και τα τελη και τα διοδια και το φπα και, ολα τα υπολοιπα απλα επειδη δεν θελουν να μικρυνει το κρατος και να μειωθουν δραστικα τα εξοδα του.

    εχουμε πει πολλες φορες ποιο ειναι το πιο δικαιο συστημα, ασχετως συμφεροντων, ειναι αυτο της ελβετιας και αλλων χωρων οπου υπαρχει μια πινακιδα ανα οδηγο.
    ειτε εχει ενα οχημα, ειτε 50, τη βαζει οπου θελει και πληρωνει για το μεγαλυτερο και τελος και ασφαλεια, αφου καθε φορα ενα μονο ειναι ανθρωπινως δυνατον να κυκλοφορει.
    Εδώ ειναι Ελλάδα.
    Να σου θυμήσω πόσοι και ΠΟΙΟΙ γνωστοί μας κυκλοφορούν με πλαστές πινακίδες?

    και μετά μου λες για μια πινακίδα ανα αυτοκίνητο.

    εδω και πολλα χρονια ομως η κλεπτοκρατια προσπαθει να κλεψει οτι και οπως βρει απο οποιους δεν μπορουν -ή δεν θελουν- να ειναι αορατοι.
    το κρατος ερχεται και με νομοτυπες διαταξεις αυθαιρετει και παιρνει χρηματα απο οποιον δεν μπορει να τα κρυψει, χωρις καμια δικαιοσυνη, απλα επειδη μπορει να παιρνει απο οποιον εχει για οσο εχει, αυτο ειναι το μονο κριτηριο.
    ετσι ομως μαθηματικα οσοι εχουν δυνατοτητα θα γινουν σταδιακα ολοι φοροφυγαδες και οσοι δεν γινεται να το κανουν θα συνεχισουν να δινουν ολο και περισσοτερα μεχρι να τα χασουν ολα.

    και επειδη το μασοκ μπορει να φταιει για πολλα, οχι ομως για ολα, ας αναζητησουμε ευθυνες και σε αυτους τους σωτηρες που διπλασιασαν μεσα σε 5 χρονια το κοστος μισθοδοσιας του δημοσιου απο 15 σε 30 δισ. το χρονο, διπλασιασαν τη φαρμακευτικη δαπανη απο 4 σε 8 δισ., εκτοξευσαν το ετησιο ελλειμα απο τα 1,2 στα 24 δισ.(!!!)
    Αλλο θέμα αυτό.

    ολα αυτα τα δισεκατομμυρια καποιος πρεπει να τα δωσει, αφου κανεις δεν διορθωνει τα αισχη που μας χρεοκοπησαν.
    και αυτος που θα τα δωσει και τα δινει ηδη, ειναι οπως προανεφερα αυτος που δεν μπορει να κρυφτει απο τους κλεφτες.

    δεν τιθεται κανενα θεμα ορθολογισμου, δικαιοσυνης, ευρυθμης λειτουργιας του συστηματος, προσωπικου συμφεροντος με το ενα ή το αλλο συστημα.
    οτι και να γινει, ακομα και ποδηλατο να παρει καποιος, υπαρχουν χιλιαδες αλλοι τροποι να τον κλεψει το κρατος, πραγμα που οπως προανεφερα κανει χωρις κανενα δισταγμο.
    Ολα αυτά τα δισεκατομμύρια πρέπει να τα δώσει κάποιος αφού δεν τα δίνει κάποιος άλλος και συνεχίζει να τα κλέβει αυτός που τα έκλεβε.

    Είπαμε είναι θέμα νόμου και εφαρμογής του.

    Αλλά βρε αδερφέ, πρέπει να πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας, δεν γίνεται ΚΑΝΕΝΑΣ να μην πληρώνει ΤΙΠΟΤΑ και ΟΛΟΙ να περιμένουν απο κάποιον να έρθει να μας σώσει.
    Ο Ιβαν Σαββίδης, μια ομάδα πήρε, δεν αντέχει χώρα.

    Μαζί σου είμαι, ναι κλέφτες είναι όλοι τους, αλλά μην τα θέλουμε και όλα τσάμπα.

  13. The Following 3 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    BILL007 (27-12-12), katsaraios (28-12-12), Ptboul (27-12-12)

  14. #1628
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Απο που ν'αρχίσω και που να τελειώσω ! Θα με κάνεις κακό μέρες που είναι πρόεδρε !



    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αγαπητέ μου Μέντορα και Δάσκαλε

    μεγάλη μου τιμή
    η πρότασή μου είναι για όλα τα αυτοκίνητα, παλαιά και νέα.
    Ενα Μ3 Ε46 θα έδινε 642 ευρώ, τα μισά απο ότι δίνει τώρα.

    Τι δικαιολογία θα μπορέσεις να δώσεις στον αγρότη που μένει στο Τρικορφο Ηπείρου και πρέπει να πάει το παιδί του σχολείο στον Επτάπυργο, 24 χιλιόμετρα πήγαινε και άλλα τόσα ελα?

    την ίδια που πρέπει να δώσω και στον κάτοικο της Αθήνας που δεν έχει επιδοτηση στο πετρέλαιο, είναι άνεργος του πέρνουν το διαμερισματάκι,και δεν έχει τις εναλλακτικές ενος κατοίκου της επαρχίας απο καλιέργεια,πτηνοτροφία κλπ . Για τις αγροτικές επιδοτήσεις βέβαια, ας μην αναφερθούμε καλυτερα. Αλήθεια με καγιέν θα το πάει ;;
    Αφού το κάνει εξ ανάγκης.

    Στον φορτηγατζή που θα μεταφέρει μπάμιες απο την Καλαμάτα στην Αθήνα?

    Οτι δεν είναι ανταγωνιστικός στα μεταφορικά του (κλειστό επάγγελμα δεν είναι;; ) και οτι περνει περισσότερα απο το να στείλεις το ίδιο πραγμα στο εξωτερικό.

    Το μόνο που καταφέρνεις αυξάνοντας το κόστος του καυσίμου είναι να επιβαρύνεις το προϊόν που διακινείς.

    Αν είναι έτσι, ας μου εξηγησει κάποιος γιατί το ίδιο ελληνικό προιόν πουλιέται φθηνότερα στην Γερμανία η στην Αγγλία απ'οτι στη Ελλάδα.

    Περιμένω με χαρά την αντίθεση σου.

    Περιμένω με χαρά και την δική σου αντίθεση !

  15. The Following 4 Users Say Thank You to Samaro For This Useful Post:

    A8hnaios (27-12-12), Bitz (27-12-12), S8N (27-12-12), Stathis (27-12-12)

  16. #1629
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    και αν δεν ρυπαινεις, δεν επιβαρυνεις με φθορες το οδικο δικτυο?
    τι σημαινει οποιος δεν "ρυπαινει" δεν πληρωνει? δεν κυκλοφορει στο δρομο ? δεν παρκαρει στο δρομο?
    αν δηλαδη αλλαξουν ολα τα αυτοκινητα σε καινουργια κατω των 100 co2/km δεν θα εχουμε ποια τελη κυκλοφοριας?
    Τριχες κατσαρες και εισπρακτικες, οπως ολα στην Ελλαδα!!
    Το ιδιο αμαξι που ταξινομηθηκε μια μερα πριν ( 11/09 ή 10 δεν θυμαμαι τωρα με 12 09) το ενα πληρωνει με ρυπους ,το αλλο ντεφακτο με τα κυβικα, αρε τι ειναι αυτα τα πραγματα?
    Ο υπολογισμος των τελων μεχρι την ωρα που ο Κωστακης εβαλε την εκτακτη εισφορουλα του ηταν μια χαρα με καποιες μικροαδικιες βεβαια οι οποιες ομως θα μπορουσαν να διορθωθουν.
    Λυση δεν ειναι ουτε η χρηση μιας και καποιοι λογω εργασιας συγκυριων ,περιβαλλοντος ειναι αναγκασμενοι να κανουν χιλιομετρα, με το ιδιο σκεπτικο δεν εγινε η κινηση δεν πληρωνω στα διοδια!!!.

  17. The Following 3 Users Say Thank You to Nino For This Useful Post:

    BILL007 (27-12-12), katsaraios (28-12-12), S8N (27-12-12)

  18. #1630
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Άνευ υπόστασης η μεμονωμένη σύγκριση με τη νορβηγία.
    Άποψη μου
    Σα Κοζάνη/ Λωζάνη ένα πράμα.

    Χωρίς να αμφισβητώ ότι οι κατέχοντες μεγάλα κυβικά πρέπει να πληρώνουν περισσότερα τέλη.

    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη STREETRACING : 27-12-12 στις 11:41
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

Σελίδα 163 από 327 ΠρώτηΠρώτη ... 63113153161162163164165173213263 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP