δεν το ανελυσα καλα το κειμενο.
απο οτι καταλαβα, η τρομπα λαδιου εχει μια ροδελα λαστιχενια που ενδεχεται μετα απο καποια χιλιομετρα να ξεραινεται/παλιωνει και να αφηνει την τρομπα να αφηνει λιγο αερα μεσα κατα συνεπεια να υπαρχοουνε "διαστηματακια" που μενει απο λαδι.
επισης για τις βιδες μπιελων λεειIf/when this occurs it could be reasonably assumed that air will be drawn into the oil pump causing cavitations thereby starving the engine of oil, instigating hammering on the bearings during the power stroke until an increasingly common catastrophic event occurs.
This ring is ALL that stops the engine oil pump from sucking air, then running the big ends dry, hammering and stripping the bearing linings eventually (in a very short time) putting a rod through the block
κακη ποιοτητα σε συνδυασμο με παραμορφωση απο τη συναρμολογηση απο το εργοστασιο.I think that the bolts are permanently damaged during the angle torquing phase of their installation, also the lack of quality of these bolts means that they pass through their elastic limits
δεν ξερω αν και ποσον οι μαστορες στην Ελλαδα εχουνε γνωσεις σχετικα με τη βλαβη και τη διορθωση της,
ή και αν οι επισημοι της Νισσαν επισης ξερουνε, αλλα λογω τακτικης της αντιπροσωπ. εχουνε καποια "κινεζικη" τακτικη...
εδω απο οτι λενε ουτε εξω δεν αναγνωριζουνε επισημα το θεμα.
παντως διορθωνεται με προληπτικη αλλαγη αυτων που αναφερει το ποστ
δηλαδη τις βιδες σε συγκεκριμενης προδιαγραφων σφυξιμο, αλλη ροδελα στην τρομπα λαδιου συν μια επιπλεον.
και η εργασια χωρις να κατεβει το μοτερ απο το αμαξι.
Γιαννη, μελέτησέ το!
I am also starting to think that the knocking noise so many of you have written about on morning start up is the first warning sign you need to heed without delay!










Απάντηση με παράθεση