Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 46

Θέμα: πρόβλημα με Nissan Νavara

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Νίκο σήμερα 5 η ώρα το πρωί το έβαλα μπρος για να ανέβω με τα φιλαράκια στο βουνό στα χιόνια. Εκείνη την ώρα είχε -4º και ο θόρυβος από τις βαλβίδες ήταν τόσο έντονος έως να ζεσταθεί που νόμιζα ότι θα τις πετάξει μία μία πάνω από το κεφαλάρι και έψαχνα κουτάκι για να τις βάλω μέσα. Όλα τα ναβάρα το έχουν αυτό στο cold start. Είναι δηλαδή κάτι που διορθώνεται; Μήπως είναι οι μπιέλες και όχι οι βαλβίδες;
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη giannis_compact : 22-12-12 στις 21:14

  2. #2
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο giannis_compact Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νίκο σήμερα 5 η ώρα το πρωί το έβαλα μπρος για να ανέβω με τα φιλαράκια στο βουνό στα χιόνια. Εκείνη την ώρα είχε -4º και ο θόρυβος από τις βαλβίδες ήταν τόσο έντονος έως να ζεσταθεί που νόμιζα ότι θα τις πετάξει μία μία πάνω από το κεφαλάρι και έψαχνα κουτάκι για να τις βάλω μέσα. Όλα τα ναβάρα το έχουν αυτό στο cold start. Είναι δηλαδή κάτι που διορθώνεται; Μήπως είναι οι μπιέλες και όχι οι βαλβίδες;
    δεν το ανελυσα καλα το κειμενο.
    απο οτι καταλαβα, η τρομπα λαδιου εχει μια ροδελα λαστιχενια που ενδεχεται μετα απο καποια χιλιομετρα να ξεραινεται/παλιωνει και να αφηνει την τρομπα να αφηνει λιγο αερα μεσα κατα συνεπεια να υπαρχοουνε "διαστηματακια" που μενει απο λαδι.
    If/when this occurs it could be reasonably assumed that air will be drawn into the oil pump causing cavitations thereby starving the engine of oil, instigating hammering on the bearings during the power stroke until an increasingly common catastrophic event occurs.
    This ring is ALL that stops the engine oil pump from sucking air, then running the big ends dry, hammering and stripping the bearing linings eventually (in a very short time) putting a rod through the block
    επισης για τις βιδες μπιελων λεει
    I think that the bolts are permanently damaged during the angle torquing phase of their installation, also the lack of quality of these bolts means that they pass through their elastic limits
    κακη ποιοτητα σε συνδυασμο με παραμορφωση απο τη συναρμολογηση απο το εργοστασιο.


    δεν ξερω αν και ποσον οι μαστορες στην Ελλαδα εχουνε γνωσεις σχετικα με τη βλαβη και τη διορθωση της,
    ή και αν οι επισημοι της Νισσαν επισης ξερουνε, αλλα λογω τακτικης της αντιπροσωπ. εχουνε καποια "κινεζικη" τακτικη...

    εδω απο οτι λενε ουτε εξω δεν αναγνωριζουνε επισημα το θεμα.
    παντως διορθωνεται με προληπτικη αλλαγη αυτων που αναφερει το ποστ
    δηλαδη τις βιδες σε συγκεκριμενης προδιαγραφων σφυξιμο, αλλη ροδελα στην τρομπα λαδιου συν μια επιπλεον.
    και η εργασια χωρις να κατεβει το μοτερ απο το αμαξι.

    Γιαννη, μελέτησέ το!
    I am also starting to think that the knocking noise so many of you have written about on morning start up is the first warning sign you need to heed without delay!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nikos1400 : 22-12-12 στις 21:55
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  3. The Following User Says Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    giannis_compact (22-12-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP