εννοω στη δουλεια σου βρεε...
Για ρωτησε αν πωληται τπτ?![]()
εννοω στη δουλεια σου βρεε...
Για ρωτησε αν πωληται τπτ?![]()
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ
Current World Population Clock
U.S.National Debt Clock
Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!
Νικο το δικο μας ειναι τσιπαρισμενο απο τα 133 στα 150 αλογα απο γερμανικη αντιπροσωπεια. Πισω γραφει 150 PS με κιτρινα-λαχανι γραμματα.
δες το λινκ Γιαννη που εβαλα παραπανω με τις βιδες των μπιελων και τη ροδελα της τρομπας λαδιου.
λεει ποια αυτοκινητα "πιανει", ποιους κωδικους μοτερ, και ποια ειναι η λυση.
δες εδω https://www.navaraownersclub.com/200...ngine-problem/
ποια η γνωμη σου?
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
Νίκο σήμερα 5 η ώρα το πρωί το έβαλα μπρος για να ανέβω με τα φιλαράκια στο βουνό στα χιόνια. Εκείνη την ώρα είχε -4º και ο θόρυβος από τις βαλβίδες ήταν τόσο έντονος έως να ζεσταθεί που νόμιζα ότι θα τις πετάξει μία μία πάνω από το κεφαλάρι και έψαχνα κουτάκι για να τις βάλω μέσα. Όλα τα ναβάρα το έχουν αυτό στο cold start. Είναι δηλαδή κάτι που διορθώνεται; Μήπως είναι οι μπιέλες και όχι οι βαλβίδες;
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη giannis_compact : 22-12-12 στις 21:14
δεν το ανελυσα καλα το κειμενο.
απο οτι καταλαβα, η τρομπα λαδιου εχει μια ροδελα λαστιχενια που ενδεχεται μετα απο καποια χιλιομετρα να ξεραινεται/παλιωνει και να αφηνει την τρομπα να αφηνει λιγο αερα μεσα κατα συνεπεια να υπαρχοουνε "διαστηματακια" που μενει απο λαδι.
επισης για τις βιδες μπιελων λεειIf/when this occurs it could be reasonably assumed that air will be drawn into the oil pump causing cavitations thereby starving the engine of oil, instigating hammering on the bearings during the power stroke until an increasingly common catastrophic event occurs.
This ring is ALL that stops the engine oil pump from sucking air, then running the big ends dry, hammering and stripping the bearing linings eventually (in a very short time) putting a rod through the block
κακη ποιοτητα σε συνδυασμο με παραμορφωση απο τη συναρμολογηση απο το εργοστασιο.I think that the bolts are permanently damaged during the angle torquing phase of their installation, also the lack of quality of these bolts means that they pass through their elastic limits
δεν ξερω αν και ποσον οι μαστορες στην Ελλαδα εχουνε γνωσεις σχετικα με τη βλαβη και τη διορθωση της,
ή και αν οι επισημοι της Νισσαν επισης ξερουνε, αλλα λογω τακτικης της αντιπροσωπ. εχουνε καποια "κινεζικη" τακτικη...
εδω απο οτι λενε ουτε εξω δεν αναγνωριζουνε επισημα το θεμα.
παντως διορθωνεται με προληπτικη αλλαγη αυτων που αναφερει το ποστ
δηλαδη τις βιδες σε συγκεκριμενης προδιαγραφων σφυξιμο, αλλη ροδελα στην τρομπα λαδιου συν μια επιπλεον.
και η εργασια χωρις να κατεβει το μοτερ απο το αμαξι.
Γιαννη, μελέτησέ το!
I am also starting to think that the knocking noise so many of you have written about on morning start up is the first warning sign you need to heed without delay!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nikos1400 : 22-12-12 στις 21:55
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
giannis_compact (22-12-12)
Hilux και τα μυαλα στο μπλεντερ τα Ναβαρα ειναι για τον πετσο. Ψαξτε για μοτερ στα μεταχειρισμενα και αν βρητε α ειστε τυχεροι.
A8hnaios (23-12-12)
Κολλητέ θέμα χρήσης είναι. Εμάς τόσο ζόρι τραβάει άλλα το προσέχουμε πολύ. Άλλοι που τα έσκιζαν από νωρίς χτύπησαν. Είναι ευαίσθητα και γιαυτό το λόγο θέλουν συχνά λάδια και καλό ζέσταμα. Αν τα τηρεις αυτά δε φοβάσαι τίποτα. Δε μπορεί να σπάσει αν το προσέχεις. Στο χωριό μας έχουμε δύο αυτοκίνητα με 400+ χιλιάδες χιλιόμετρα και δουλεύουν μία χαρά χωρίς κάποιο πρόβλημα. Αν το πάμε έτσι και τα Μ3 για τον π ετσο είναι δα μαρούλια ανοίγουν.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη giannis_compact : 22-12-12 στις 23:38
imolarot (23-12-12)
Δεν ξέρω ρε παιδιά αλλα αυτά με τα 133 έχουν αλλάξει πολααααααα μοτέρ.βέβαια κάποια ββγήκαν καλά....αλλΑ από τα 10 που ξέρω εγω τα 7 έχουν αλλαξει κινητήρα και το κακό ξεκινάει απο τα κεφαλαρια.
Στην ουσία ειναι το ίδιο μοτέρ με τΑ 105 αλλΑ εχει ειναι δεκαεξαβαλβιδο και εχει και ηλεκτρονική διαχειριση.
Προτείνω με τα 105 που ειναι ποιο απλό σαν αμαξι.....ειναι ποιο οικομικό στα λεφτα.και γενικΑ δεν χαλαει.
Μετα 105 έχω και εγη απλά ειναι μια αλλη εκδοση 2.7 και οχι 2.5.
Θα ρίξω φωτο μετά....παω να το πλεινω τώρα