Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 54

Θέμα: CHECK ENGINE.

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή Π@π@ρας πλύστης

    Πάω χθες στο πλυντήριο που παω πάντα και το κανουν καινουργιο.
    Αμαξια μηδεν μόνος μου.
    12:15 θα ειναι ετοιμο μου λεει ο π@π@ρας !
    Παω 12:20 πληρωνω βαζω μπρος : Check Engine

    Αντι να παω πισω στη δουλεια μου κανω επιτοπου και παω συνεργειο
    Του λεω τι εγινε βαζει διαγνωστικο : βλεπω κατι missed SMG signal @ 850 rpm
    στο DME, τα ιδια και στο σαζμαν!
    Μου λεει ο μαστορας : ολα μαζι τα παταγε, φρενο γκαζι λεβιε μιζα
    ο π@π@ρας.
    Μηδενιζει βλαβες όλα ΟΚ.

    Ο καθε π@π@ρας πλύστης

    Ειχα και μια κουτα τσιγαρα πισω απο το καθισμα.
    Παω να τη πιασω, βλεπω τα πισω χαλακια αναποδα ( το δεξι αριστερο ).
    Ριχνω αλλα 3
    Όλα ΟΚ

  2. The Following 11 Users Say Thank You to doctore For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (20-12-12), BILL007 (22-12-12), chief (20-12-12), Kostas_1 (21-12-12), nikos1400 (22-12-12), Panos 316T (20-12-12), pilot (21-12-12), Ptboul (21-12-12), S8N (20-12-12), Thomelef (21-12-12), Z4 DCT (20-12-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εμένα μπαίνει μέσα ο πλυστης και πάει να φύγει με την πόρτα ανοιχτή... Το σαζμαν μπαίνει στο P και του ανάβει ένδειξη στο καντράν και μήνυμα στην κεντρική οθόνη. Αυτός όμως τα αγνοεί και συνεχίζει. Αφού δεν τα καταφερνει να ξεκινήσει, αποφασίζει να κρατήσει με το ζόρι το λεβιε στο D πατώντας ταυτόχρονα γκάζι. Ευτυχώς η ZF έχει προβλέψει και για τέτοιας ολκής ηλίθιους. Το τι προειδοποιήσεις βαρουσαν μεσα δεν περιγραφεται. Μόνο μουτζες δεν έβγαλε το i-drive. Μετά εφαγε το χεσιμο του αιωνα.

  4. The Following 9 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    alexk (20-12-12), BILL007 (22-12-12), bimmerm (21-12-12), chrisgiapz3 (21-12-12), doctore (20-12-12), Kostas_1 (21-12-12), Leonidas_E39 (21-12-12), Ptboul (21-12-12), Thomelef (21-12-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εμένα μπαίνει μέσα ο πλυστης και πάει να φύγει με την πόρτα ανοιχτή... Το σαζμαν μπαίνει στο P και του ανάβει ένδειξη στο καντράν και μήνυμα στην κεντρική οθόνη. Αυτός όμως τα αγνοεί και συνεχίζει. Αφού δεν τα καταφερνει να ξεκινήσει, αποφασίζει να κρατήσει με το ζόρι το λεβιε στο D πατώντας ταυτόχρονα γκάζι. Ευτυχώς η ZF έχει προβλέψει και για τέτοιας ολκής ηλίθιους. Το τι προειδοποιήσεις βαρουσαν μεσα δεν περιγραφεται. Μόνο μουτζες δεν έβγαλε το i-drive. Μετά εφαγε το χεσιμο του αιωνα.
    Οι άλλοι στα ΚΤΕΟ που υποτιθεται ότι ειναι και μηχανικοί και προσπαθούν να βάλουν ταχύτητα με ανοιχτό καπώ ?

  6. The Following User Says Thank You to doctore For This Useful Post:

    S8N (21-12-12)

  7. #4
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο doctore Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι άλλοι στα ΚΤΕΟ που υποτιθεται ότι ειναι και μηχανικοί και προσπαθούν να βάλουν ταχύτητα με ανοιχτό καπώ ?
    Είναι μηχανικοί και ξέρουν...
    Κρυώνει καλύτερα το μοτέρ.

  8. The Following 4 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    bimmerm (21-12-12), doctore (20-12-12), katsaraios (20-12-12), S8N (21-12-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP