vagmag (18-12-12)
Η σωστη χρηση των αποστατων δεν δημιουργει κανενα προβλημα. Και αυτο απο εμπειρια και οχι απο αποψη. Η δικια σου η εμπειρια μπορει να ηταν αρνητικη, το σεβομαι αυτο, αλλα πολλοι απο εδω μεσα συμπεριλαμβανομενου και εμου τους εχουμε χρησιμοποιησει κατα κορον χωρις προβληματα.
Φυσικα οπως και σε ολα τα πραγματα που βελτιωνουμε στο αυτοκινητο η μη σωστη χρηση τους, οι υπερβολες, η μια λαθος κατασκευη/τοποθετηση μπορει να μας οδηγησει σε λανθασμενη εκτιμηση για το τι μας προσφερει.
Το οτι δεν θελεις να φορεσεις αποστατες για δικους σου λογους, δεκτο. Κανενα προβλημα. Το οτι προκαλουν μονο προβληματα ομως, δεν συμφωνω.
turbodog (18-12-12)
για να πω την μαύρη αλήθεια σκέφτομαι πάρα πάρα πολύ σοβαρά το κομπρεσέρ... ευελπιστώ μέσα στη νέα χρονιά να καταφέρω κάτι..
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
soc12r (19-12-12)
Eγω πριν κανω την ατμοσφαιρικη βελτιωση ειχα βρει και ess και active stage 2 μεταχειρο και ο μονος λογος που δεν το εβαλα ειναι απο θεμα κινητηρα μιας και δεν μου τρεχουν απο τα μπατζακια εαν γινονταν τπτ και μετα απο συμβουλη καποιων ανθρωπων!! και εαν παλι θα διαλεγα παλι θα το εκανα ετσι για την χρηση που το κανω ποια ..
Powered by
alexk (19-12-12), chief (19-12-12), STREETRACING (19-12-12), Thomelef (19-12-12)
Εσύ Σωκράτη την ακριβώς έχεις βελτιώσει στον S54 σου?![]()
Vasilis M3 (19-12-12)