Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
Aρη γενικα ξερεις οτι συμφωνω μαζι σου.
Ισως τα διοδια να ειναι παραλογα. Που ειναι.
Αλλο θεμα ομως αυτο και αλλο να κανεις οτι σου σκαει.
Ναι τα διοδια ειναι υψηλα και αν θελουμε πραγματικα να κανουμε κατι πρεπει να τα μπουκοτάρουμε μη περνωντας απο εκει.
Οχι περνωντας τζαμπα επειδη ετσι θελουμε...
Φαρ ουεστ θα την κανουμε τη χωρα??
Ας πουμε πχ οτι ενα σουπερ μαρκετ εχει υψηλες τιμες.
Τι θα κανεις? Θα μπουκαρεις μεσα θα παρεις οτι θες και θα φυγεις χωρις να πληρωσεις?
Οχι. Δε θα ψωνισεις απο εκει.

Ειδικα στην πατρων κορινθου, κανοντας ενα τμημα του δρομου απο την παλια εθνικη δεν πληρωνεις τιποτα. Βλεπεις δεν εχουν διοδια σε καθε εισοδο...
Απο πατρα βγαινεις στη νεα εθνικη πριν το αιγιο χωρις να δωσεις φραγκο.
Απο κορινθο πας απο παλια μεχρι... δε θυμαμαι πως το λενε(οταν επιστρεφω απο Αθηνα παντα πλερωνω... Μου αρεσει να κανω σταση για καφε και κατι προχειρο για φαι σε μια γνωστη αλυσιδα φαστ φουντ που εχει μετα τα διοδια)
Που θελω να καταληξω?
1ον πολυ γκρινια για το τιποτα.
2ον τσαμπα τσαμπουκας...
Τουλαχιστον για την Πατρων Κορινθου...
Δεν αντιλέγω Ηλία για το μποϋκοτάζ.

Και πάλι όμως, τα διόδια έχουν ένα σκοπό, να πληρώνεις για ένα δρόμο που πληροί κάποιες προδιαγραφές.
Γιατί μ'αυτή τη λογική μπορεί και στον παράδρομο να βάλουν διόδια 1 ευρώ, κι ας είναι κατσικόδρομος.
Και ο Κορίνθου-Πατρών μόνο αυτοκινητόδρομος δεν είναι.
Οπότε, μέχρι να ολοκληρωθεί δεν θα έπρεπε να υπάρχουν διόδια, όταν ολοκληρωθεί τότε ναι, κι όποιος τα θεωρεί ακριβά ή οτιδήποτε άλλο ας τα μποϋκοτάρει όπως λες.
Αυτό όμως που γίνεται τώρα είναι κοροϊδία και εκμετάλλευση.

Επίσης, παράλογη εντελώς είναι η τιμή της γέφυρας του Ρίου-Αντιρρίου (εντωμεταξύ, σχεδόν κάθε φορά που περνάω για να πάω Ναύπακτο που έχω εξοχικό, δηλαδή 3-4 φορές το χρόνο, έχει αυξηθεί κι άλλο).
Και δεν είναι η λύση να πας με το καράβι, γιατί με τη λογική αυτή τότε πάρε και ΚΤΕΛ ή κάνε οτοστόπ κ.ο.κ.
Πρέπει οι τιμές να προσαρμοστούν με βάση την οικονομική δυνατότητα του μέσου Έλληνα κι όχι να ακολουθούν τη δική τους ανεξάρτητη πορεία.
Τα έργα γίνονται για να μπορεί να τα χρησιμοποιεί ο κόσμος, όχι για να τα χρησιμοποιεί το 10% και οι υπόλοιποι να πάνε από κατσικόδρομους επειδή δεν έχουν να πληρώσουν.
Και επειδή οι εταιρείες που καρπώνονται τα διόδια δεν πρόκειται να ρίξουν ποτέ τις τιμές σε λογικά επίπεδα, πρέπει το κράτος να παρέμβει ρυθμιστικά προς την κατεύθυνση αυτή, κάτι που με τα τωρινά δεδομένα επίσης δεν βλέπω να γίνεται ποτέ.