Ας ειναι καλα το κολπο με το αλουμινοχαρτο ,μια νυχτα μας το εδειξε ο Προεδρος στον Σεριφη και απο τοτε ειμαι ησυχος![]()
Ας ειναι καλα το κολπο με το αλουμινοχαρτο ,μια νυχτα μας το εδειξε ο Προεδρος στον Σεριφη και απο τοτε ειμαι ησυχος![]()
Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ
"Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"
Βραζε και το νερο πριν το πιεις.
Και ποτέ εμφιαλωμενο.
Κωνσταντίνος (05-12-12)
"Κλασικο" τεστ σταθεροτητας με υγρα ?
Ειμαι σιγουρος πως καταλαβαινεις πως δεν γινονται πειραματα ευσταθειας σε κανεναν τομεα με χρηση υγρων, εκτος και αν τα αεροπλανα ειναι σχεδιασμενα να μεταφερουν σακκουλες με 50-100 κιλα νερο. Μια σε καθε καθισμα.
Αν επροκειτω πραγματι για πειραμα ευσταθειας, θα χρησιμοποιυσαν - φανταζομαι - τιποτε τσουβαλια στουμπωμενα με χωμα πχ. 800 φορες φτηνοτερο, και ποιο αξιοπιστο...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ntinos : 05-12-12 στις 10:07
Βρε Ντίνο με την ίδια λογική θα μπορούσαν να τοποθετήσουν απλά σιδερένια βάρη και να γλύτώσουν και χώρο. Αν διαβάσεις το άρθρο μιλάει για μειγματα με νερό ώστε να μην παγώνουν. Το όλο τεστ γίνεται με νερό ή μάλλον με το μείγμα νερού γιατί πολύ απλά έτσι μπορούν να τεστάρουν τις μεταφορές του βάρους, ενώ με ένα συμπαγές βαρίδιο αυτό δεν μπορεί να γίνει![]()
318 I (Άει) S (Σιχτίρ)
Κάποτε αδιαφορούσα, τώρα απλά δεν με νοιάζει...
Μου το 'χα πει!!!
ntinos (05-12-12)
Τα συστήματα αύτά δεν είναι του εργοστασίου, είναι αφτερμάρκετ.
Τα βάζουνε μετά την παραλαβή του αεροσκάφους.
εγω παντως εχω πονοκεφαλο παλι.....
Ε36 mpack