σε ρωτησα γιατι κατι θυμηθηκα που ελεγες παλια.
με το sachs θυμασαι απο το s3 ,εχω καλες σχεσεις![]()
σε ρωτησα γιατι κατι θυμηθηκα που ελεγες παλια.
με το sachs θυμασαι απο το s3 ,εχω καλες σχεσεις![]()
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
To μονο ενισχυμενο κιτ με οργανικο δισκο ωστε να διατηρησεις οσο το δυνατον εκκινησεις χωρις σκορτσαρισματα ειναι το sachs performance. Και αυτο γιατι δεν εχουμε την δυνατοτητα να 'εκπαιδευσουμε' το smg για ενα δισκο μη οργανικο.
Το περιεργο ειναι οτι η sachs δεν το δινει για τα SMG αλλα μονο για τα manual. Υποθετω οτι οφειλεται στο γεγονος οτι επειδη το ενισχυμενο πλατω δεν ειναι self adjusting (οπως το stock) να χρειαζεται τακτικα ρυθμιση, καθως το SMG δεν μπορει να καταλαβει ποσο εχει φαγωθει ο δισκος. Μετα δηλαδη την παραμετροποιηση απο την τοποθετηση, χρησιμοποιει αυτες τις τιμες. Οποτε μην εχοντας ενα self-adjusting πλατω (που να μαζευει τα μποσικα δηλαδη) μετα απο λιγο θα χρειαζεται εκ νεου επαναρυθμιση. Για μενα αυτο δεν ειναι προβλημα αν ειναι να διατηρησω οσο το δυνατον τα χαρακτηριστικα συμπλεξης-αποσυμπλεξης του stock.
Εδω να σημειωσω οτι ολα τα aftermarket kit του εμποριου ΔΕΝ εχουν self-adjusting πλατω (και καποια που και καλα εχουν, ειναι το stock που το εχουν βαψει αλλο χρωμα-ναι υπαρχουν και αυτες οι περιπτωσεις).
Τωρα για καταργηση του βολαν διπλης μαζας, και χρησιμοποιηση ενος κιτ με ελατηριατο δισκο, δεν θα το συνιστουσα καν στα SMG (στα manual ειναι διαφορετικα και εκει εχουμε πολλες και διαφορες λυσεις)
manos///3 (04-12-12), Thomelef (04-12-12), Vasilis M3 (04-12-12)
Ρε συ Δημητρη το δισκοπλατο spec δεν ειναι ιδιο με το οεμ LUK?
Οταν χρειαστω παλι αλλαγη μπαινει το συγκεκριμενο?
Δε μιλαω για το βολαν.
Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo
Το πλατω ειναι ιδιο με ΟΕΜ μονο που το εχουν βαψει μπλε. Ο δισκος οχι αλλα απο οτι μου φαινεται αυτος εχει ηδη αρπαξει και δεν νομιζω να μπορει να ξαναχρησιμοποιηθει. Οποτε θελεις να πειραματιστεις ξανα ευχαριστως να τα παρεις. Εχω ακομη και ενα χρησιμοποιημενο μαμα δισκο πλατω απο την προικα σου περαν του Spec
manos///3 (04-12-12)