Όχι δεν πρόκειται να βάλω performance αλλά τον αντίστοιχο του εργοστασιακού που δίνει η sachs. Βασικά ο μηχανικός μου μου πρότεινε τον sachs ως φθηνότερο και δοκιμασμένο εναλλακτικό του συμπλέκτη που πουλάει η bmw.
Όχι δεν πρόκειται να βάλω performance αλλά τον αντίστοιχο του εργοστασιακού που δίνει η sachs. Βασικά ο μηχανικός μου μου πρότεινε τον sachs ως φθηνότερο και δοκιμασμένο εναλλακτικό του συμπλέκτη που πουλάει η bmw.
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Πάντως και ο οργανικος( o πρώτος στη performance σειρά) είναι πολυ καλός της sachs,
Και κρατάει πιο πολυ κ δεν έχει παρενέργειες.
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
EVERGET (29-11-12)
Λοιπόν, μετά από λίγο ψάξιμο βλέπω πως στο κιτ της Sachs...o δίσκος είναι LUK!!!
https://www.ecstuning.com/BMW-E46-M3...utch/ES11527/#
![]()
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
πόσα χιλιόμετρα έχεις? πρώτη φορά αλλαγή δίσκου-πλατο?
Καποιο μελος με Ε46 Μ54 ειχε ανοιξει ενα θεμα ΟΕΜ vs Luk-Sachs και εγραφε οτι εβαλε sachs και του φανηκε οτι δεν εχει την ιδια αντοχη με τον ΟΕΜ..
Αν θυμαμαι καλα, λιγο το ζορισε καποια στιγμη και σχηματισε αυτη τη γνωμη..
Και κατι παρομοιο νιωθω κι εγω που εχω sachs (το οποιο μεσα γραφει καπου και Luk πανω!!) στο 330 μου..
Εγω πιστευω οτι καποια aftermarket ανταλλακτικα που λενε οτι ειναι ΟΕΜ spec κτλ.. δε νομιζω οτι τελικα ειναι ΟΕΜ quality..
Τι διαφορα εχουν στη τιμη Νασο;
ΧΙΟΣ-CHIOS
chief (29-11-12), EVERGET (29-11-12), Panos 316T (02-12-12)
Η σειρά που έβαλε ο Δημητρης της sachs ίδια κ καλύτερη αντοχή έχει.
Δεν υπάρχει performance της sachs και να είναι χειρότερος της luk.
Το λιγότερο το ίδιο.
Το υλικό είναι καλύτερο απο τα ΟΕΜ γενικά.Φυσικα για ένα νορμαλ αμάξι δεν υπάρχει γενικά λόγος για δοκιμές.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη STREETRACING : 29-11-12 στις 21:26
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
Kάπου στο 100άρι είναι η διαφορά. Όταν όμως μιλάμε για τον ίδιο ακριβώς κατασκευαστή Ζαχαρία, και όχι απλά κάποιο aftermarket αντικατάστατο, δυσκολεύομαι να φανταστώ ότι θα υπάρχει διαφορά στην ποιότητα...όπως πολύ καλά γνωρίζουμε συνήθως πληρώνεις το νταβαντζιλίκι της bmw απλά...![]()
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
STREETRACING (30-11-12), Vasilis M3 (29-11-12)
Για κατόχους smg
Μερικές φορές στα φανάρια αν ξεκινήσω το γκάζι σιγά στην αρχή κ το πατησω αρκετά απότομα στη συνέχεια μου κάνει κάτι σαν σκορτσατισμα στα χειροκινητα.
Το ίδιο μου κάνει και κάποιες φορές με 2α σιγά στην αρχή κ απότομο γκάζι μετα.
Σαν να πιάνει αφήνει πιάνει αφήνει το δισκοπλατω.
Μου το κάνει αρκετές φορές μέσα στο χρόνο ,
Όχι συνέχεια κ το έκανε και με καινούργιο δισκοπλατω απο παλια.
Το έχει παράτηρησει κανείς το ίδιο;
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
doctore (02-12-12)
Nαι.βασικά αυτό που κάνει είναι οτι ανεβάζει τις στροφές μάλλον επειδή πατάς το γκάζι απότομα και μάλλον το κάνει λόγω του οτι καταλαβαίνει οτι θες να ανεβείς ανηφόρα..μπορεί να είναι το πρόγραμμα του smg έτσι φτιαγμένο
όπως όταν για παράδειγμα όταν είσαι σταματημένος στον ανήφορο και θες να ξεκινήσεις χωρίς να κυλίσει το όχημα προς τα πίσω πατάς το αριστερό πάντλ πατημένο και ταυτόχρονα τον λεβιέ μπροστά..
κάτι τέτοιο καταλαβαίνω εγώ..