Εγω που είχα ΤΤ και s3 μια Χαρα αίσθηση είχαν.
Αυτα τα υπερβολικά που λένε για αποκομμένη αίσθηση δεν την είδα εγω τουλάχιστον.
Εγω που είχα ΤΤ και s3 μια Χαρα αίσθηση είχαν.
Αυτα τα υπερβολικά που λένε για αποκομμένη αίσθηση δεν την είδα εγω τουλάχιστον.
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
Θα πηδηχτώ απ' το παράθυρο ρε πστ μου. Ο άνθρωπος πήγε από το S3 8L στο Ε46 Μ3 και δεν είδε καμια βελτίωση στην αίσθηση...
Ε, βέβαια ρε Γιάννη, γμ την πτν μου. Αφού είσαι κοντρομηχανή, που περιμένεις να δεις βελτίωση? Εδώ δε σε πείραζε ο συμπλέκτης στο S3 σου, που για να τον πατήσεις έπρεπε να έχεις τις γάμπες του Μητσιμπόνα. Ή το λεβιέ των ταχυτήτων, που από τις αλλαγές σου είχε αποκτήσει άλλους 10 βαθμούς ελευθερίας και πηγαινοερχόταν σα γουδοχέρι σε σκορδαλιά.
Δεν έχουν, λέει, αποκομμένη αίσθηση. Σα να ζητάς απ' τον Σεχίδη ν' αξιολογήσει πριόνια.
aristent (21-11-12), Bazil Van Sinner (21-11-12), Dimitrios (21-11-12), GiannisRob (22-11-12), gnx (21-11-12), imolarot (21-11-12), Leonidas_E39 (21-11-12), nik200 (21-11-12), Panos 316T (21-11-12)
Μπορει να φταιει και αυτο που λες
εμενα ξερετε γενικα τι μου αρεσε στο Μ,
που πηγαινα με εργοστασιακη αναρτηση σε ανοικτες καμπες σε εθνικη με 220+ χλμ κ το αμαξι εδειχνε λες κ παει με 150 κ με προηγουμενα αμαξια για να πας ετσι ηθελες τουλαχιστον αναρτηση αλλαγμενη.
αυτο μου αρεσει στο θεμα οδηγησης,
στο αποστειρωμενο τιμονι για τα αουντι εξακολουθω να μην συμφωνω.
σιγουρα σε αλλα ατομα οδηγους το Μ η το s3 θα ειχε αλλες επιρροες + η -
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη STREETRACING : 21-11-12 στις 10:11
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold