Σελίδα 6 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 4567 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 51 έως 60 από 68

Θέμα: Audi RS3 in nurburgring nordschleife onboard.

  1. #51
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    170
    Thanked
    97
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Θα ήθελα να κάνω μια προσωπική εξομολόγηση και θεωρώ ότι αρκετοί απο εδώ με νιώθουν.

    ΔΕΝ έχω πρόβλημα με τα αουντι. Ούτε θα έχω ποτέ διότι δεν είμαι κομπλεξικός
    ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ όμως με μερικά πράγματα....

    1)Η φυσική λέει ότι ένα αυτοκίνητο με άξονα και κίνηση μπροστά, ενώνει και το στρίψιμο και την επιτάχυνση στον ίδιο άξονα πράγμα ΛΑΘΟΣ
    2)Σε περίπτωση που χαθούν τα μούτρα σε ακραία περίπτωση σχεδόν ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ πιθανότητες διόρθωσης
    3)Η θεωρία επίσης λέει ΟΧΙ πάνω από 200 άλογα σε μπρος κίνηση( δήλωση δοκιμαστή της OPC)


    Επομένως μία εταιρεία vw group στην ουσία η οποία προσπαθεί να προβληθεί ως πολυτελείας με μόνη διαφοροποίηση απο τις υπόλοιπες εταιρείες του γκρουπ το σχεδιασμό και....το σήμα, θέλοντας παράλληλα να ανταγωνιστεί την μπεμβέ σε ΟΔΗΓΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ και ΟΧΙ σε ιπποδύναμη, τουλάχιστον σε μένα προκαλεί το λιγότερο αδιαφορία το περισσότερο αντιπάθεια.
    M40B18, 8-valve, Aluminium cylinder head, Hydraulic valves, Cast iron block, Forged steel rods, 6 counter-weights, DME Bosch motronic 1.3 > 115(BHP)@5500 rpm, 165(NM)4250 rpm.

  2. The Following 5 Users Say Thank You to Dimitrios For This Useful Post:

    alexk (20-11-12), imolarot (20-11-12), nik200 (20-11-12), Panos 316T (21-11-12), Thomelef (20-11-12)

  3. #52
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.328
    Thanked
    7377
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dimitrios Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θα ήθελα να κάνω μια προσωπική εξομολόγηση και θεωρώ ότι αρκετοί απο εδώ με νιώθουν.

    ΔΕΝ έχω πρόβλημα με τα αουντι. Ούτε θα έχω ποτέ διότι δεν είμαι κομπλεξικός
    ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ όμως με μερικά πράγματα....

    1)Η φυσική λέει ότι ένα αυτοκίνητο με άξονα και κίνηση μπροστά, ενώνει και το στρίψιμο και την επιτάχυνση στον ίδιο άξονα πράγμα ΛΑΘΟΣ
    2)Σε περίπτωση που χαθούν τα μούτρα σε ακραία περίπτωση σχεδόν ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ πιθανότητες διόρθωσης
    3)Η θεωρία επίσης λέει ΟΧΙ πάνω από 200 άλογα σε μπρος κίνηση( δήλωση δοκιμαστή της OPC)


    Επομένως μία εταιρεία vw group στην ουσία η οποία προσπαθεί να προβληθεί ως πολυτελείας με μόνη διαφοροποίηση απο τις υπόλοιπες εταιρείες του γκρουπ το σχεδιασμό και....το σήμα, θέλοντας παράλληλα να ανταγωνιστεί την μπεμβέ σε ΟΔΗΓΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ και ΟΧΙ σε ιπποδύναμη, τουλάχιστον σε μένα προκαλεί το λιγότερο αδιαφορία το περισσότερο αντιπάθεια.
    ολα σωστα φιλε δημητρη..απλα το rs3 ειναι τετρακινητο και ρυθμισμενο κατα την παγια τακτικη της aydi καθαρα υποστροφικο...

  4. The Following 4 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (20-11-12), Dimitrios (21-11-12), Panos 316T (21-11-12), Thomelef (20-11-12)

  5. #53
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dimitrios Εμφάνιση μηνυμάτων
    3)Η θεωρία επίσης λέει ΟΧΙ πάνω από 200 άλογα σε μπρος κίνηση( δήλωση δοκιμαστή της OPC)
    επισης λαθος ειναι και αυτο.

    οι μηχανικοι της φορντ και της ρενω εδειξαν πως γινεται...

  6. The Following 10 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    aristent (20-11-12), Azurius (20-11-12), Bazil Van Sinner (20-11-12), chief (20-11-12), Dimitrios (21-11-12), EVERGET (21-11-12), GiannisRob (20-11-12), joseph (21-11-12), manos///3 (20-11-12), pilot (20-11-12)

  7. #54
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Under the hood
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.162
    Thanked
    1967
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dimitrios Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θα ήθελα να κάνω μια προσωπική εξομολόγηση και θεωρώ ότι αρκετοί απο εδώ με νιώθουν.

    ΔΕΝ έχω πρόβλημα με τα αουντι. Ούτε θα έχω ποτέ διότι δεν είμαι κομπλεξικός

    Επομένως μία εταιρεία vw group στην ουσία η οποία προσπαθεί να προβληθεί ως πολυτελείας με μόνη διαφοροποίηση απο τις υπόλοιπες εταιρείες του γκρουπ το σχεδιασμό και....το σήμα, θέλοντας παράλληλα να ανταγωνιστεί την μπεμβέ σε ΟΔΗΓΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ και ΟΧΙ σε ιπποδύναμη, τουλάχιστον σε μένα προκαλεί το λιγότερο αδιαφορία το περισσότερο αντιπάθεια.
    Αν βρισκεις τις μονες διαφορες αυτες παω πασο... Εκτος κι ανοι γκαμες S, RS, (ιδιως τα 6αρια) και τα σκαφη του Α7 και Α8 οπως επισης τα και R υπαρχουν και στις αλλες εταιριες και δεν το εχω προσεξει ακομα. Δημητρη τρεμω στην ιδεα και μονο του τι θα ελεγες αν ειχες προβλημα..... Για την οδηγικη εμπειρια δεν μπορω να εκφερω γνωμη μιας και δεν εχω οδηγησει BMW ετσι οπως το δικο μου. Οσον αφορα την ιπποδυναμη θα το προσπερασω σαν να μην γραφτηκε ποτε. Μια απλη ματια στους κινητηρες των αυτοκινητων παραπανω νομιζω οτι θα λυσει τις αποριες. Για το οτι προσπαθει να προβληθει ως πολυτελειας..... ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Azurius : 20-11-12 στις 11:17

  8. #55
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    δεν ειναι ιδια τα αουντι εσωτερικα ουτε με τα vw ,ουτε τα σκοντα,seat.
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  9. #56
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    170
    Thanked
    97
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Azurius Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν βρισκεις τις μονες διαφορες αυτες παω πασο... Εκτος κι ανοι γκαμες S, RS, (ιδιως τα 6αρια) και τα σκαφη του Α7 και Α8 οπως επισης τα και R υπαρχουν και στις αλλες εταιριες και δεν το εχω προσεξει ακομα. Δημητρη τρεμω στην ιδεα και μονο του τι θα ελεγες αν ειχες προβλημα..... Για την οδηγικη εμπειρια δεν μπορω να εκφερω γνωμη μιας και δεν εχω οδηγησει BMW ετσι οπως το δικο μου. Οσον αφορα την ιπποδυναμη θα το προσπερασω σαν να μην γραφτηκε ποτε. Μια απλη ματια στους κινητηρες των αυτοκινητων παραπανω νομιζω οτι θα λυσει τις αποριες. Για το οτι προσπαθει να προβληθει ως πολυτελειας..... ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ.
    Φίλε μου ικανότατα αυτοκίνητα, ισάξια με bmw. Αυτο όμως που θέλω να τονίσω είναι ότι η οδήγηση δεν είναι μόνο νούμερα. Είναι συνδυασμός μηχανολογίας και αίσθησης που αποκομίζεις. Λείπει λοιπόν από την audi το αλατοπίπερο το οποίο θα δημιουργήσει το απόλυτο δέσιμο οδηγού-οχήματος.
    Από ότι κατάλαβα έχεις S3, να ξέρεις ότι δεν είχα σκοπό να προσβάλλω καθότι όλα είναι σίδερα στην τελική, απλά οι επιλογές ολων μας διαφέρουν.
    Και όσο αυτό που εννοούσα για την ιπποδύναμη είναι ότι είναι ισάξια, γι αυτό τόνισα και ότι δεν μπορεί να κοντράρει την bmw η audi σε οδηγική εμπειρία.

    Θεωρώ ότι μία βόλτα με bmw με καλό στήσιμο και την κατάλληλη τοποθέτηση από πλευράς σου σε στροφές θα σε συναρπάσει, ειλικρινά δοκίμασέ το!

    Επιπλέον για το θέμα της πολυτέλειας διαφωνώ. Η premium εταιρεία του group είναι η άουντι. Αυτό το οποίο προσωπικά με χαλάει είναι ότι σχεδόν όλα τα ανταλλακτικά-μοτέρ-αναρτήσεις υπάρχουν και στα υπόλοιπα αμάξια του γκρουπ τα έχει και η άουντι με τιμές......φυσικά άουντι και όχι skoda...

    Αυτά.
    M40B18, 8-valve, Aluminium cylinder head, Hydraulic valves, Cast iron block, Forged steel rods, 6 counter-weights, DME Bosch motronic 1.3 > 115(BHP)@5500 rpm, 165(NM)4250 rpm.

  10. The Following 5 Users Say Thank You to Dimitrios For This Useful Post:

    alexk (21-11-12), Azurius (21-11-12), imolarot (21-11-12), Panos 316T (21-11-12), Thomelef (21-11-12)

  11. #57
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    170
    Thanked
    97
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    επισης λαθος ειναι και αυτο.

    οι μηχανικοι της φορντ και της ρενω εδειξαν πως γινεται...
    Ευχαριστώ για την διόρθωση
    M40B18, 8-valve, Aluminium cylinder head, Hydraulic valves, Cast iron block, Forged steel rods, 6 counter-weights, DME Bosch motronic 1.3 > 115(BHP)@5500 rpm, 165(NM)4250 rpm.

  12. #58
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    170
    Thanked
    97
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ολα σωστα φιλε δημητρη..απλα το rs3 ειναι τετρακινητο και ρυθμισμενο κατα την παγια τακτικη της aydi καθαρα υποστροφικο...
    Φίλε μου (Νίκος έτσι??), η επιλογή της εταιρείας είναι αυτή όπως και της bmw τα xi είναι υποστροφικά, όμως εδώ έχεις την επιλογή να πάρεις πισωκίνητο. Δε νομίζω ότι χρειάζεται να πω κάτι για την ισορροπία της μούρης κατα τη διάρκεια του apex σε bmw. Ολοι μας ξέρουμε ότι τιμόνι δε χάνουμε στο όριο. Ουρά μπορεί, τιμόνι όμως όχι. Και εμένα αυτό μου δημιουργεί εμπιστοσύνη, διότι άλλο πράγμα να φύγεις ανεξέλεγκτα προς τα εμπρός και άλλο να διορθώσεις όσο μπορείς.... Οχι οτι η υπερστροφή είναι καλύτερη, απλώς είναι προδιαγεγραμμένη η πορεία, 180 ως και 360 μοίρες και μένει εκεί.
    M40B18, 8-valve, Aluminium cylinder head, Hydraulic valves, Cast iron block, Forged steel rods, 6 counter-weights, DME Bosch motronic 1.3 > 115(BHP)@5500 rpm, 165(NM)4250 rpm.

  13. The Following 8 Users Say Thank You to Dimitrios For This Useful Post:

    alexk (21-11-12), dimsour9 (21-11-12), imolarot (21-11-12), nik200 (21-11-12), Panos 316T (21-11-12), Thomelef (21-11-12), vasilis e46 (21-11-12), Vasilis M3 (21-11-12)

  14. #59
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    πολύ σωστός και ωραίος ο δημήτριος...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  15. The Following 3 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Dimitrios (21-11-12), imolarot (21-11-12), Vasilis M3 (21-11-12)

  16. #60
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Under the hood
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.162
    Thanked
    1967
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dimitrios Εμφάνιση μηνυμάτων
    όλα είναι σίδερα στην τελική, απλά οι επιλογές ολων μας διαφέρουν.

  17. The Following 2 Users Say Thank You to Azurius For This Useful Post:

    Dimitrios (21-11-12), imolarot (21-11-12)

Σελίδα 6 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 4567 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP