
Αρχικό μήνυμα απο
nik200
ολα σωστα φιλε δημητρη..απλα το rs3 ειναι τετρακινητο και ρυθμισμενο κατα την παγια τακτικη της aydi καθαρα υποστροφικο...
Φίλε μου (Νίκος έτσι??
), η επιλογή της εταιρείας είναι αυτή όπως και της bmw τα xi είναι υποστροφικά, όμως εδώ έχεις την επιλογή να πάρεις πισωκίνητο. Δε νομίζω ότι χρειάζεται να πω κάτι για την ισορροπία της μούρης κατα τη διάρκεια του apex σε bmw. Ολοι μας ξέρουμε ότι τιμόνι δε χάνουμε στο όριο. Ουρά μπορεί, τιμόνι όμως όχι. Και εμένα αυτό μου δημιουργεί εμπιστοσύνη, διότι άλλο πράγμα να φύγεις ανεξέλεγκτα προς τα εμπρός και άλλο να διορθώσεις όσο μπορείς.... Οχι οτι η υπερστροφή είναι καλύτερη, απλώς είναι προδιαγεγραμμένη η πορεία, 180 ως και 360 μοίρες και μένει εκεί.
M40B18, 8-valve, Aluminium cylinder head, Hydraulic valves, Cast iron block, Forged steel rods, 6 counter-weights, DME Bosch motronic 1.3 > 115(BHP)@5500 rpm, 165(NM)4250 rpm.