
Αρχικό μήνυμα απο
alexk
Σαν ένα 535 Ε60 με 300 κάτι ψωράλογα.
Εμένα μου κάνει εντύπωση πάντως που όλοι λένε, να το πάρεις το εργαλείο ράβει.
Είναι σαν όλοι μαζί παρακινούνε ο ένας στον άλλον προς τον γκρεμό.
Όπως είπες Στάθη, άν η συντήρηση + βλάβες του οχήματος δεν σου αλλάζουν το μπάτζετ, τότε παίρνεις Μ5 Ε60.
Άν όχι, παίρνεις κάτι πιο απλό.
Ο φίλος ξεκίνησε με τον δίσκο επειδή είναι ακριβός και μπορεί να είναι χαλασμένος ή να χαλάσει.
Ο δίσκος είναι αναλώσιμο βέβαια και το θεωρώ αδιανόητο κάποιος να προβληματίζεται για το κόστος αναλώσιμων.
Υπολόγισε κανείς ότι σε Μ5 Ε60 ?
- κιβώτιο πάει τουλάχιστον 8+
- διαφορικό πάει τουλάχιστον 3+
- κινητήρας πάει τουλάχιστον 15+
Εγώ έχω οδηγήσει Μ5 Ε60 και το θεωρώ αυτοκίνητο αλλαζονείας (τι να το κάνεις 1900 κιλά σεντάν με 500 άλογα που καίει λάστιχα, ενώ μάλιστα το μόνο σημείο που μπορείς νόμιμα να το τρέξεις είναι στην Γερμανία) θα προτείνω στον φίλο εδώ να βρει ένα 535 Ε60 Μ-Pack και θα το χαρεί πολύ, χωρίς τα υπερβολικά κόστη συντήρησης και επισκευής ενός Μ5 Ε60.
Ο Ν54 έχει δύναμη και ροπή, δεν καίει τόσο πολύ καύσιμο ενώ όλα τα ανταλλακτικά είναι κατά πολύ φθηνότερα από Μ5 Ε60.
Άν πάρεις Μ5 Ε60 θα θυμηθείς αργά ή γρήγορα τι σου έγραψα όταν χαλάσει κάτι και το ποσό θα είναι σίγουρα 4ψήφιο, άν όχι 5ψήφιο.
Kαι για'μένα ο Ν54 αποτελεί τη χρυσή τομή μεταξύ επιδόσεων και συντήρησης, αλλά αν δεν κάνω λάθος η 535 κυκλοφόρησε μόνο στην Αμερική.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong