Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 131

Θέμα: [E46] φλατζα ??

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    απο πάνω τουλάχιστο συμπέ, το μοτέρ δείχνει να είναι σε αρίστη κατάσταση.

    Συμπε, ξερεις οτι ουτε κομπλάρω ουτε και κρυβω πραγματα. Ομως και απο πανω και απο κατω, και δεξια και αριστερα το μοτερ και το αμαξι αριστο ειναι και ειμαι πολυ κολοφαρδος που το εχω. Αν ειχα και αλλου ειδους προβληματα θα τα εγραφα για ξεστραβωθει λιγος κόσμος.
    Υπαρχουν αλλοι που ουτε παρουσιαση του αυτοκινητου τους δεν κανουν. Πιθανον να φοβουνται ...το κακό ματι και αναλώνονται σε αλλου ειδους συζητησεις.
    Εγω δεν ειμαι ετσι. Και να το ανατιναζα παλι φωτογραφιες θα το εβγαζα και να εκανα ποστ. Δεν ειμαι της νοοτροποιας οτι αμα παθει ενα αμαξι ζημια ή τρακαρει πρεπει να το κρυβουμε λές και ειναι καμια κολλητικη αρρωστια. Ουτε της νοοτροποιας οτι "το αμαξι ειναι τζαμι γιατι το βολταρω μια φορα το εξαμηνο και δεν το βλεπει ουτε ηλιος ουτε και βροχη"


    Παρ' όλα τα track days που του είχα κάνει δεν μου είχε παρουσιασει το παραμικρό προβλημα οσον αφορά το μοτερ και δεν μου είχε καψει ποτε ουτε σταγονα λάδι . Οσο εβαζα, τόσο εβγαζα. Ουτε σταγονα λιγοτερη.
    Οταν πριν 3-4 μηνες πηγα για ρυθμιση βαλβιδων, ακομη και εκει ηταν μια χαρα χωρις να χρειάζονται ρυθμιση.

    Εγω ειλικρινα δεν ξερω τι ειναι το inspection 1-2-3 και ουτε θελω να μαθω. Αυτο που ξερω ειναι οτι στο αυτοκινητο μου τα πάντα αλλαζονταν σε πολυ τακτικα διαστηματα και λογο πιστας η συντηριση του αυτοκινητου ηταν προτεραιότητα και πανω απ όλα.
    Δεν νομιζω να εχουν κανει πολλοι μεσα σε ενα χρονο 10-12 αλλαγες λαδιου-φιλτρου. Για βαβολινες, μπουζι, φρενα, φιλτρα, ξυδια κλπ εννοειτε οτι γινονταν και θα γινονται τις περισσοτερες φορες πριν απο την ωρα τους.
    Δεν ειχα κανενα προβλημα ποτε, περα απο την υπερθερμανση τον Ιουλιο στην πιστα και αυτο εγινε απο μαλακία δικιά μου.

    Αριστη ηταν Συμπεθερε η κατασταση οχι μονο του μοτερ αλλα και ολου του αυτοκινητου, και αριστη θα ειναι παλι σε λιγες μερες.
    M3 CSL

  2. The Following 11 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    alexk (18-11-12), bill_m3 (18-11-12), Dathanaso (18-11-12), doctore (18-11-12), Leonidas_E39 (18-11-12), Panos 316T (21-11-12), pilot (21-11-12), scania124 (18-11-12), soc12r (18-11-12), spar@ (21-11-12), Thomelef (18-11-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    01-01-10
    Περιοχή
    Λάρισα
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    844
    Thanked
    388
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συμπε, ξερεις οτι ουτε κομπλάρω ουτε και κρυβω πραγματα. Ομως και απο πανω και απο κατω, και δεξια και αριστερα το μοτερ και το αμαξι αριστο ειναι και ειμαι πολυ κολοφαρδος που το εχω. Αν ειχα και αλλου ειδους προβληματα θα τα εγραφα για ξεστραβωθει λιγος κόσμος.
    Υπαρχουν αλλοι που ουτε παρουσιαση του αυτοκινητου τους δεν κανουν. Πιθανον να φοβουνται ...το κακό ματι και αναλώνονται σε αλλου ειδους συζητησεις.
    Εγω δεν ειμαι ετσι. Και να το ανατιναζα παλι φωτογραφιες θα το εβγαζα και να εκανα ποστ. Δεν ειμαι της νοοτροποιας οτι αμα παθει ενα αμαξι ζημια ή τρακαρει πρεπει να το κρυβουμε λές και ειναι καμια κολλητικη αρρωστια. Ουτε της νοοτροποιας οτι "το αμαξι ειναι τζαμι γιατι το βολταρω μια φορα το εξαμηνο και δεν το βλεπει ουτε ηλιος ουτε και βροχη"


    Παρ' όλα τα track days που του είχα κάνει δεν μου είχε παρουσιασει το παραμικρό προβλημα οσον αφορά το μοτερ και δεν μου είχε καψει ποτε ουτε σταγονα λάδι . Οσο εβαζα, τόσο εβγαζα. Ουτε σταγονα λιγοτερη.
    Οταν πριν 3-4 μηνες πηγα για ρυθμιση βαλβιδων, ακομη και εκει ηταν μια χαρα χωρις να χρειάζονται ρυθμιση.

    Εγω ειλικρινα δεν ξερω τι ειναι το inspection 1-2-3 και ουτε θελω να μαθω. Αυτο που ξερω ειναι οτι στο αυτοκινητο μου τα πάντα αλλαζονταν σε πολυ τακτικα διαστηματα και λογο πιστας η συντηριση του αυτοκινητου ηταν προτεραιότητα και πανω απ όλα.
    Δεν νομιζω να εχουν κανει πολλοι μεσα σε ενα χρονο 10-12 αλλαγες λαδιου-φιλτρου. Για βαβολινες, μπουζι, φρενα, φιλτρα, ξυδια κλπ εννοειτε οτι γινονταν και θα γινονται τις περισσοτερες φορες πριν απο την ωρα τους.
    Δεν ειχα κανενα προβλημα ποτε, περα απο την υπερθερμανση τον Ιουλιο στην πιστα και αυτο εγινε απο μαλακία δικιά μου.

    Αριστη ηταν Συμπεθερε η κατασταση οχι μονο του μοτερ αλλα και ολου του αυτοκινητου, και αριστη θα ειναι παλι σε λιγες μερες.
    Σωστός...!
    ΒΜW FANS

  4. The Following User Says Thank You to Dathanaso For This Useful Post:

    chief (18-11-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Γι αυτο μου αρέσουν οι αμερικάνοι .
    Τα γράφουν όλα για όλα.
    Μου έχουν λύσει ουκ ολίγες απορίες παρα πολλές φορές.
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP