Είχε αρπάξει τελικά η φλατζα χριστοφορε;
Είχε αρπάξει τελικά η φλατζα χριστοφορε;
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
Ακομη δεν φτασαμε εκει.
Θα δουμε φιλε και ελπιζω να ειναι η φλατζα. Μεσα στις επόμενες 1-2 μερες που θα βγαλει ο μηχανικός μου την κυλινδροκεφαλή θα δειξει.
M3 CSL
Αργεί η μου φαίνεται;
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
Αργει και θα αργησει.
Το μαγαζι εχει πολυ δουλεια. Ειναι τρεις μηχανικοι και δουλευουν καθημερινα και ασταματητα εκει.
Δεν γινεται να σταματησουν τα σερβις ,τις μικροζημιες, να διωξουν δουλεια και να ασχολουνται με ανοιγμα - κλεισιμο S54.
Ειναι και μια δουλεια που θελει αρκετη λεπτομερια, προσοχή σε πολλα σημεια και ηρεμία απ την μηχανικό.
Νομιζω ομως σε λιγες μερες θα ειναι ετοιμο το μοτερ.
M3 CSL
BILL007 (19-11-12), Panos 316T (21-11-12)
Με το καλο
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
chief (18-11-12)
απο πάνω τουλάχιστο συμπέ, το μοτέρ δείχνει να είναι σε αρίστη κατάσταση.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
chief (18-11-12)
Συμπε, ξερεις οτι ουτε κομπλάρω ουτε και κρυβω πραγματα. Ομως και απο πανω και απο κατω, και δεξια και αριστερα το μοτερ και το αμαξι αριστο ειναι και ειμαι πολυ κολοφαρδος που το εχω. Αν ειχα και αλλου ειδους προβληματα θα τα εγραφα για ξεστραβωθει λιγος κόσμος.
Υπαρχουν αλλοι που ουτε παρουσιαση του αυτοκινητου τους δεν κανουν. Πιθανον να φοβουνται ...το κακό ματι και αναλώνονται σε αλλου ειδους συζητησεις.
Εγω δεν ειμαι ετσι. Και να το ανατιναζα παλι φωτογραφιες θα το εβγαζα και να εκανα ποστ. Δεν ειμαι της νοοτροποιας οτι αμα παθει ενα αμαξι ζημια ή τρακαρει πρεπει να το κρυβουμε λές και ειναι καμια κολλητικη αρρωστια. Ουτε της νοοτροποιας οτι "το αμαξι ειναι τζαμι γιατι το βολταρω μια φορα το εξαμηνο και δεν το βλεπει ουτε ηλιος ουτε και βροχη"
Παρ' όλα τα track days που του είχα κάνει δεν μου είχε παρουσιασει το παραμικρό προβλημα οσον αφορά το μοτερ και δεν μου είχε καψει ποτε ουτε σταγονα λάδι . Οσο εβαζα, τόσο εβγαζα. Ουτε σταγονα λιγοτερη.
Οταν πριν 3-4 μηνες πηγα για ρυθμιση βαλβιδων, ακομη και εκει ηταν μια χαρα χωρις να χρειάζονται ρυθμιση.
Εγω ειλικρινα δεν ξερω τι ειναι το inspection 1-2-3 και ουτε θελω να μαθω. Αυτο που ξερω ειναι οτι στο αυτοκινητο μου τα πάντα αλλαζονταν σε πολυ τακτικα διαστηματα και λογο πιστας η συντηριση του αυτοκινητου ηταν προτεραιότητα και πανω απ όλα.
Δεν νομιζω να εχουν κανει πολλοι μεσα σε ενα χρονο 10-12 αλλαγες λαδιου-φιλτρου. Για βαβολινες, μπουζι, φρενα, φιλτρα, ξυδια κλπ εννοειτε οτι γινονταν και θα γινονται τις περισσοτερες φορες πριν απο την ωρα τους.
Δεν ειχα κανενα προβλημα ποτε, περα απο την υπερθερμανση τον Ιουλιο στην πιστα και αυτο εγινε απο μαλακία δικιά μου.
Αριστη ηταν Συμπεθερε η κατασταση οχι μονο του μοτερ αλλα και ολου του αυτοκινητου, και αριστη θα ειναι παλι σε λιγες μερες.
M3 CSL
chief (18-11-12)
Γι αυτο μου αρέσουν οι αμερικάνοι .
Τα γράφουν όλα για όλα.
Μου έχουν λύσει ουκ ολίγες απορίες παρα πολλές φορές.
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
Η φλατζα ΔΕΝ ειναι κομμενη σε κανενα σημειο !!!
Αυτο που παρατηρησε ο μηχανικός αρχικα ειναι οτι (α) μεταξυ 5ου-6ου η φλατζα ηταν πιο λεπτη και (β) οτι οι βιδες που κρατανε το καπάκι δεν ηταν τοσο σφικτες οταν ξεβίδωνε.
Θα περιμενουμε αυριο τον υπευθυνο του ρεκτιφιε να ερθει επι τόπου να μελετησει τα σημαδια και τα "πατηματα" που εχει κανει η φλατζα στο καπακι και στο μπλοκ .
Οι κυλινδροι μεσα ηταν σε αριστη κατασταση χωρίς κανενα γδαρσιμο.
Καμια ιδεα ρε παιδια ? Αλεξ ? Τουρμποντογκ? ΝικΜ3?(που χαθηκες μαμημενε αντρα!), Σπυροι Λουγκρες ?
![]()
M3 CSL
BILL007 (23-11-12)