θα ηθελα να γραψετε οποιος εχει εμπειρια απο κατοχη αυτων των μοντελων
μοντελα 2007 +.![]()
θα ηθελα να γραψετε οποιος εχει εμπειρια απο κατοχη αυτων των μοντελων
μοντελα 2007 +.![]()
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
Ο μόνος τρόπος να μιλήσεις με τους οδηγούς αυτών των αυτοκινήτων είναι μέσω ouija board:
https://en.wikipedia.org/wiki/Ouija
Γιάννη, μείνε μακρυά από το φως.
E200 2007 αυτόματο, έχει ο πρώτος μου ξάδελφος και κολλητος μου (εχουμε κάνει άπειρα ταξίδια και χιλιόμετρα παρέα και έχουμε μοιραστεί το τιμόνι πολλές φορές).
Στα 5 χρόνια (80.000+), το μόνο που έχει γίνει στο αμαξι είναι: Λάδια. Φίλτρα. Λάστιχα.
Σέρβις στην ΕΚΚΑ, μαζί με τα σχετικά υπχρεωτικά (πλυστικό, φίλτρο καμπίνας κτλ) απο 400 μέχρι 750 στις 50.000 όπου μπήκαν και λάδια σαζμαν, λουριά κλτ) - τον πήρα τηλέφωνο τώρα και ρώτησα)
Ποιότητα εσωτερικού απί-στε-υτη (εδώ ακόμα και το Α που έχουμε εμείς είναι σούπερ), "πλεύση" στο δρόμο καταπληκτική (το τονίζω όμως, πλεύση - σε καμμία περίπτωση "οδήγηση") και ικανοποιητικές επιδόσεις.
Για σουπερ ταξίδια, παιδιά στο πίσω κάθισμα, ηχομόνωση και ποιότητα Α+
Για σπορ καταβολές και παράξενες συμπεριφορές Ακατάλληλο
Οτι άλλο θες, ακόμα και να το πας μια βόλτα, ελεύθερα ρώτα.
Α, ξέχασα, έχει το παλιό σαζμαν και του ανεβάζει αρκετά την κατανάλωση (16 πυκνή κίνηση και σταμάτα ξεκίνα, 12 ταξίδι με 9 στο Cruise Control).
oasisa (14-11-12), Ptboul (14-11-12), STREETRACING (14-11-12)
Έχω οδηγήσει όλη την γκάμα (σχεδόν σε όλα τα κυβικά) αλλά στα προηγούμενα μοντέλα (2004-2006).
Πρόσφατα μόνο οδήγησα την ανανεωμένη B Class.
Ακριβά σέρβις/ανταλλακτικά, τα συνεργεία θέλουν ψάξιμο, (πολλοί πχ. σου χρεώνουν genuine MB ενώ σου βάζουν OEM ανταλλακτικό εν αγνοία του πελάτη).
Υπέρ απολαυστικά στον δρόμο, ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό που υποθέτω θα βρεις σε μπέντλευ και πάνω, εξαιρετικά (κατά την γνώμη μου) μοτέρ με ωραία απόκριση (ένεκα κομπρέσσορα) και πλεύση ίσως όπως το λέει ο πρόεδρας, αλλά δύσκολα θα σε προδώσει ακόμα και σε οριακές για τον μέσο οδηγό καταστάσεις (πχ βρεγμένο, στροφή και υψηλή ταχύτητα).
Τα προηγούμενα μοντέλα που περιγράφω είχαν ευπάθεια σε επιμέρους τομείς και όπου εφαρμόστηκαν τεχνολογικά προηγμένες λύσεις ήτοι με την έλευση του W211 όσων αφορά τις ''200ρες''. (άσχετο: W124 = ΣΚΥΛΙ, W210 ομοίως)
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
Konstantinos E60 (14-11-12), STREETRACING (14-11-12)
W212 του 2010
1800cc, 184 αλογα, αυτοματο avantgarge εκδοση
Καταναλωση εκτος με νορμαλ συμπεριφορα 7κατιτις
Στην πολη φλερταρει στα 9
Απιθανο στο ταξιδι, λιγο σκιαχτερο σε σβελτη οδηγηση με στροφες.
Στην θεση "S" τα παει καλυτερα (καει λιγο παραπανω)
Σιδερωνει στον δρομο, ποιοτητα κύλισης / αναρτηση πολυ ξεκουραστη.
Ηχομονωση παρα πολυ καλη.
Ενδιαφεροντα τα μπιχλιμπιδα / board computer / clima / κρυφοι φωτισμοι / φωτα xenon adaptive
Πολυ πολυ καλη ποιοτητα δερματων.
Mε τρεις λεξεις:
Ποιτικοτατο / ανετο / αλλα βαρετο οδηγικα
Ptboul (14-11-12), STREETRACING (14-11-12)
C180 '09, 1600κ.εκ. με 156 αλογατα κομπρεσορατα και σπορ πακετο.
Σε ολα του πολυ καλο και αρκετα ομορφο. Αν θελεις ελα να το κανεις τεστ ντραηβ.
Οικονομικο, ανετο και πολυ γρηγορο! Και οδηγηκα οχι τοσο αδιαφορο οσο λενε....
Μη τα συζητας αδερφε...
Ptboul (14-11-12), STREETRACING (14-11-12)
Πλην των Α και B classe Clk, C, C sportscoupe, E (την S την βγάζω απέξω) προσωπικά τα θεωρώ σούπερ ΚΑΙ οδηγικά.
Οκ, δεν εμπνέουν για κολίδια στις πλατείες αλλά σου βγάζουν ξεχωριστή αίσθηση.
ps: Το επόμενο μου αμάξι αν άλλαζα το si θα ήταν κατα πάσα πιθανότητα μια C (χαμηλά τέλη).
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
Tsakirakos (14-11-12)
Δεν ειμαι κατοχος αλλα οδηγω και επισκευαζω πολλα λογω επαγγελματος.
Η φιλοσοφια και ποιοτητα κατασκευης ειναι υπερβολικα μελετημενη!!!
Ειναι αυτοκινητα που τα φτιαχνουν ΓΝΩΣΤΕΣ της αυτοκινησης.
Η μεγαλη απογοητευση για εμενα προσωπικα ειναι οι κινητηρες.......μιλαμε για μεγαλη βαρεμαρα!!!!!!
A8hnaios (14-11-12), alexk (14-11-12), gnx (14-11-12), Ptboul (14-11-12), STREETRACING (14-11-12)
Εγω παλι ειχα CLK 194hp (brabus K4) και δεν θα ξαναπαρω ΠΟΤΕ merc!!!