κρίμα....πολύς κόσμος
Στο άρθρο 99 του πτωχευτικού κώδικα η NEOSET
Σύμφωνα με πληροφορίες η ιστορική εταιρεία επίπλων NEOSET κατέθεσε αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 99 του πτωχευτικού κώδικα, λίγους μόνο μήνες μετά την αντίστοιχη ενέργεια που έκανε η εξίσου ιστορική εταιρεία Satο, κάτι που είναι ενδεικτικό της χαοτικής κατάστασης στο χώρο του επίπλου στην Ελλάδα.
Η γνωστή εταιρεία οδηγήθηκε σε αυτή την ενέργεια μιας και η αγορά επίπλου έχει κυριολεκτικά «γονατίσει», ενώ σε αυτό συνετέλεσε και το γεγονός ότι για το 2011 οι συνολικές υποχρεώσεις της εταιρείας έφτασαν τα 53,1 εκατομμύρια ευρώ. Μάλιστα, σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία που έχουν δημοσιοποιηθεί, η NEOSET για το 2011 παρουσίασε ζημίες συνολικού ύψους 7,8 εκατομμυρίων ευρώ.
Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, τα κεφάλαια της NEOSET για το 2011 έφτασαν στα 25,5 εκατομμύρια ευρώ, πολύ χαμηλότερα δηλαδή από τις συνολικές της υποχρεώσεις, ενώ τα αντίστοιχα κεφάλαια το 2010 ήταν 33,4 εκατομμύρια ευρώ.
Η NEOSET δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά τα τελευταία 30 χρόνια, ενώ ο αριθμός των καταστημάτων της αγγίζουν τα 100 σε ολόκληρη την ελληνική επικράτεια. Τα εμπορικά σήματα της εταιρείας περιλαμβάνουν Neoset, Neoset Κουζίνα, Νεοκατοικείν, Skouropoulos και Neowood.
Η εταιρεία είχε σοβαρά προβλήματα τα τελευταία τρία χρόνια και μάλιστα είχε προκληθεί ένα μεγάλο κύμα απολύσεων, αλλά και καθυστερήσεις στις αμοιβές, σε τέτοιο σημείο που το ΚΚΕ είχε κάνει σχετική ερώτηση στη Βουλή.
Η δραστηριοποίηση του ομίλου στο εξωτερικό ξεκίνησε το 1990 στον Καναδά και ο όμιλος εξήγαγε προϊόντα στις χώρες, Αιθιοπία, Βουλγαρία, Καναδά, Κύπρο, Ρουμανία, Εκουαδόρ. Το τελικό σύνολο των ανθρώπων που εργάζονται στον Όμιλο εταιρειών NEOSET ανέρχεται στα 1014 άτομα.
https://www.imerisia.gr/article.asp?...ubid=112948666
Αλαλούμ με το Φόρο Πολυτελείας στα ΙΧ!
Αναστάτωση έχει προκαλέσει σε εισαγωγείς και εμπόρους ΙΧ η ψήφιση του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-2016 στο οποίο περιλαμβάνεται ο Φόρος Πολυτελείας όπως επίσης και όλες οι υπόλοιπες προτεινόμενες παρεμβάσεις του κράτους για αύξηση των εσόδων.
Ειδικότερα όπως αναφέρεται στο Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο τα έσοδα που προέρχονται από το Φόρο Πολυτελείας εκτιμώνται πως το 2013 θα είναι μηδενικά ενώ το 2014 «εκτοξεύονται» στα 68 εκατ. ευρώ τα οποία στην επόμενη διετία ως διά μαγεία πάλι εξαφανίζονται καθώς γίνονται και πάλι μηδενικά!
Η συγκεκριμένη εξέλιξη έχει σημάνει συναγερμό σε εισαγωγείς, εμπόρους και εκτελωνιστές ΙΧ οι οποίοι περίμεναν την κατάργηση του Φόρου Πολυτελείας από το καλοκαίρι αλλά όπως φαίνεται δεν πρόκειται να πραγματοποιηθεί ποτέ.
Αν πάλι καταργηθεί ο Φόρος Πολυτελείας το 2013 βάσει του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Προσαρμογής θα επανέλθει το 2014 και σύμφωνα με τα όσα έχουν καταθέσει τα κυβερνητικά στελέχη θα αποφέρει και 68 εκατ. ευρώ!
Αν βέβαια αναλογιστεί κανείς πως όλα αυτά τα χρόνια ο Φόρος Πολυτελείας από τα ΙΧ έχει αποφέρει περίπου 5 εκατ. ευρώ και σχεδόν άλλα τόσα από τα υπόλοιπα προϊόντα που επιβάλλεται είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς πως όχι μόνο δεν πρόκειται να καταργηθεί ο Φόρος Πολυτελείας στα ΙΧ αλλά σχεδιάζεται να επεκταθεί και σε άλλα προϊόντα! Ειδικότερα για το 2012 βάσει προϋπολογισμού τα κρατικά έσοδα από το Φόρο Πολυτελείας στα ΙΧ κυμαίνεται στα 2,5 έως 3 εκατ. ευρώ και περίπου άλλα τόσα από τα υπόλοιπα προϊόντα στα οποία επιβάλλεται ο συγκεκριμένος Φόρος. Οπότε προσεχώς ο Φόρος Πολυτελείας θα επεκταθεί σε πάρα πολλά προϊόντα πέραν των ΙΧ και των κοσμημάτων με ότι και αν σημαίνει αυτό για την ελληνική αγορά...
Σταθερά τα Τέλη Κυκλοφορίας έως το 2016
Το μόνο θετικό στοιχείο που αφορά τους ιδιοκτήτες ΙΧ στο Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής έχει να κάνει με τα Τέλη Κυκλοφορίας αλλά και την Εκτακτη Εισφορά σε ΙΧ μεγάλου κυβισμού. Ειδικότερα τα Τέλη όπως εμφανίζονται στο Πρόγραμμα παραμένουν αμετάβλητα έως και το 2016 ενώ η έκτακτη εισφορά που επιβλήθηκε στα ΙΧ με κινητήρες άνω των 2 λίτρων μόνο το 2011 για την χρήση του 2010 εμφανίζεται μηδενική έως και το 2016. Βέβαια όλα αυτά μπορεί να αλλάξουν είτε λόγω ελλείμματος είτε λόγω κατάθεσης πινακίδων, είτε λόγω «υπερβολικής» μόλυνσης του περιβάλλοντος...
Φορολογία των αμοιβών σε είδος!
Ενα ακόμη εύρημα στο Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής που αφορά στην αγορά αυτοκινήτου είναι η Φορολόγηση των Αμοιβών σε είδος (αυτοκίνητα)! Φαίνεται πως τα κυβερνητικά στελέχη εντόπισαν πως τα τελευταία χρόνια πάρα πολλοί εργαζόμενοι στον κλάδο του αυτοκινήτου αντί μισθού λαμβάνουν μεταχειρισμένα ή σε κάποιες ελάχιστες περιπτώσεις καινούρια οχήματα και αντιλήφθηκαν πως η καταβολή μισθών με... αυτοκίνητα επιφέρει έσοδα!
Πάντως η συγκεκριμένη ρύθμιση έχει θεσμοθετηθεί εδώ και 2 χρόνια και κυρίως στα εταιρικά ΙΧ με εργοστασιακή αξία άνω των 20.000 ευρώ...
https://www.imerisia.gr/article.asp?...ubid=112948104