Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 55

Θέμα: Ε93 Μ3... Carbon Intake...????

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    08-11-12
    Περιοχή
    Γλυφάδα
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    66
    Thanked
    161
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο STREETRACING Εμφάνιση μηνυμάτων
    To πιο πιθανο ειναι να φοραει την ακραποβιτς απο εξατμιση κ τη γκρουπε εμ απο εισαγωγη
    αν αυτα στα δινει με 5000 να τα παρεις ΣΙΓΟΥΡΑ.
    Enlight με παρακαλώ!!! Τι κερδίζουμε, που χάνουμε;;;;

  2. #2
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το τελικο στα 9Χ Μ3 δινει οτι και στα 46 Μ3. Δηλαδη σχεδον 0 αλογα. Αυτο που δινει ειναι βομβο/θορυβο (σε αλλους επιθυμητο σε αλλους οχι) και σιγουρα λιγοτερο βαρος. Οτι παρει ειναι απο την αφαιρεση των εργοστασιακων προκαταλυτων. Δες εδω απο το site της Acrapovic(που ακομα δεν ξερουμε αν ειναι Acrapovic)

    Τελικα μονο (3 αλογα, 14 κιλα κατω)

    https://www.akrapovic.com/en/Automot...%28Titanium%29

    Full system (22 αλογα, 24 κιλα)

    https://www.akrapovic.com/en/Automot...%28Titanium%29

    24 κιλα λοιπον αν εχει το ολοκληρωμενο συστημα και οχι 40. Τα ΟΕΜ τελικα ειναι free flow και αθορυβα, κατι που δεν ειναι ευκολο να πετυχει κανεις, και δειχνουν το εκπληκτικο engineering που εχουν. Ακομη και στα αμερικανικα κομπρεσσορατα κρατανε τα μαμα τελικα και αλλαζουν x-pipe (για αλλαγη χροιας) μαζι με cat-delete.
    Περισσοτερες πληροφοριες οταν μας πεις τι ακριβως ειναι η εισαγωγη, και τι η εξατμιση

  3. The Following 3 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    bill_m3 (09-11-12), EVERGET (09-11-12), Panos 316T (09-11-12)

  4. #3
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα ΟΕΜ τελικα ειναι free flow και αθορυβα, κατι που δεν ειναι ευκολο να πετυχει κανεις, και δειχνουν το εκπληκτικο engineering που εχουν.
    Σωστά και αυτοκίνητο 340 άλογα ακούγεται σαν μπρίκι.
    Καμμία σχέση με Μ3 Ε36, Μ5 Ε34.
    Γι'αυτό σε τελικά που κάνουν θόρυβο.

  5. The Following User Says Thank You to alexk For This Useful Post:

    EVERGET (09-11-12)

  6. #4
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σωστά και αυτοκίνητο 340 άλογα ακούγεται σαν μπρίκι.
    Καμμία σχέση με Μ3 Ε36, Μ5 Ε34.
    Γι'αυτό σε τελικά που κάνουν θόρυβο.
    Η αλήθεια είναι ότι πάνω από τις 3500rpm το αμάξι ακούγεται (αλλά ακούγεται γαμάτα και διαφορετικά από οτιδήποτε άλλο). Στο ρελαντί ή στις χαμηλές είναι εντελώς αθόρυβο...εκεί χρειάζεσαι λίγο μπάσο για πιο σπορ χροια...
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  7. #5
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Κρατα τα 5 χιλιαρικα δωσε και αλλα 2 και βαλε το βασικο κιτακι της ESS.

    https://www.esstuning.com/products/E...er-System.html

    δουλευει 5.5 psi (0.35 bar) max και σιγουρα δινει τα περισσοτερα αλογα απο οποιοδηποτε Ν/Α με οποιαδηποτε βελτιωση και να εχει. Αν σε ενδιαφερουν οι επιδοσεις ειναι μονοδρομος καθως το αυξημενο βαρος του cabrio σε σχεση με το coupe ειναι απο μονο του μειονεκτημα

  8. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    Panos 316T (09-11-12)

  9. #6
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κρατα τα 5 χιλιαρικα δωσε και αλλα 2 και βαλε το βασικο κιτακι της ESS.

    https://www.esstuning.com/products/E...er-System.html

    δουλευει 5.5 psi (0.35 bar) max και σιγουρα δινει τα περισσοτερα αλογα απο οποιοδηποτε Ν/Α με οποιαδηποτε βελτιωση και να εχει. Αν σε ενδιαφερουν οι επιδοσεις ειναι μονοδρομος καθως το αυξημενο βαρος του cabrio σε σχεση με το coupe ειναι απο μονο του μειονεκτημα
    μητσο
    αφησες κανενα αμαξι σου σε 1ο σταδιο φτιαξιματος?
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  10. #7
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο STREETRACING Εμφάνιση μηνυμάτων
    μητσο
    αφησες κανενα αμαξι σου σε 1ο σταδιο φτιαξιματος?
    Ναι, αυτο που εχω τωρα

  11. #8
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ρε συ γιαννη, να δωσω 6-7 χιλιαρικα για να παρω 24 αλογα στην καλυτερη (που αλλο ειναι να παρω 24 αλογα στα 100 και αλλο στα 420) εγω προσωπικα δεν θα το εκανα, οταν υπαρχουν επιλογες καλυτερες για αυτα τα χρηματα

  12. #9
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρε συ γιαννη, να δωσω 6-7 χιλιαρικα για να παρω 24 αλογα στην καλυτερη (που αλλο ειναι να παρω 24 αλογα στα 100 και αλλο στα 420) εγω προσωπικα δεν θα το εκανα, οταν υπαρχουν επιλογες καλυτερες για αυτα τα χρηματα
    αναλογιζομενος κ το προηγουμενο αμαξι σου
    τα φτιαχνεις πολυ πολυ.
    εγω καθομουνα παντα στα 1α σταδια.
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  13. #10
    Εγγραφή
    16-02-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.163
    Thanked
    1116
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρε συ γιαννη, να δωσω 6-7 χιλιαρικα για να παρω 24 αλογα στην καλυτερη (που αλλο ειναι να παρω 24 αλογα στα 100 και αλλο στα 420) εγω προσωπικα δεν θα το εκανα, οταν υπαρχουν επιλογες καλυτερες για αυτα τα χρηματα
    Το κέρδος είναι 1-1,5 κολώνα διαφορά στα 800 μέτρα ανάμεσα σε μαμά Μ3 e92 και καλό ΦΠΕ. Δεν είναι και λίγο...

  14. The Following User Says Thank You to Harisp For This Useful Post:

    alexk (09-11-12)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP