Το τελικο στα 9Χ Μ3 δινει οτι και στα 46 Μ3. Δηλαδη σχεδον 0 αλογα. Αυτο που δινει ειναι βομβο/θορυβο (σε αλλους επιθυμητο σε αλλους οχι) και σιγουρα λιγοτερο βαρος. Οτι παρει ειναι απο την αφαιρεση των εργοστασιακων προκαταλυτων. Δες εδω απο το site της Acrapovic(που ακομα δεν ξερουμε αν ειναι Acrapovic)
Τελικα μονο (3 αλογα, 14 κιλα κατω)
https://www.akrapovic.com/en/Automot...%28Titanium%29
Full system (22 αλογα, 24 κιλα)
https://www.akrapovic.com/en/Automot...%28Titanium%29
24 κιλα λοιπον αν εχει το ολοκληρωμενο συστημα και οχι 40. Τα ΟΕΜ τελικα ειναι free flow και αθορυβα, κατι που δεν ειναι ευκολο να πετυχει κανεις, και δειχνουν το εκπληκτικο engineering που εχουν. Ακομη και στα αμερικανικα κομπρεσσορατα κρατανε τα μαμα τελικα και αλλαζουν x-pipe (για αλλαγη χροιας) μαζι με cat-delete.
Περισσοτερες πληροφοριες οταν μας πεις τι ακριβως ειναι η εισαγωγη, και τι η εξατμιση
bill_m3 (09-11-12), EVERGET (09-11-12), Panos 316T (09-11-12)
EVERGET (09-11-12)
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Κρατα τα 5 χιλιαρικα δωσε και αλλα 2 και βαλε το βασικο κιτακι της ESS.
https://www.esstuning.com/products/E...er-System.html
δουλευει 5.5 psi (0.35 bar) max και σιγουρα δινει τα περισσοτερα αλογα απο οποιοδηποτε Ν/Α με οποιαδηποτε βελτιωση και να εχει. Αν σε ενδιαφερουν οι επιδοσεις ειναι μονοδρομος καθως το αυξημενο βαρος του cabrio σε σχεση με το coupe ειναι απο μονο του μειονεκτημα
Panos 316T (09-11-12)
Ρε συ γιαννη, να δωσω 6-7 χιλιαρικα για να παρω 24 αλογα στην καλυτερη (που αλλο ειναι να παρω 24 αλογα στα 100 και αλλο στα 420) εγω προσωπικα δεν θα το εκανα, οταν υπαρχουν επιλογες καλυτερες για αυτα τα χρηματα
alexk (09-11-12)