Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 115

Θέμα: Περι διαφορικου (θορυβοι - επισκευες - ανταλλακτικα)

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    31-01-12
    Περιοχή
    Καστορια
    Μηνύματα
    35
    Thanked
    45
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nickolas_s2k Εμφάνιση μηνυμάτων
    αν δεν κανω λαθος εδω ειναι η απαντηση σου.. clutch delay valve η αλλιως cdv λεγεται αυτο το μαραφετι.

    https://forums.bimmerforums.com/foru....php?t=1256552

    παντως για το site που εδωσα αναφερει τα χαρακτηριστικα της παραγγελιας.. πχ εμενα το ειχε το μπλοκε σαν extra γιατι πολυ απλα ΗΤΑΝ extra απο το εργοστασιο.. αρα λοιπον στο 2λιτρο ηταν στανταρ συμφωνα με οσα λες επομενως ολα καλα!!
    Καλα θυμαμαι οτι αυτο το clutch delay valve το βγαζουν oι περισσοτεροι απο το αυτοκινητο

    Εψαξα στο Realoem, υπαρχει στο σχεδιαγραμμα του συμπλεκτη των εξακυλινδρων Ζ3 και Ε36 (εκτος του 2.0) και 4κυλινδρων-6κυλινδρων Ε46 και Ζ4. Υπαρχει και σε αλλες σειρες και απ οτι φενεται σχεδον σε ολα τα BMW απο το 00 και μετα και αναγραφεται σαν στραγγαλιστική βαλβίδα.

    Οι 4κυλινδρες Ζ3 και Ε36 δεν το εχουν, ευχαριστουμε για το link Nick, τωρα που ξερουμε πως ειναι, μπορουμε να δουμε και στο αυτοκινητο αν το εχουμε.

  2. The Following User Says Thank You to john batselas For This Useful Post:

    Nickolas_s2k (06-11-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    15-05-11
    Μηνύματα
    110
    Thanked
    66
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο john batselas Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εψαξα στο Realoem, υπαρχει στο σχεδιαγραμμα του συμπλεκτη των εξακυλινδρων Ζ3 και Ε36 (εκτος του 2.0)
    Αν η Ζ3 2.0 δεν το έχει, τότε πως οι 4Τ στο αφιέρωμά τους (https://library.techlink.gr/4t/artic...5&article=6579) κάνουν ξεχωριστή μνεία ότι η δίλιτρη Ζ3 έχει αυτορυθμιζόμενο συμπλέκτη;

  4. #3
    Εγγραφή
    31-01-12
    Περιοχή
    Καστορια
    Μηνύματα
    35
    Thanked
    45
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gupakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν η Ζ3 2.0 δεν το έχει, τότε πως οι 4Τ στο αφιέρωμά τους (https://library.techlink.gr/4t/artic...5&article=6579) κάνουν ξεχωριστή μνεία ότι η δίλιτρη Ζ3 έχει αυτορυθμιζόμενο συμπλέκτη;
    Αυτορυθμιζομενος συμπλεκτης: SIC

    https://blog.bavauto.com/11334/bmw-s...ow-to-replace/

    Μιλαμε για διαφορετικο πραγμα τελικα, αλλο το cdv αλλο το sic, που ανεφερες παραπανω.

    εχει να κανει με το δισκο - πλατο του συμπλεκτη ενω το cdv με την αντλια.

  5. The Following 3 Users Say Thank You to john batselas For This Useful Post:

    alexk (06-11-12), Bitz (07-11-12), Nickolas_s2k (06-11-12)

  6. #4
    Εγγραφή
    31-01-12
    Περιοχή
    Καστορια
    Μηνύματα
    35
    Thanked
    45
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αν εχεις cdv σε εξτρα βαλβιδα, οπως ειπε ο DeepBlue μπορεις να την ανοιξεις μεγαλυτερη τρυπα η να την αλλαξεις με aftermarket. Αλλα μπορεις να την αφαιρεσεις κιολας οπως εδω.

    https://www.bimmerfest.com/forums/sh...ad.php?t=55083

    Ομως στην 1.8, 1.9 και 2.0 Ζ3 (και Ε36) στο Realoem δεν υπαρχει αυτη η βαλβιδα στο σχεδιαγραμμα παρα μονο απο 2.2 και πανω. Ουτε η ΜΖ3 την εχει, αλλα εχει τον περιορισμο το ιδιο το σωληνακι. (restrivtive line cdv) το εχει στο link του Νικολα.

    Blue οταν εγινε η βελτιωση αλλαχτηκε αντλια?

  7. The Following User Says Thank You to john batselas For This Useful Post:

    deepBLUE (06-11-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP