αν καταλαβα καλα εννοει μεχρι 25,000 χιλ. ετησιας χρησης ισχυουν στο ακεραιο οτι εχει συμφωνηθει.
......εαν καποιος κανει υπερβολικα πολλα χιλ ετησιως(πχ.100,000χιλ.) , τοτε επαναδιαπραγματευεται η εταιρεια το ποσο της τελευταιας δοσης προσθετοντας οτι προκυπτει απο την απαξιωση της μεταπωλησης λογο χρησης......φυσικα οι υπερβολικες φθορες,(πχ.κουβαλουσες ενα ντοπερμαν και δαγκωσε τα παντα εκει μεσα!!!)χρεωνονται και υπολογιζονται και αυτες.
....ολα αυτα ελεγχονται, μονο στην περιπτωση που πας στην 4ετια για ανταλλαγη με νεο μοντελο ή πας να παραδωσεις απλα το οχημα χωρις να συνεχισεις το προγραμμμα, σε περιπτωση που θα το κρατησεις δεν ελεγχεται τιποτα.
Καλο το "κουστουμακι" σαν ιδεα ,αλλα δεν ταιριαζει απολυτα σε ολους.Το πρόγραμμα BMW Select ισχύει για 25.000 χιλιόμετρα ετήσιας χρήσης. Χρεώσεις για πιθανή υπέρβαση χιλιομέτρων και χρεώσεις που πιθανό να προκύψουν από την κατάσταση του οχήματος κατά την επιστροφή του είναι δυνατό να είναι απαιτητές με την επιστροφή του αυτοκινήτου.![]()