_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
εννοώ ότι πρέπει αν πέσει γράσο ή οτιδήποτε άλλο λΙπαντικό στην επιφάνεια του δίσκου, πρέπει να καθαριστεί επιτόπου με βενζίνη, ή οτιδήποτε άλλο ισχυρό υγρό ΚΑΛΑ...
ο δίσκος το απορροφάει, και δεν θα μπορεί να έχει την ίδια τριβή με τις προδιαγραφές του ποτέ.
συνήθως τα λερωμένα χέρια του μηχανικού αν δεν φοράει γάντια είναι αυτά που κάνουν την ζημιά, όπως την είχα πάθει μια φορά στον εμπρός δεξί μαμά τότε δίσκο.
τα αποτελέσματα είναι πέρα για πέρα ορατά, με τραβήγματα στο τιμόνι κατά το φρενάρισμα.
η πλάκα είναι ότι εμφανίζεται μετά απο κάποια χιλιόμετρα το φαινόμενο, ενώ ο δίσκος αλλάζει χρώμα (κιτρινίζει όπως όταν είναι φρεσκοπλυμένος)...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
doctore (24-10-12), nikos1400 (24-10-12), Panos 316T (24-10-12), spar@ (24-10-12), Stamatis (24-10-12)
Ο δισκος δεν εχει απορροφητικοτητα. Ομως απο την στιγμη που αρχιζουν να λειτουργουν οι δισκοι σαν φρενα πανω στο αυτοκινητο, δημιουργηται στην επιφανεια τους ενα λεπτο φιλμ επικαθησης απο τα υλικα τριβης με το τακακι, το λεγομενο brake bedding του δισκου που ειναι απαραιτητο οταν αλλαζουμε καινουργιες δισκοπλακες (οπως και τακακια).
Οπως λοιπον και το τακακι μας εχει την ικανοτητα να απορροφησει λιπαντικες ουσιες, ετσι και ο 'στρωμενος' δισκος εχει αυτην την ιδιοτητα, επειδη ακριβως η επιφανεια του λειτουργει οπως και το υλικο τριβης απο το τακακι. Γιαυτο λοιπον οπως ανεφερε και ο θωμας, προσεχτικο και αμεσο καθαρισμα των δισκων απο καθε ειδους λιπαντικες ουσιες που θα μπορουσαν να προκαλεσουν 'μολυνση' του δισκου
alexk (24-10-12), aristent (03-11-12), doctore (24-10-12), nikos1400 (24-10-12), Panos 316T (24-10-12), Vasilis M3 (03-11-12)
kalispera paidia...exw sobaro problhma me to m3 kai egw aganaktisei...ta exw psaksei ola...to amaksi meta ta 100 xlm otan piasei to niwtheis astathes poly to pisw tmima toy... akoma kai se apotomo eligmo niotheis tin karotsa na min ypakouh olo mazi to pisw tmima... egw alaksei ta panta apo synemplok kai mpalakia, kainoyrgia lastixa, kai tipota....exw trelathei...bohthiste ama kserete kati...eyxaristw...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη axilleasm3 : 24-10-12 στις 21:47
καλησπέρα παιδιά...έχω σοβαρό πρόβλημα με το μξ και εγώ αγανακτήσει...τα έχω ψάξει όλα...το αμάξι μετά τα 100 χλμ όταν πιάσει το νιώθεις ασταθές πολύ το πίσω τμήμα του... ακόμα και σε απότομο ελιγμό νιώθεις την καρότσα να μην υπάκουη όλο μαζί το πίσω τμήμα... εγώ αλλάξει τα πάντα από "συνεμπλοκ" και μπαλάκια, καινούργια λάστιχα, και τίποτα....έχω τρελαθεί...βοηθήστε άμα ξέρετε κάτι...ευχαριστώ...
ειδικό προγραμματάκι που κάνει τα greeklish Ελληνικά.
Το βάζεις στον browser και καθάρισες.
σιμπλισιτι ατ ιτς μπεστ.
BILL007 (03-11-12), deepBLUE (25-10-12), Leonidas_E39 (25-10-12), Thomelef (25-10-12)
www.deepbluebeachbar.com
Deep Blue, Paliochori, Milos HD 360º Virtual Tours:
360º HD Εικονικές Περιηγήσεις:
************** Click on the link: ****************
https://www.paliochori.com/vt/deepblue
Eχει πάει να δει κάποιος αυτό απο κοντά?https://www.car.gr/classifieds/cars/view/2863137/
Είναι όντως γνήσιο???Γιατί δεν βλέπω να έχει μπροστά την μπάρα θόλων που έχουν τα Μ3...Δεν την έχουν όλα υποτίθεται?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 03-11-12 στις 11:38
chief (03-11-12)
To μόνο σιγουρο είναι πως κάποτε ήταν μαύρο...
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
BILL007 (03-11-12)