Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 115

Θέμα: Περι διαφορικου (θορυβοι - επισκευες - ανταλλακτικα)

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    15-05-11
    Μηνύματα
    110
    Thanked
    66
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    [QUOTE=john batselas;331544]
    Υπαρχουν κατι ιστοσελιδες που γραφεις το VIN σου και βλεπεις τον εξοπλισμο του αυτοκινητου σου, αλλα και αυτες δεν σου δινουν πληρη στοιχεια αλλα καποια βασικα. QUOTE]

    Ο Νίκος πρότεινε αυτό το site:

    https://www.rubmw.ru/vincode/eng/

    Πράγματι βγάζει κάποια βασικά στοιχεία του αμαξιού, αλλά όχι το ABS-DSC το οποίο το 2λιτρο το έχει ως standard εξοπλισμό.

    Σκέφτηκα μήπως και με το μπλοκέ να συμβαίνει το ίδιο δηλ. επειδή θεωρείται standard εξοπλισμός να μην το αναγράφει.

  2. #2
    Εγγραφή
    15-05-11
    Μηνύματα
    110
    Thanked
    66
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο john batselas Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φιλικα τελειως, λεω απλα τη γνωμη μου και τον τροπο σκεψης μου, το να εχει αλλαχτει ενα φαναρι, ενας προφυλακτηρας, ενας καθρεφτης στο αυτοκινητο δεν το θεωρω πολυ σημαντικο, αλλα για τον κινητηρα και τη μεταδοση που εχουν και τα λιπαντικα, να ξερω τι ειναι επανω, για οποιαδιποτε περιπτωση..

    Αλλωστε μια φορα θα ψαχτεις να μαθεις, μετα θα ξερεις.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nickolas_s2k Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καμια περιπτωση!αν ειχε θα στο εγραφε καθως αυτο το site σου εμφανιζει την παραγγελια του αυτοκινητου σου απο το εργοστασιο
    Τελικά το έψαξα το σαββατοκύριακο και μίλησα το πρωί με Σπανό και το μηχανικό μου.

    Από αυτά που βρήκα φαίνεται ότι το μπλοκέ στα Z3 δίλιτρα είναι στο στάνταρ εξοπλισμό. Βρήκα αρκετα site που το αναφέρουν, ενώ και ένα αφιέρωμα στους 4Τ αναφέρει ότι η δίλιτρη Ζ3 βγαίνει με αυτορυθμιζόμενο σασμάν (sic) - υποθέτω εδώ ότι ήθελαν να πουν 'διαφορικό' αντί για 'σασμάν', αλλά κάπου το έχασαν στη μετάφραση.

    Ο Σπανός δεν μπορούσε να μου πει με σιγουριά με τον αριθμό πλαισίου γιατί του έβγαζε και εκείνου μία λίστα σαν και αυτή που βγάζει το rubmw.ru. Πήρα έτσι τέλος και το μηχανικό μου τηλέφωνο, με τον οποίο αλλάξαμε βαλβολίνες διαφορικού το Μάιο, και με διαβεβαίωσε ότι έχει μπλοκέ γιατί πολύ απλά το 'γράφει' το ταμπελάκι του διαφορικού από κάτω (ξεκινούσε από S).

    Συμπέρασμα: σε ότι αφορά το τι (εργοστασιακό) εξοπλισμό φοράει το αμάξι, η αναζήτηση με βάση τον αριθμό πλαισίου μπορεί και να δώσει ελλιπείς πληροφορίες.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη gupakos : 05-11-12 στις 11:54

  3. The Following User Says Thank You to gupakos For This Useful Post:

    john batselas (06-11-12)

  4. #3
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gupakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    βγαίνει με αυτορυθμιζόμενο σασμάν (sic) - υποθέτω εδώ ότι ήθελαν να πουν 'διαφορικό' αντί για 'σασμάν', αλλά κάπου το έχασαν στη μετάφραση.
    Νομίζω αυτό αναφερόταν στον αυτορυθμιζόμενο συμπλέκτη και όχι στο διαφορικό.

    Τέλος καλό, όλα καλά λοιπόν.
    Έχεις μπλοκέ διαφορικό

  5. #4
    Εγγραφή
    15-05-11
    Μηνύματα
    110
    Thanked
    66
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νομίζω αυτό αναφερόταν στον αυτορυθμιζόμενο συμπλέκτη και όχι στο διαφορικό.

    Τέλος καλό, όλα καλά λοιπόν.
    Έχεις μπλοκέ διαφορικό
    Αλήθεια, τί κάνει ένας αυτορυθμιζόμενος συμπλέκτης; Και ποια η διαφορά από έναν κανονικό συμπλέκτη;

  6. #5
    Εγγραφή
    15-05-11
    Μηνύματα
    110
    Thanked
    66
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gupakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Από αυτά που βρήκα φαίνεται ότι το μπλοκέ στα Z3 δίλιτρα είναι στο στάνταρ εξοπλισμό. Βρήκα αρκετα site που το αναφέρουν, ενώ και ένα αφιέρωμα στους 4Τ αναφέρει ότι η δίλιτρη Ζ3 βγαίνει με αυτορυθμιζόμενο σασμάν (sic) - υποθέτω εδώ ότι ήθελαν να πουν 'διαφορικό' αντί για 'σασμάν', αλλά κάπου το έχασαν στη μετάφραση.
    Καταρχήν ένα λάθος που έκανα. Στο αφιέρωμα στους 4Τ έγραφαν ότι η δίλιτρη Ζ3 έχει αυτορυθμιζόμενο συμπλέκτη και όχι 'σασμάν' όπως εκ παραδρομής είχα γράψει παραπάνω.

    Το (sic) έχει να κάνει με το ότι ήθελα να τονίσω τί έγραφαν οι 4Τ (ότι δηλαδή το είχαν γράψει ακριβώς έτσι).

    https://en.wikipedia.org/wiki/Sic

    Sorry αν μπέρδεψα κάποιους. Παραμένει ένα ερώτημα για μένα αν υπάρχει όντως τέτοιο πράγμα στη Ζ3 2.0 (δηλ. αυτορυθμιζόμενος συμπλέκτης) ή αν ενδεχομένως ήθελαν να πουν οι 4Τ ότι έχει αυτορυθμιζόμενο διαφορικό και έγραψαν κατα λάθος συμπλέκτη (πιθανόν λόγω κακής μετάφρασης).

    Και τέλος σχετικά με το μπλοκέ διαφορικό της Ζ3 2.0, επειδή πήγα στο συνεργείο χθες και το αμάξι 'σηκώθηκε', το βήμα του διαφορικού (που θεωρώ ότι έχει μπει εκεί από το εργοστάσιο) είναι 3,73.

  7. #6
    Εγγραφή
    31-01-12
    Περιοχή
    Καστορια
    Μηνύματα
    35
    Thanked
    45
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο john batselas Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτορυθμιζομενος συμπλεκτης: SIC

    https://blog.bavauto.com/11334/bmw-s...ow-to-replace/

    Μιλαμε για διαφορετικο πραγμα τελικα, αλλο το cdv αλλο το sic, που ανεφερες παραπανω.

    εχει να κανει με το δισκο - πλατο του συμπλεκτη ενω το cdv με την αντλια.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gupakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καταρχήν ένα λάθος που έκανα. Στο αφιέρωμα στους 4Τ έγραφαν ότι η δίλιτρη Ζ3 έχει αυτορυθμιζόμενο συμπλέκτη και όχι 'σασμάν' όπως εκ παραδρομής είχα γράψει παραπάνω.

    Το (sic) έχει να κάνει με το ότι ήθελα να τονίσω τί έγραφαν οι 4Τ (ότι δηλαδή το είχαν γράψει ακριβώς έτσι).

    https://en.wikipedia.org/wiki/Sic

    Sorry αν μπέρδεψα κάποιους. Παραμένει ένα ερώτημα για μένα αν υπάρχει όντως τέτοιο πράγμα στη Ζ3 2.0 (δηλ. αυτορυθμιζόμενος συμπλέκτης) ή αν ενδεχομένως ήθελαν να πουν οι 4Τ ότι έχει αυτορυθμιζόμενο διαφορικό και έγραψαν κατα λάθος συμπλέκτη (πιθανόν λόγω κακής μετάφρασης).

    Και τέλος σχετικά με το μπλοκέ διαφορικό της Ζ3 2.0, επειδή πήγα στο συνεργείο χθες και το αμάξι 'σηκώθηκε', το βήμα του διαφορικού (που θεωρώ ότι έχει μπει εκεί από το εργοστάσιο) είναι 3,73.
    Βασικα λεγεται SAC (Self Adjusting Clutch) και οχι SIC που ειχα γραψει και εγω, λαθος, με συγχωρειτε.
    Ειναι αυτορυθμιζόμενος συμπλέκτης, δεν εγινε λαθος στη μεταφραση, τωρα αν το εχεις πανω δεν ξερω..

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP