'Εχουμε και λέμε,
Μπαίνει στη στροφή με πολλά και με φρένο φορτίζοντας τον εμπρός άξονα
Ο πίσω άξονας χάνει βάρος λόγω της μετατόπισης
Το αμάξι αποκτά πολύ μικρή γωνία ολίσθησης
Και το τραγικό λάθος ήταν ότι έκανε υπερδιόρθωση δλδ έστριψε το τιμόνι ανάποδα παραπάνω από ότι πρέπει με αποτέλεσμα να φάει χαστούκι στην ανάποδη πλευρά....
Αυτά....
M40B18, 8-valve, Aluminium cylinder head, Hydraulic valves, Cast iron block, Forged steel rods, 6 counter-weights, DME Bosch motronic 1.3 > 115(BHP)@5500 rpm, 165(NM)4250 rpm.