Σελίδα 1 από 14 12311 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 131

Θέμα: [E46] φλατζα ??

  1. #1
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Question [E46] φλατζα ??

    Στο τελευταιο αγωνα που εκανα τελη Ιουλιου το αμαξι ανεβασε θερμοκρασία. Ηταν μια μερα με πανω απο 40 βαθμους εξωτερικη θερμοκρασία και στους πρωτους δυο γρηγορους γυρους που το αμαξι δεχόταν μεγαλη πιεση ευτυχως στην ευθεια προσεξα τον δειχτη θερμοκρασίας λιγο πριν το κοκκινο και εκοψα. Εκανα 500 μετρα χαλαρα και η ο δεικτης θερμοκρασίας πηγε στην μεση.

    Την επομενη μερα αλλαξα λάδια, νερα, και το το Fan coupling (11 52 7 831 619) και το αμαξι κατα την διαρκεια των επομενων μηνων κυκλοφορουσε χωρις κανενα προβλημα.
    Πριν δυο μερες, σε μποτιλιαρισμα προσεξα τον δεικτη θερμοκρασιας οτι ειχε ανεβει λιγο προς τα πάνω και αμεσος πηγα το αμαξι στο συνεργειο μου και ξεκινησαν τα ακολουθα τεστ.
    -Το αμαξι εμεινε με αναμενο μοτερ για 1+ ωρα χωρις να ανεβασει
    -Ακολουθως οταν το ανεβαζαμε στροφες, αρχιζε σιγα σιγα να ανεβαζει και θερμοκρασία.
    -Εγινε leak testing ριχνοντας με πιεση αερα στους κυλινδρους ξεχωριστα και περιμενοντας να δουμε καποια ενδειξη στο νερο του ψυγειου ή του δοχειου χωρις να εχουμε καμια ενδειξη

    Σημερα μπηκε καινουργιος θερμοστατης και η παλια μου αντλια την οποια ειχα αλλαξει προληπτικα πριν απο 6 μηνες περιπου και αυριο θα δουμε τι θα γινει...
    Να αναφερω εδω οτι η αντλια που ηταν πανω στο αμαξι δεν ηταν η ΟΕΜ αλλα ηταν μαρκας LASO την αποια αγορασα απο το νετ και παρατηρησαμε οτι εχει διαφορετικη φτερωτη απ την ΟΕΜ.

    Θα δουμε αυριο τι θα γινει γιατι θα το παρω και θα το βολταρω το σαββατοκυριακο. Αν ανεβασει παλι, μαλλον παμε για φλατζα.
    M3 CSL

  2. The Following 6 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    A8hnaios (25-10-12), BILL007 (26-10-12), Bitz (26-10-12), Nick bmwlover (25-10-12), Panos 316T (25-10-12), soc12r (26-10-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    καμμενες φλατζες...
    -- τα παραφλου σου απ οτι καταλαβα ειναι καθαρα...
    --- τα λαδια σου ειναι καθαρα...
    --- σε λειτουργια το αυτοκινητο δεν φουσκωνει τα παραφλου ουτε νοιωθεις οτι υπαρχει υπερβολικη πιεση στους σωληνες νερων?
    --- δεν εχεις απωλεια παραφλου..
    --- και για τελειωμα μετρηστε και μια συμπιεση μηπως χανει απο καπου αλλου...
    οι μεταλλικες φλατζες δυσκολα καιγονται, το θεμα με τις θερμοκρασιες ειναι μεγαλη σπαζοκεφαλια....
    Χριστοφορε καλη τυχη!
    η αντλια μου φαινεται πιθανη....

  4. The Following 5 Users Say Thank You to spar@ For This Useful Post:

    BILL007 (26-10-12), chief (25-10-12), Nick bmwlover (26-10-12), Panos 316T (25-10-12), S8N (25-10-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    ασχετο αλλα εχω δει πολλα ακραια...
    να εχει κοπει η φλατζα και να χει φραξει λιγο το λουκι του νερου απ την κυλινδροκεφαλη στο μπλοκ με 0 δειγματα...

  6. #4
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ψυγειο
    Αν σε πάτημα ανεβάζει είναι και Ψυγειο
    Αν δεν έχεις κατανάλωση νερού χωρίς καμμια απώλεια απο κολλαρο δεν είναι φλατζα
    Ψυγειο βουλωμενο πολυ πιθανο.
    Αν ήταν η αντλία θα τοχε εμφανίσει νωριτερα
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη STREETRACING : 25-10-12 στις 21:49
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  7. The Following 5 Users Say Thank You to STREETRACING For This Useful Post:

    alexk (25-10-12), chief (26-10-12), S8N (25-10-12), Thomelef (26-10-12), z3 2.2 (27-10-12)

  8. #5
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18817
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ό,τι είπαν και οι προλαλήσαντες. Τα συμπτώματα της φλάντζας είναι πέρα για πέρα αναγνωρίσιμα. Κοίτα ψυγείο - θερμοστάτη - αντλία.

  9. #6
    Εγγραφή
    20-05-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    1.586
    Thanked
    2083
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ό,τι είπαν και οι προλαλήσαντες. Τα συμπτώματα της φλάντζας είναι πέρα για πέρα αναγνωρίσιμα. Κοίτα ψυγείο - θερμοστάτη - αντλία.
    Και αυτό στο είχε βγάλει το ΤΤ???Παπαπα.Δεν υπάρχει πια μηχανολογικό πρόβλημα που να μην στο έβγαλε??
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI
    Ηταν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ σα να οδηγας ενα TORNADO - EUROFIGHTER Καταδιωκτικο - Πολεμικο

  10. #7
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Χριστόφορε όπως τα είπαμε τις προάλλες, και εγώ πιστεύω έχεις πρόβλημα με το ψυγείο.

  11. The Following 2 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    chief (26-10-12), Kostas Maras (26-10-12)

  12. #8
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18817
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Lambros46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και αυτό στο είχε βγάλει το ΤΤ???Παπαπα.Δεν υπάρχει πια μηχανολογικό πρόβλημα που να μην στο έβγαλε??
    Το Astra έβγαλε φλάντζα. Στο ΤΤ ράγισα την κυλινδροκεφαλή!

  13. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    chief (26-10-12)

  14. #9
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το ψυγειο πηγε παλι για ελεγχο και καθαρισμα χθες και ηταν καθαρό.
    Ελπιζω να ηταν η αντλία. Θα δειξει σημερα τι θα γινει.


    ps. Ψυγειο εχω αγορασει εδω και καιρό καινουργιο Mishimoto αλλα μου λειπουν τα κολλαρα νερου. Τα εργοστασιακά δεν ταιριαζουν. Εχει κανεις κατι υπόψην ?
    M3 CSL

  15. #10
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο STREETRACING Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ψυγειο
    Αν σε πάτημα ανεβάζει είναι και Ψυγειο
    Αν δεν έχεις κατανάλωση νερού χωρίς καμμια απώλεια απο κολλαρο δεν είναι φλατζα
    Ψυγειο βουλωμενο πολυ πιθανο.
    Αν ήταν η αντλία θα τοχε εμφανίσει νωριτερα
    συμφωνώ. επίσεις μπορεί να είναι και η φτερωτή, αλλά ο συμπέ την είχε αλλάξει.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το ψυγειο πηγε παλι για ελεγχο και καθαρισμα χθες και ηταν καθαρό.
    Ελπιζω να ηταν η αντλία. Θα δειξει σημερα τι θα γινει.


    ps. Ψυγειο εχω αγορασει εδω και καιρό καινουργιο Mishimoto αλλα μου λειπουν τα κολλαρα νερου. Τα εργοστασιακά δεν ταιριαζουν. Εχει κανεις κατι υπόψην ?
    τι εννοείς ρε συμπέ όταν λές λείπουν τα κολάρα νερού???


    γενικά ένα απλό τέστ για το αν έχει καμμένη φλάντζα το αμάξι, μπορεί να γίνει και με το καλοριφέρ όταν αρχίζει το αμάξι και ανεβάζει θερμοκρασία.
    αν με ανοιχτό καλοριφέρ δεν βγάζει μέσα ζεστό αέρα, τότε 100% το αμάξι έχει καμμένη φλάντζα.
    απο την άλλη δεν νομίζω ότι το αμάξι έχει κάψει φλάντζα, γιατί ανεβάζει θερμοκρασία όταν δουλεύει με ανεβασμένες στροφές.
    λογικά και εφόσων η αντλία νερού, η φτερωτή είναι αλλαγμάνα, το πρόβλημα προέρχεται απο το ψυγείο.
    εμένα το καλοκαίρι που άλλαξα κόμπλερ φτερωτής, είχα ανεβασμένες θερμοκρασίες εντός πόλεως, ή σε μεγάλο φορτίο, ή όταν είχα ανναμένο το κλιματιστικό.
    ειδικότερα τώρα που ο συμπέ αναφέρει και τα κολάρα του ψυγείου, νομίζω ότι απο'κει προέρχεται η ζημιά.
    γενικά συμπέ, ψάξτο καλά, γιατί ακόμα και αν δεν έχεις καμμένη φλάντζα, το σίγουρο είναι να την κάψεις αν δεν λυθεί το πρόβλημα.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

Σελίδα 1 από 14 12311 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP