Τέλος καλό όλα καλά.
Το αυτοκίνητο είναι έτοιμο μετά από μια εβδομάδα.
Θα γράψω λοιπόν αυτό το μακρυναρι με το τι
αλαξαμε και επισκευασαμε, καθώς κα τι παρατηρήσαμε.
Καταρχήν η λίστα στην πορεία μεγάλωσε κατα πολύ.
Το αυτοκίνητο είναι στην κυριολεξία σα καινούριο
σε ότι αφορά το περπάτημα του λόγο των πραγμάτων
που αλαξαμε. Και ξεκιναω.
Πίσω άξονας.
Αλλαχτηκαν όλα τα σινεμπλοκ.
Αριστερό ψαλιδι το οποίο είχε χτυπημένη βάση ελατηριου.
Αναρτήσεις και τοπ μαουντ.
Λάστιχα κρουσεως για τα ελατηρια τα οποία ήταν σκισμενα
και τα ελατηρια είχαν επαφή με τα ψαλιδι.
Μπιλιαδορος διαφορικου.
Και κάτι το οποίο με στεναχώρησε ήταν ένα ραγισματακι πίσω
δεξιά γύρω στους πέντε πόντους μήκος το οποίο φτιάχτηκε.
Εμπρός σύστημα.
Δεξί ψαλιδι.
Σινεμπλοκ και λάστιχα ζυγαριας.
Αναρτήσεις και τοπ μαουντ.
Μοτέρ.
Φτιαξιμο διαροης στη περιοχή του καθρέφτη.
Αλλαγή κουζινετων μπιελοβιδων και καινούρια
φλαντζα καρτερ για το κλείσιμο.
Φλαντζα βανος.
Φλαντζα λαστιχενια γι καπάκι βαλβιδων.
Ρύθμιση βαλβιδων.
Η διάφορα στο αυτοκίνητο είναι μεγάλη
όσον αφορά την κυληση. Διάφορα στην
απόδοση και γενικά σε ότι έχει σχέση με
το μοτέρ δεν έχω καταλάβει τπτ.
Μαζί με όλα αυτά έγινε και κομπλε σέρβις
με μπουζι φίλτρα λάδια.
Επισεις αλλαξαμε
βαλβολινες σαζμαν και υγρά τρομπας στη
μονάδα του κιβωτιου. Έγινε και ένα ρησετ
και όλα οκ. Επισεις υπάρχει διάφορα μετά το
ρησετ αν και είναι η δεύτερη φορά που αλλάζω
βαλβολινες στο σαζμαν.
Συνολικό κόστος πιάσαμε τα 3500.
Τα περισοτερα απρόοπτα τα είχαμε στον πίσω
άξονα με αρκετές φθορές που πιστεύω πως
σε ένα χειροκινητο αυτοκίνητο θα ήταν πιο
λίγες.
Σε όσους έχουν το ίδιο αυτοκίνητο θα πρότεινα
μια παρόμοια επισκευή η τουλάχιστο ένα καλό
έλεγχο. Σίγουρα κάτι θα βρεθεί που θέλει αλλαγή.