Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 73

Θέμα: [Ε46 M3] Γενικός έλεγχος

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τέλος καλό όλα καλά.
    Το αυτοκίνητο είναι έτοιμο μετά από μια εβδομάδα.
    Θα γράψω λοιπόν αυτό το μακρυναρι με το τι
    αλαξαμε και επισκευασαμε, καθώς κα τι παρατηρήσαμε.
    Καταρχήν η λίστα στην πορεία μεγάλωσε κατα πολύ.
    Το αυτοκίνητο είναι στην κυριολεξία σα καινούριο
    σε ότι αφορά το περπάτημα του λόγο των πραγμάτων
    που αλαξαμε. Και ξεκιναω.

    Πίσω άξονας.
    Αλλαχτηκαν όλα τα σινεμπλοκ.
    Αριστερό ψαλιδι το οποίο είχε χτυπημένη βάση ελατηριου.
    Αναρτήσεις και τοπ μαουντ.
    Λάστιχα κρουσεως για τα ελατηρια τα οποία ήταν σκισμενα
    και τα ελατηρια είχαν επαφή με τα ψαλιδι.
    Μπιλιαδορος διαφορικου.
    Και κάτι το οποίο με στεναχώρησε ήταν ένα ραγισματακι πίσω
    δεξιά γύρω στους πέντε πόντους μήκος το οποίο φτιάχτηκε.

    Εμπρός σύστημα.
    Δεξί ψαλιδι.
    Σινεμπλοκ και λάστιχα ζυγαριας.
    Αναρτήσεις και τοπ μαουντ.

    Μοτέρ.
    Φτιαξιμο διαροης στη περιοχή του καθρέφτη.
    Αλλαγή κουζινετων μπιελοβιδων και καινούρια
    φλαντζα καρτερ για το κλείσιμο.
    Φλαντζα βανος.
    Φλαντζα λαστιχενια γι καπάκι βαλβιδων.
    Ρύθμιση βαλβιδων.
    Η διάφορα στο αυτοκίνητο είναι μεγάλη
    όσον αφορά την κυληση. Διάφορα στην
    απόδοση και γενικά σε ότι έχει σχέση με
    το μοτέρ δεν έχω καταλάβει τπτ.
    Μαζί με όλα αυτά έγινε και κομπλε σέρβις
    με μπουζι φίλτρα λάδια.
    Επισεις αλλαξαμε
    βαλβολινες σαζμαν και υγρά τρομπας στη
    μονάδα του κιβωτιου. Έγινε και ένα ρησετ
    και όλα οκ. Επισεις υπάρχει διάφορα μετά το
    ρησετ αν και είναι η δεύτερη φορά που αλλάζω
    βαλβολινες στο σαζμαν.

    Συνολικό κόστος πιάσαμε τα 3500.
    Τα περισοτερα απρόοπτα τα είχαμε στον πίσω
    άξονα με αρκετές φθορές που πιστεύω πως
    σε ένα χειροκινητο αυτοκίνητο θα ήταν πιο
    λίγες.
    Σε όσους έχουν το ίδιο αυτοκίνητο θα πρότεινα
    μια παρόμοια επισκευή η τουλάχιστο ένα καλό
    έλεγχο. Σίγουρα κάτι θα βρεθεί που θέλει αλλαγή.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. #2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων

    Και κάτι το οποίο με στεναχώρησε ήταν ένα ραγισματακι πίσω
    δεξιά γύρω στους πέντε πόντους μήκος το οποίο φτιάχτηκε.
    Στο σασι εννοεις?

  3. #3
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στο σασι εννοεις?
    Ναι, μάλλον εκεί εννοεί ο Θωμάς, εκεί που πάσχουν τα Ε46. Πράγματι, τα χειροκίνητα ίσως να ταλαιπωριούνται λιγότερο....

    Μπράβο Θωμά, πολύ καλά έκανες που το μάζεψες το εργαλείο. Έχεις αφήσει κάτι για ....αργότερα??

    'Αντε να του κάνεις τώρα και ένα καλό γυάλισμα / κέρωμα / σαλόνι, να το νιώσεις σα καινούριο

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP