αυτα ειναι, ουτε ο πητ παπαδακος δεν προβλεπει το μελλον με τοση ακριβεια!
μπιεν φε μεσιε bmw...!![]()
αυτα ειναι, ουτε ο πητ παπαδακος δεν προβλεπει το μελλον με τοση ακριβεια!
μπιεν φε μεσιε bmw...!![]()
όλα έχουν να κάνουν ΚΑΙ με το μάστορα που θα ποντάρει !!! ... δυστυχώς δεν είναι κάτι που μπορείς να το ελέγξεις ... εμένα πλέον δεν έχει κανένα θέμα ... άλλοι έχουν και 2 και 3 φορές ξανακόψιμο !!!
Μάλιστα. Άντε και να δούμε τι θα δούμε.
Οπότε χαζομαρα που δε βάλαμε από την
αρχή την ενίσχυση. Από ότι κατάλαβα το
επόμενο κόψιμο είναι αναποφεκτο.
Τες πα ειδωμεν. Ελπίζω τουλάχιστο να
αργήσει να έρθει.
Πάντως γουστάρω τρέλα την σφιχτή
αίσθηση που μου δίνει το αμάξι λες και
είναι καινούριο.
Αλαχτηκαν και τα γαντζακια από τα
παραθυρα και ούτε τριγμοι ούτε τπτ.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Koίτα μακάρι να μη γίνει τίποτα !!! αλλά αν το πηγαίνεις το πράμα όπως πρέπει , λογικά θα την ξαναπάθεις
Θωμά, δε παραγγέλνεις το κιτάκι για παν ενδεχόμενο? Κάτι ξέρει ο 'bmw' για να στο λέει. Να μην έχεις και το άγχος κάθε φορά που πατάς γκάζι ή αλλάζεις απότομα.
https://www.turnermotorsport.com/htm..._ID=TDR4675412
Μπορεί να φαίνεται φθηνό, αλλά η τοποθέτηση είναι ολίγον PITA (Pain In The Ass).
Πάνω κάτω 8-10 ώρες εργασία στο συνεργείο...
Το έχω ξαναδεί παλαιότερα.
Πάντως ευχαριστώ πολύ ρε παιδιά για τις πληροφορίες.
Προς το παρών λέω να ηρεμήσω από το αμάξι και να
το παροπλισω. Για να είμαι ειλικρινής έχω αρχίσει να το
λυπάμαι μετά από περίπου τέσσερα χρόνια σε καθημερινή
μετακίνηση. Στο κάτω κάτω από ότι δείχνει η κατάσταση
μαλον θα αργησουμε να ξαναπαρουμε καλό αυτοκίνητο
με τους μαλακες που έχουμε μπλέξει. Οπότε ας το έχω
στην άκρη να το γουστάρω και καλύτερα όταν θα το βγάζω.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
ερώτηση...
μετά το updat & reset του smg παρατηρώ πως οι αλλαγές γίνονται πατιναριστά.
δλδ. την ώρα που ανεβάζω ταχύτητα για κάποιο μικρό διάστημα κρατάει ψηλά τις
στροφές και μόλις κουμπώσει η ταχύτητα, τότε πέφτει και το μοτέρ στις σχετικές
στροφές που πρέπει να δουλέψει.
παράδειγμα... δευτέρα με 4000 στροφές. ανεβάζω σε τετάρτη και πρίν κουμπώσει
η ταχύτητα στο νεκρό χρόνο ανεβάζει 4200.
όσο πιο γρήγορο το mode του smg τόσο πιο μικρός ο χρόνος που κρατάει ψηλά
τις στροφές.
στα κατεβάσματα είναι όλα κανονικά όπως ήταν πρίν.
απο το συνεργείο μου είπαν πως σίγουρα το update που μου έκαναν είναι ώντος
update σε πιο καινούρια έκδοση απο αυτή που είχα κάνει πρίν ένα χρόνο και κάτι
όταν είχα αλάξει δίσκο.
το άλλο που μου είπε είναι πως για κάποια χιλιόμετρα κάνει προσαρμογή το σαζμάν
μέχρι να πάρει τα κενά του δίσκου. αν συνεχίσει λοιπόν μου είπε να ξαναπάω και
να ρυθμίσει τις ταχύτητες όλες μία μία και όχι στην αυτόματη ρύθμιση αυτή τη φορά.
καμιά ιδέα κανείς???
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
κανείς δε γνωρίζει κάτι βρε παιδιά???
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Εχουμε κανα νεο απο το προβλημα?
Το smg πολυ φασαρια...χθες μου εκανε παλι λαλακιες...εκοβε στα ξαφνικα εκει που εδινα. Τη κοβω τη δουλεια και τσεκαρω πιεσεις. Το δεξι με το αριστερο λαστιχο μιση λιμπρα διαφορα. Φτιαχνω πιεσεις και το προβλημα εξαφανιστηκε..![]()
την παρασκευή έκανα επαναπρογραματισμό του κιβωτίου και τώρα το ξαναγράφω
χιλιόμετρα. πατινάρει ακόμα αλλά καταλαβαίνω πως αυτή τη φορά ώντος μαζεύει κενά.
θα δείξει. αν μέχρι το τέλος της εβδομάδος συνεχίσει έτσι θα κουμπώσουμε επάνω την
έκδοση που είχα πρίν το βάλω μέσα. πάντως είναι η πρώτη φορά που έχω θέμα με το
κιβώτιο απο το πουθενά. μοναδική φορά που είχα πρόβλημα ήταν όταν άλαξα δίσκο και
ρουλεμάν επειδή τα γάμευσα με launch control. πείγα να ξεκινήσω και έμεινα εκεί...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS