Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 70

Θέμα: Δεικτης καταναλωσης Ε46

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    15-01-10
    Περιοχή
    Μοσχάτο
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    345
    Thanked
    416
    Rides
    0

    Lightbulb

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μια απορια.
    Επειδη ειχα κατι καιρους να οδηγησω το πενβε, παρατηρησα οτι ο δεικτης καταναλωσης, οταν αφηνεις το γκαζι με νεκρο, ανεβαινει καπου στα 10 λιτρα και μετα παει στο μηδεν.
    Δεν θυμαμαι, ετσι εκανε παντα;
    Νομιζα πως με το που εβαζες νεκρο και σταματαγες πηγαινε καρφι στο μηδεν.

    Πως κανει το δικο σας;
    Είναι λογικό.
    Ο δείκτης κατανάλωσης δείχνει lt/100km.
    Όταν τσουλάς με ταχύτητα και στροφές πάνω από 1500, ο δείκτης δείχνει 0 γιατί ο εγκέφαλος κόβει τροφοδοσία.
    Όταν βάζεις νεκρό, η τροφοδοσία δεν κόβεται αφού οι στροφές πέφτουν στο ρελαντί.
    Άρα το όργανο δείχνει κατανάλωση που έχεις στο ρελαντί (σταθερή) η οποία υπολογίζεται βάσει της ταχύτητας που ρολάρει το αυτοκίνητο.
    Παράδειγμα: αν έχεις κατανάλωση 2lt/ώρα στο ρελαντί και πηγαίνεις με 100 χλμ, το όργανο θα δείξει κατανάλωση 2λτ/100χλμ.
    αν η ταχύτητά σου πέσει στα 50, τότε το όργανο θα δείξει κατανάλωση 4λτ/100χλμ και ούτω καθεξής.
    Παρόλα αυτά, όταν πέσει πολύ η ταχύτητα κύλισης, ο εγκέφαλος καταλαβαίνει πως η κατανάλωση "βγαίνει" εκτός φυσιολογικών ορίων και τη μηδενίζει γιατί η ένδειξη θα ήταν πλασματική.

    Σε οχήματα που έχουν οθόνες πολλαπλών ενδείξεων (π.χ. audi) η ένδειξη κατανάλωσης αλλάζει αυτόματα από λτ/100χλμ σε λτ/ώρα.

  2. The Following 8 Users Say Thank You to fast-enough For This Useful Post:

    A8hnaios (23-10-12), bakalos (23-10-12), Bazil Van Sinner (23-10-12), bill_m3 (23-10-12), Dermatis (23-10-12), ghost-rider (23-10-12), GiannisRob (23-10-12), Kostas_1 (23-10-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fast-enough Εμφάνιση μηνυμάτων
    Είναι λογικό.
    Ο δείκτης κατανάλωσης δείχνει lt/100km.
    Όταν τσουλάς με ταχύτητα και στροφές πάνω από 1500, ο δείκτης δείχνει 0 γιατί ο εγκέφαλος κόβει τροφοδοσία.
    Όταν βάζεις νεκρό, η τροφοδοσία δεν κόβεται αφού οι στροφές πέφτουν στο ρελαντί.
    Άρα το όργανο δείχνει κατανάλωση που έχεις στο ρελαντί (σταθερή) η οποία υπολογίζεται βάσει της ταχύτητας που ρολάρει το αυτοκίνητο.
    Παράδειγμα: αν έχεις κατανάλωση 2lt/ώρα στο ρελαντί και πηγαίνεις με 100 χλμ, το όργανο θα δείξει κατανάλωση 2λτ/100χλμ.
    αν η ταχύτητά σου πέσει στα 50, τότε το όργανο θα δείξει κατανάλωση 4λτ/100χλμ και ούτω καθεξής.
    Παρόλα αυτά, όταν πέσει πολύ η ταχύτητα κύλισης, ο εγκέφαλος καταλαβαίνει πως η κατανάλωση "βγαίνει" εκτός φυσιολογικών ορίων και τη μηδενίζει γιατί η ένδειξη θα ήταν πλασματική.

    Σε οχήματα που έχουν οθόνες πολλαπλών ενδείξεων (π.χ. audi) η ένδειξη κατανάλωσης αλλάζει αυτόματα από λτ/100χλμ σε λτ/ώρα.
    ακριβως ετσι, σε μεγαλες κατηφορες τα συγχρονα αυτοκινητα με τροφοδοσια ηλεκτρικη και εγκεφαλο, με νεκρα ταχυτητα συνεχιζουν να εχουν καταναλωση γιατι γινεται κανονικα η καυση...
    με ταχυτητα μεσα (με την μεγαλυτερη) σε μεγαλη κατηφορα δεν γινεται καυση, καθως γυρνανε ολες οι τροχαλιες με την ορμη που εχει το αυτοκινητο...

  4. The Following User Says Thank You to spar@ For This Useful Post:

    bakalos (23-10-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP