Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 32

Θέμα: 34o Rally Κρητης

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Οσον αφορα αυτες τις διαδρομες και γεννικά τις αναβάσεις, οι σχεσεις κιβωτιου του Μ3 ειναι επιεικώς απαραδεκτες
    Ακομη και με το κοντο διαφορικό που εχει ο Μανος δεν γινεται τίποτα που να βοηθά αμαξι και οδηγό.

    Δεν ειναι δυνατόν να τρεχει το αμαξι σε μια διαδρομη που επρεπε το αμαξι να εχει τελικη 200 χιλιομετρα, να τρεχει με κιβωτιο που εχει τελικη 300 χιλιομετρα.

    Το αποτελεσμα ειναι το αμαξι να ειναι κρεμασμενο στις μεσέες στροφες στην μεγαλυτερη διαρκεια της διαδρομης και αντι να εχει κατα την διαρκεια αυτης 360 αλογα να δουλευει στις μεσέες με 250 αλογα με αποτελέσμα εκτος απο δυναμη να μην εχει και σωστη ισορροπία οταν θες το γκαζι.

    Μανωλάκη, αν θες αναβάσεις αλλαξε κιβωτιο.
    Το αμαξι δεν ειναι τουρμπο για να εχει δυναμη χαμηλά.
    M3 CSL

  2. The Following 2 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    alexk (23-10-12), Thomelef (23-10-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και ξέρω κάποιον που μπορεί να βοηθήσει με το κιβώτιο.

  4. #3
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Athens City
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    4556
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μανωλάκη, αν θες αναβάσεις αλλαξε κιβωτιο.
    https://store.vacmotorsports.com/qua...arbox-p82.aspx

    και μετα
    https://www.youtube.com/watch?v=NbXlCtpXTHQ

    Powered by

  5. #4
    Εγγραφή
    16-02-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.163
    Thanked
    1116
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ω ρε φίλε...

    Ο Διάβολος κάτεβηκε κάτω στο Χολαργό, που λέει και το τραγούδι

  6. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οσον αφορα αυτες τις διαδρομες και γεννικά τις αναβάσεις, οι σχεσεις κιβωτιου του Μ3 ειναι επιεικώς απαραδεκτες
    Ακομη και με το κοντο διαφορικό που εχει ο Μανος δεν γινεται τίποτα που να βοηθά αμαξι και οδηγό.

    Δεν ειναι δυνατόν να τρεχει το αμαξι σε μια διαδρομη που επρεπε το αμαξι να εχει τελικη 200 χιλιομετρα, να τρεχει με κιβωτιο που εχει τελικη 300 χιλιομετρα.

    Το αποτελεσμα ειναι το αμαξι να ειναι κρεμασμενο στις μεσέες στροφες στην μεγαλυτερη διαρκεια της διαδρομης και αντι να εχει κατα την διαρκεια αυτης 360 αλογα να δουλευει στις μεσέες με 250 αλογα με αποτελέσμα εκτος απο δυναμη να μην εχει και σωστη ισορροπία οταν θες το γκαζι.

    Μανωλάκη, αν θες αναβάσεις αλλαξε κιβωτιο.
    Το αμαξι δεν ειναι τουρμπο για να εχει δυναμη χαμηλά.
    ακριβώς αυτό ήθελα να γράψω.
    το βήμα που έχει αυτή τη στιγμή το αμάξι, δεν κάνει για τέτοια δουλειά. εκεί πρέπει μαξ να τερματίζει ένα αμάξι στα 220 το πάρα πολύ, για να μην πώ 180 και φανώ υπερβολικός, έτσι ώστε παντού και πάντα να είναι γεμάτο.
    βέβαια απο την άλλη, δεν είναι και η καταλληλότερη πλατφόρμα για τέτοιου είδους αναβάσεις το συγκεκριμένο αμάξι, μιας και η άσφαλτος και οι διαδρομές που τρέχουν απαιτούν ή τετρακίνητα, ή πολύ ελαφριά μπροστοκίνητα.
    σε άλλου τύπου αναβάσεις με πολύ καλή άσφαλτο και στρωμένη ωράια, άνετα θα μπορούσε να τρέξει ένα αμάξι σαν του μάνου, πάντα όμως με την προυπόθεση ότι ο δρόμος του επιτρέπει να το χαμηλώσει τέρμα, να το σφίξει τέρμα και να το κάνει τρένο.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  7. #6
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οσον αφορα αυτες τις διαδρομες και γεννικά τις αναβάσεις, οι σχεσεις κιβωτιου του Μ3 ειναι επιεικώς απαραδεκτες
    Ακομη και με το κοντο διαφορικό που εχει ο Μανος δεν γινεται τίποτα που να βοηθά αμαξι και οδηγό.

    Δεν ειναι δυνατόν να τρεχει το αμαξι σε μια διαδρομη που επρεπε το αμαξι να εχει τελικη 200 χιλιομετρα, να τρεχει με κιβωτιο που εχει τελικη 300 χιλιομετρα.

    Το αποτελεσμα ειναι το αμαξι να ειναι κρεμασμενο στις μεσέες στροφες στην μεγαλυτερη διαρκεια της διαδρομης και αντι να εχει κατα την διαρκεια αυτης 360 αλογα να δουλευει στις μεσέες με 250 αλογα με αποτελέσμα εκτος απο δυναμη να μην εχει και σωστη ισορροπία οταν θες το γκαζι.

    Μανωλάκη, αν θες αναβάσεις αλλαξε κιβωτιο.
    Το αμαξι δεν ειναι τουρμπο για να εχει δυναμη χαμηλά.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    ακριβώς αυτό ήθελα να γράψω.
    το βήμα που έχει αυτή τη στιγμή το αμάξι, δεν κάνει για τέτοια δουλειά. εκεί πρέπει μαξ να τερματίζει ένα αμάξι στα 220 το πάρα πολύ, για να μην πώ 180 και φανώ υπερβολικός, έτσι ώστε παντού και πάντα να είναι γεμάτο.
    βέβαια απο την άλλη, δεν είναι και η καταλληλότερη πλατφόρμα για τέτοιου είδους αναβάσεις το συγκεκριμένο αμάξι, μιας και η άσφαλτος και οι διαδρομές που τρέχουν απαιτούν ή τετρακίνητα, ή πολύ ελαφριά μπροστοκίνητα.
    σε άλλου τύπου αναβάσεις με πολύ καλή άσφαλτο και στρωμένη ωράια, άνετα θα μπορούσε να τρέξει ένα αμάξι σαν του μάνου, πάντα όμως με την προυπόθεση ότι ο δρόμος του επιτρέπει να το χαμηλώσει τέρμα, να το σφίξει τέρμα και να το κάνει τρένο.
    Kαλυτερη αναλυση δε θα μπορουσε να γινει...ακριβως ετσι!

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και ξέρω κάποιον που μπορεί να βοηθήσει με το κιβώτιο.
    Για λεγε εσυ......
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  8. The Following User Says Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    Thomelef (23-10-12)

  9. #7
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Η αγορα ενος σειριακου μαζι με αγραφο κοστιζει πανω κατω 20.000 .

    Με αυτα τα χρηματα αγοραζω ραλλυ Α6
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP