Με τι λαστιχα πηγες Λου ?
Με τι λαστιχα πηγες Λου ?
M3 CSL
Mε τα κουμο αλλα δε κρατουσαν καλα....ειχα να τα δουλεψω ενα δεκαμηνο και εχουν ψιλοξεραθει...
Τα σταμποτα που φορανε τα ραλλιτζιδικα ειναι ΑΛΛΟΥδεν υπαρχει επαφη
Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo
bill_m3 (22-10-12), Civileng (22-10-12), Lambros46 (23-10-12), Leonidas_E39 (22-10-12), m-power_01 (23-10-12), soc12r (22-10-12), Thomelef (22-10-12), Vassilis ///M (22-10-12)
μπράβο ρε μανώλο...ωραίες φάσεις, εύχομαι και αγωνιζόμενος σύντομα.
το σαζμανάκι μια χαρούλα φαίνεται, αν και απ'ότι βλέπω δεν το τεντώνεις όπως συνηθίζεις να κάνεις στις πίστες...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
manos///3 (23-10-12)
Για αγωνιζομενος δε ξερω....ειναι λιγο περιεργο να οδηγας ταπα πανω σε τετοιους δρομους...θελει πολλα κιλα μπαλακια
Η κλειστη πιστα εχει διαφορετικη φιλοσοφια κ ψυχολογια...
Με το Λωρη ειχαμε ενα σταθερο ασφαλη ρυθμο χωρις να πιεζουμε το αυτοκινητο, δεν υπηρχε κ λογος αφου δε ειμαστε αγωνιζομενοι αλλα πλοηγοι κ επρεπε να τερματιζουμε οπωσδήποτε.
Το αυτοκινητο στα γρηγορα κομματια με καλη ασφαλτο δειχνει τα δοντια του αλλα στα κλειστα και γλιστερα δε ''παει''
Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo
m-power_01 (23-10-12)
Οσον αφορα αυτες τις διαδρομες και γεννικά τις αναβάσεις, οι σχεσεις κιβωτιου του Μ3 ειναι επιεικώς απαραδεκτες
Ακομη και με το κοντο διαφορικό που εχει ο Μανος δεν γινεται τίποτα που να βοηθά αμαξι και οδηγό.
Δεν ειναι δυνατόν να τρεχει το αμαξι σε μια διαδρομη που επρεπε το αμαξι να εχει τελικη 200 χιλιομετρα, να τρεχει με κιβωτιο που εχει τελικη 300 χιλιομετρα.
Το αποτελεσμα ειναι το αμαξι να ειναι κρεμασμενο στις μεσέες στροφες στην μεγαλυτερη διαρκεια της διαδρομης και αντι να εχει κατα την διαρκεια αυτης 360 αλογα να δουλευει στις μεσέες με 250 αλογα με αποτελέσμα εκτος απο δυναμη να μην εχει και σωστη ισορροπία οταν θες το γκαζι.
Μανωλάκη, αν θες αναβάσεις αλλαξε κιβωτιο.
Το αμαξι δεν ειναι τουρμπο για να εχει δυναμη χαμηλά.
M3 CSL
ακριβώς αυτό ήθελα να γράψω.
το βήμα που έχει αυτή τη στιγμή το αμάξι, δεν κάνει για τέτοια δουλειά. εκεί πρέπει μαξ να τερματίζει ένα αμάξι στα 220 το πάρα πολύ, για να μην πώ 180 και φανώ υπερβολικός, έτσι ώστε παντού και πάντα να είναι γεμάτο.
βέβαια απο την άλλη, δεν είναι και η καταλληλότερη πλατφόρμα για τέτοιου είδους αναβάσεις το συγκεκριμένο αμάξι, μιας και η άσφαλτος και οι διαδρομές που τρέχουν απαιτούν ή τετρακίνητα, ή πολύ ελαφριά μπροστοκίνητα.
σε άλλου τύπου αναβάσεις με πολύ καλή άσφαλτο και στρωμένη ωράια, άνετα θα μπορούσε να τρέξει ένα αμάξι σαν του μάνου, πάντα όμως με την προυπόθεση ότι ο δρόμος του επιτρέπει να το χαμηλώσει τέρμα, να το σφίξει τέρμα και να το κάνει τρένο.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS