Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 32

Θέμα: 34o Rally Κρητης

  1. #21
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Με τι λαστιχα πηγες Λου ?
    M3 CSL

  2. #22
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Mε τα κουμο αλλα δε κρατουσαν καλα....ειχα να τα δουλεψω ενα δεκαμηνο και εχουν ψιλοξεραθει...

    Τα σταμποτα που φορανε τα ραλλιτζιδικα ειναι ΑΛΛΟΥ δεν υπαρχει επαφη
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  3. #23
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  4. The Following 8 Users Say Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    bill_m3 (22-10-12), Civileng (22-10-12), Lambros46 (23-10-12), Leonidas_E39 (22-10-12), m-power_01 (23-10-12), soc12r (22-10-12), Thomelef (22-10-12), Vassilis ///M (22-10-12)

  5. #24
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    μπράβο ρε μανώλο...ωραίες φάσεις, εύχομαι και αγωνιζόμενος σύντομα.
    το σαζμανάκι μια χαρούλα φαίνεται, αν και απ'ότι βλέπω δεν το τεντώνεις όπως συνηθίζεις να κάνεις στις πίστες...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  6. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    manos///3 (23-10-12)

  7. #25
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Για αγωνιζομενος δε ξερω....ειναι λιγο περιεργο να οδηγας ταπα πανω σε τετοιους δρομους...θελει πολλα κιλα μπαλακια

    Η κλειστη πιστα εχει διαφορετικη φιλοσοφια κ ψυχολογια...

    Με το Λωρη ειχαμε ενα σταθερο ασφαλη ρυθμο χωρις να πιεζουμε το αυτοκινητο, δεν υπηρχε κ λογος αφου δε ειμαστε αγωνιζομενοι αλλα πλοηγοι κ επρεπε να τερματιζουμε οπωσδήποτε.

    Το αυτοκινητο στα γρηγορα κομματια με καλη ασφαλτο δειχνει τα δοντια του αλλα στα κλειστα και γλιστερα δε ''παει''
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  8. The Following User Says Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    m-power_01 (23-10-12)

  9. #26
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Οσον αφορα αυτες τις διαδρομες και γεννικά τις αναβάσεις, οι σχεσεις κιβωτιου του Μ3 ειναι επιεικώς απαραδεκτες
    Ακομη και με το κοντο διαφορικό που εχει ο Μανος δεν γινεται τίποτα που να βοηθά αμαξι και οδηγό.

    Δεν ειναι δυνατόν να τρεχει το αμαξι σε μια διαδρομη που επρεπε το αμαξι να εχει τελικη 200 χιλιομετρα, να τρεχει με κιβωτιο που εχει τελικη 300 χιλιομετρα.

    Το αποτελεσμα ειναι το αμαξι να ειναι κρεμασμενο στις μεσέες στροφες στην μεγαλυτερη διαρκεια της διαδρομης και αντι να εχει κατα την διαρκεια αυτης 360 αλογα να δουλευει στις μεσέες με 250 αλογα με αποτελέσμα εκτος απο δυναμη να μην εχει και σωστη ισορροπία οταν θες το γκαζι.

    Μανωλάκη, αν θες αναβάσεις αλλαξε κιβωτιο.
    Το αμαξι δεν ειναι τουρμπο για να εχει δυναμη χαμηλά.
    M3 CSL

  10. The Following 2 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    alexk (23-10-12), Thomelef (23-10-12)

  11. #27
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και ξέρω κάποιον που μπορεί να βοηθήσει με το κιβώτιο.

  12. #28
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Athens City
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    4556
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μανωλάκη, αν θες αναβάσεις αλλαξε κιβωτιο.
    https://store.vacmotorsports.com/qua...arbox-p82.aspx

    και μετα
    https://www.youtube.com/watch?v=NbXlCtpXTHQ

    Powered by

  13. #29
    Εγγραφή
    16-02-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.163
    Thanked
    1116
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ω ρε φίλε...

    Ο Διάβολος κάτεβηκε κάτω στο Χολαργό, που λέει και το τραγούδι

  14. #30
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οσον αφορα αυτες τις διαδρομες και γεννικά τις αναβάσεις, οι σχεσεις κιβωτιου του Μ3 ειναι επιεικώς απαραδεκτες
    Ακομη και με το κοντο διαφορικό που εχει ο Μανος δεν γινεται τίποτα που να βοηθά αμαξι και οδηγό.

    Δεν ειναι δυνατόν να τρεχει το αμαξι σε μια διαδρομη που επρεπε το αμαξι να εχει τελικη 200 χιλιομετρα, να τρεχει με κιβωτιο που εχει τελικη 300 χιλιομετρα.

    Το αποτελεσμα ειναι το αμαξι να ειναι κρεμασμενο στις μεσέες στροφες στην μεγαλυτερη διαρκεια της διαδρομης και αντι να εχει κατα την διαρκεια αυτης 360 αλογα να δουλευει στις μεσέες με 250 αλογα με αποτελέσμα εκτος απο δυναμη να μην εχει και σωστη ισορροπία οταν θες το γκαζι.

    Μανωλάκη, αν θες αναβάσεις αλλαξε κιβωτιο.
    Το αμαξι δεν ειναι τουρμπο για να εχει δυναμη χαμηλά.
    ακριβώς αυτό ήθελα να γράψω.
    το βήμα που έχει αυτή τη στιγμή το αμάξι, δεν κάνει για τέτοια δουλειά. εκεί πρέπει μαξ να τερματίζει ένα αμάξι στα 220 το πάρα πολύ, για να μην πώ 180 και φανώ υπερβολικός, έτσι ώστε παντού και πάντα να είναι γεμάτο.
    βέβαια απο την άλλη, δεν είναι και η καταλληλότερη πλατφόρμα για τέτοιου είδους αναβάσεις το συγκεκριμένο αμάξι, μιας και η άσφαλτος και οι διαδρομές που τρέχουν απαιτούν ή τετρακίνητα, ή πολύ ελαφριά μπροστοκίνητα.
    σε άλλου τύπου αναβάσεις με πολύ καλή άσφαλτο και στρωμένη ωράια, άνετα θα μπορούσε να τρέξει ένα αμάξι σαν του μάνου, πάντα όμως με την προυπόθεση ότι ο δρόμος του επιτρέπει να το χαμηλώσει τέρμα, να το σφίξει τέρμα και να το κάνει τρένο.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP