Το εργοστασιακό χαμήλωμα Αλέξη, 1,5 πόντο μπρος-πίσω.
Το εργοστασιακό χαμήλωμα Αλέξη, 1,5 πόντο μπρος-πίσω.
Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.
Τι να πω? Δεν ξέρω τι παίζει με το TIS, και να φανταστείς το δικό μου ούτε μ-πακ δεν είναι, αλλά εντάξει τα ίδια ελατήρια φοράει και διαφορετικούς κωδικούς αμορτισερ.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη gant : 12-10-12 στις 00:17
Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.
alexk (12-10-12)
Vassilis ///M (12-10-12)
To νούμερο 2 είναι.
Στα γνήσια top mounts απλά το ξεβιδώνεις.
Αυτό είναι μια "ασφάλεια" που δεν αφήνει να δώσεις παραπάνω κάμπερ, ενώ το πλαίσιο (ή αλλιώς οι τρύπες που έχει ο θόλος του Ε46) σε αφήνει // άν βγάλεις αυτές τις ασφάλειες.
Νομίζω με τα top mounts στο Μ3 Ε46 όταν βγάλεις αυτές τις 'ασφάλειες' μπορείς να πας μέχρι 3 μοίρες με εργοστασιακή ανάρτηση.
Προσοχή όμως... το κάμπερ έχει να κάνει με τη χρήση του αυτοκινήτου.
Δεν σημαίνει όσο περισσότερο τόσο καλύτερο.
Εξαρτάται που θα γίνει καλύτερο.
Για τους χρήστες πίστας, η μέθοδος να δεις άν το κάμπερ σου είναι σωστό είναι να μετρήσεις τη θερμοκρασία στα διάφορα σημεία του πέλματος.
BILL007 (20-10-12), Bitz (06-11-12), m-power_01 (19-10-12), Vassilis ///M (19-10-12)
Τι μαθαίνουμε ρε παιδιά στις μέρες μας....
Μπράβο ρε Αlex![]()