Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 48

Θέμα: Τιμές ευθυγράμμισης σε Ε46

  1. #31
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το εργοστασιακό χαμήλωμα Αλέξη, 1,5 πόντο μπρος-πίσω.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  2. #32
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το εργοστασιακό χαμήλωμα Αλέξη, 1,5 πόντο μπρος-πίσω.
    Κάτι λάθος γίνεται τότε.
    Δεν μπορεί Μ πακ να έχει πιο μεγάλο πίσω κάμπερ από το CSL.
    Δηλαδή η ανάρτηση δεν μπορεί να το κάνει.

    Θα ρωτήσω τον αδερφό μου.

  3. #33
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τι να πω? Δεν ξέρω τι παίζει με το TIS, και να φανταστείς το δικό μου ούτε μ-πακ δεν είναι, αλλά εντάξει τα ίδια ελατήρια φοράει και διαφορετικούς κωδικούς αμορτισερ.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη gant : 12-10-12 στις 00:17
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  4. The Following User Says Thank You to gant For This Useful Post:

    alexk (12-10-12)

  5. #34
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.295
    Thanked
    4216
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι ρυθμίσεις σου είναι αυτές που πόσταρα στο πρώτο μου ποστ #10.
    Ολα τα 46αρια από 316 μέχρι 330 έχουν ίδιες ρυθμίσεις, αλλά χωρίζονται σε 3 κατηγορίες την ανάρτηση ανώμαλου δρόμου, την στανταρτ και του χαμηλωμένου αμαξώματος.
    Μπορώ με κάποιο link να το τσεκάρω κι εγώ...Θα πρέπει να κοιτάξω τις ρυθμίσεις για χαμηλωμένο αμάξωμα????

  6. #35
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Vassilis ///M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μπορώ με κάποιο link να το τσεκάρω κι εγώ...Θα πρέπει να κοιτάξω τις ρυθμίσεις για χαμηλωμένο αμάξωμα????
    Βασίλη δεν ξέρω κάποιο link, αυτό είναι πρόγραμμα σπασμένο της BMW εγκατεστημένο στο pc από dvd. Φωτογράφισα την οθόνη με τις αντίστοιχες σελίδες και τις ανέβασα.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  7. The Following User Says Thank You to gant For This Useful Post:

    Vassilis ///M (12-10-12)

  8. #36
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.295
    Thanked
    4216
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων

    Επόμενη μου κίνηση είναι να στείλω τα πειράκια σπίτι τους και να δώσω και άλλο μπροστά. Μεγάλο λάθος που δεν έχω κάνει τόσα χρόνια.
    Σπύρο αυτά τα πειράκια που βρίσκονται και πως βγαίνουν????
    Κάπου διάβασα ότι τα σπάζουν...

    Αν το κάνεις αυτό τι ακριβώς βελτίωση θα δεις?????

  9. #37
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Vassilis ///M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σπύρο αυτά τα πειράκια που βρίσκονται και πως βγαίνουν????
    Κάπου διάβασα ότι τα σπάζουν...

    Αν το κάνεις αυτό τι ακριβώς βελτίωση θα δεις?????
    To νούμερο 2 είναι.


    Στα γνήσια top mounts απλά το ξεβιδώνεις.
    Αυτό είναι μια "ασφάλεια" που δεν αφήνει να δώσεις παραπάνω κάμπερ, ενώ το πλαίσιο (ή αλλιώς οι τρύπες που έχει ο θόλος του Ε46) σε αφήνει // άν βγάλεις αυτές τις ασφάλειες.
    Νομίζω με τα top mounts στο Μ3 Ε46 όταν βγάλεις αυτές τις 'ασφάλειες' μπορείς να πας μέχρι 3 μοίρες με εργοστασιακή ανάρτηση.

    Προσοχή όμως... το κάμπερ έχει να κάνει με τη χρήση του αυτοκινήτου.
    Δεν σημαίνει όσο περισσότερο τόσο καλύτερο.
    Εξαρτάται που θα γίνει καλύτερο.

    Για τους χρήστες πίστας, η μέθοδος να δεις άν το κάμπερ σου είναι σωστό είναι να μετρήσεις τη θερμοκρασία στα διάφορα σημεία του πέλματος.

  10. #38
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.295
    Thanked
    4216
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στα γνήσια top mounts απλά το ξεβιδώνεις.
    Αυτό είναι μια "ασφάλεια" που δεν αφήνει να δώσεις παραπάνω κάμπερ, ενώ το πλαίσιο (ή αλλιώς οι τρύπες που έχει ο θόλος του Ε46) σε αφήνει // άν βγάλεις αυτές τις ασφάλειες.
    Νομίζω με τα top mounts στο Μ3 Ε46 όταν βγάλεις αυτές τις 'ασφάλειες' μπορείς να πας μέχρι 3 μοίρες με εργοστασιακή ανάρτηση.
    Βρε και μετά πως θα βιδώσουμε την ανάρτηση πάνω στον θόλο????
    Κάτι δεν κατάλαβα καλά....

  11. #39
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Vassilis ///M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βρε και μετά πως θα βιδώσουμε την ανάρτηση πάνω στον θόλο????
    Κάτι δεν κατάλαβα καλά....
    Βλέπεις αυτό το πυράκι δίπλα από τη βίδα ?



    Αυτό πετάς στα σκουπίδια.
    Οι 3 βίδες (μπουζόνια... ο Σπύρος τα λέει αλλιώς) μένουν φυσικά

  12. The Following 4 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    BILL007 (20-10-12), Bitz (06-11-12), m-power_01 (19-10-12), Vassilis ///M (19-10-12)

  13. #40
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.295
    Thanked
    4216
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τι μαθαίνουμε ρε παιδιά στις μέρες μας....
    Μπράβο ρε Αlex

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP