Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 147

Θέμα: Αγορα Ε90 !

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ε200 (που έχει και πιο βαρύ αμάξωμα) είναι πιο οικονομικό από 320 πάντως
    ίσως να παίζει ρόλο η ροπή λόγω compressor
    Mε τίποτα.

    Η 320 με Ν46Β20 είναι οικονομικότατη από πλευράς κατανάλωσης και η e.d. είναι ακόμα περισσότερο, απλά έχει τα κλασικά θέματα με πολλαπλασιαστές, μπεκ κλπ που για'μένα αποτελεί λίγο ρίσκο σαν επιλογή.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  2. #2
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Βολος-Αθηνα
    Μηνύματα
    211
    Thanked
    140
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Mε τίποτα.

    Η 320 με Ν46Β20 είναι οικονομικότατη από πλευράς κατανάλωσης και η e.d. είναι ακόμα περισσότερο, απλά έχει τα κλασικά θέματα με πολλαπλασιαστές, μπεκ κλπ που για'μένα αποτελεί λίγο ρίσκο σαν επιλογή.
    Κατα 1ον εχει ανακληση για πολλαπλασιαστες και κατα 2ον νομιζω πως δεν υπαρχει διαφορα μεταξυ e.d με του αλλου αυτη υπαρχει μονο στα χαρτια ετσι νομιζω ταπεινη μου αποψηΚαι για τα ΜΒ υπαρχει θεμα με τους εγκεφαλους και με πολλαπλασιαστες για το 2ο το ξερω σιγουρα για το 1ο το εχω ακουσει
    ΚΩΣΤΑΣ

  3. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GanKostas-E90 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κατα 1ον εχει ανακληση για πολλαπλασιαστες και κατα 2ον νομιζω πως δεν υπαρχει διαφορα μεταξυ e.d με του αλλου αυτη υπαρχει μονο στα χαρτια ετσι νομιζω ταπεινη μου αποψηΚαι για τα ΜΒ υπαρχει θεμα με τους εγκεφαλους και με πολλαπλασιαστες για το 2ο το ξερω σιγουρα για το 1ο το εχω ακουσει
    Aνάκληση υπάρχει αλλά έχουν ακουστεί για θέματα και με τους νέους πολλαπλασιαστές.
    Σίγουρα λιγότερα από πριν όμως.

    Ως προς τη διαφορά, τι εννοείς?
    Είναι 2 τελείως διαφορετικοί κινητήρες και ο Ν46Β20 αποδεδειγμένα είναι από τους πιο αξιόπιστους 4κυλινδρους που έχει βγάλει η bmw, χωρίς τα θέματα που παρουσιάζουν οι e.d.
    Αλλά ας μη βγαίνουμε off.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  4. The Following User Says Thank You to Driver M For This Useful Post:

    Nino (19-10-12)

  5. #4
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Βολος-Αθηνα
    Μηνύματα
    211
    Thanked
    140
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Aνάκληση υπάρχει αλλά έχουν ακουστεί για θέματα και με τους νέους πολλαπλασιαστές.
    Σίγουρα λιγότερα από πριν όμως.

    Ως προς τη διαφορά, τι εννοείς?
    Είναι 2 τελείως διαφορετικοί κινητήρες και ο Ν46Β20 αποδεδειγμένα είναι από τους πιο αξιόπιστους 4κυλινδρους που έχει βγάλει η bmw, χωρίς τα θέματα που παρουσιάζουν οι e.d.
    Αλλά ας μη βγαίνουμε off.
    Εγω θα σου πω οτι ολοι βγαζουν πολλαπλασιαστες εμενα 3 φιλαρακια μου που εχουν 320 προ e.d. εχουν αλλαξει πολλαπλασιαστες εγω πιστευω οτι το προβλημα δεν ειναι μονο της bmw ειναι τα καυσιμα η κακη συντηρηση και πολλα αλλα
    ΥΓ διαφορα εννοω στην καταναλωση καυσιμου και στις επιδοσεις οτι δεν υπαρχει μεταξυ των 2 κινητηρων ειναι μηδαμινή για να ακριβολογώ
    ΚΩΣΤΑΣ

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP