Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 147

Θέμα: Αγορα Ε90 !

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Salonica . . .
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    4.592
    Thanked
    5586
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Tsakirakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    η αληθεια ειναι οτι το εχουμε 2 χρονια ακριβως. μονο 2 oil service καναμε (λογω παρελευσης ετους) στα 120¤. επισης απο ενα ψαρεμα στο τιμονι μας αλλαξαν μεσα στην εγγυηση τα μπροστινα αμορτισερ. απο ποιοτητα κυλησης σκιζει το αμαξι καθως και απο δυναμη(για 1600κ.εκ. με 156 αλογα...).
    Aπο καταναλωση φιλε δεν εχω ακουσει τα καλυτερα εν σχεση με το 320 . . .

  2. The Following User Says Thank You to Christos 330 For This Useful Post:

    Tsakirakos (18-10-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    θα ηθελα μια βοηθεια απο καποιον φιλο απο τα Βορεια!



    ###Αuto Chance ΑΔΑΜΙΔΗΣ###
    ΝΕΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΟΥ 7
    ΕΛΕΥΘΕΡΙΟ 56334

    ειναι κοντα να πεταχτει καποιος φιλος να δει ενα αυτοκινητο για μενα?

    γνωριζει κανεις τον παραπανω εμπορο?


    ευχαριστω εκ των προτερων!!!
    ...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!

  4. #3
    Εγγραφή
    20-03-10
    Περιοχή
    Ξάνθη
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    1.727
    Thanked
    2862
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Christos 330 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Aπο καταναλωση φιλε δεν εχω ακουσει τα καλυτερα εν σχεση με το 320 . . .
    με 120-130χλμ/ωρα παιζει γυρω στα 6-6,5. στα 150-160 ειναι στα 8-8,5. εμενα καλο μου φαινεται παντως... αν το πας σεφυσιολογικους ρυθμους ειναι οικονομικο.
    Μη τα συζητας αδερφε...

  5. The Following 4 Users Say Thank You to Tsakirakos For This Useful Post:

    Christos 330 (18-10-12), katsaraios (18-10-12), Ptboul (18-10-12), Vasilis (18-10-12)

  6. #4
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Salonica . . .
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    4.592
    Thanked
    5586
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Tsakirakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    με 120-130χλμ/ωρα παιζει γυρω στα 6-6,5. στα 150-160 ειναι στα 8-8,5. εμενα καλο μου φαινεται παντως... αν το πας σεφυσιολογικους ρυθμους ειναι οικονομικο.
    Φιλος μου εχει c σαν το δικο σου και 320 ε92 . . .

    Το c μου λεει καταπινει δεν χαριζει εν σχεση με το 320 . . .

  7. #5
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Christos 330 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φιλος μου εχει c σαν το δικο σου και 320 ε92 . . .

    Το c μου λεει καταπινει δεν χαριζει εν σχεση με το 320 . . .
    Ε200 (που έχει και πιο βαρύ αμάξωμα) είναι πιο οικονομικό από 320 πάντως
    ίσως να παίζει ρόλο η ροπή λόγω compressor

  8. #6
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ε200 (που έχει και πιο βαρύ αμάξωμα) είναι πιο οικονομικό από 320 πάντως
    ίσως να παίζει ρόλο η ροπή λόγω compressor
    Mε τίποτα.

    Η 320 με Ν46Β20 είναι οικονομικότατη από πλευράς κατανάλωσης και η e.d. είναι ακόμα περισσότερο, απλά έχει τα κλασικά θέματα με πολλαπλασιαστές, μπεκ κλπ που για'μένα αποτελεί λίγο ρίσκο σαν επιλογή.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  9. #7
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Βολος-Αθηνα
    Μηνύματα
    211
    Thanked
    140
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Mε τίποτα.

    Η 320 με Ν46Β20 είναι οικονομικότατη από πλευράς κατανάλωσης και η e.d. είναι ακόμα περισσότερο, απλά έχει τα κλασικά θέματα με πολλαπλασιαστές, μπεκ κλπ που για'μένα αποτελεί λίγο ρίσκο σαν επιλογή.
    Κατα 1ον εχει ανακληση για πολλαπλασιαστες και κατα 2ον νομιζω πως δεν υπαρχει διαφορα μεταξυ e.d με του αλλου αυτη υπαρχει μονο στα χαρτια ετσι νομιζω ταπεινη μου αποψηΚαι για τα ΜΒ υπαρχει θεμα με τους εγκεφαλους και με πολλαπλασιαστες για το 2ο το ξερω σιγουρα για το 1ο το εχω ακουσει
    ΚΩΣΤΑΣ

  10. #8
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GanKostas-E90 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κατα 1ον εχει ανακληση για πολλαπλασιαστες και κατα 2ον νομιζω πως δεν υπαρχει διαφορα μεταξυ e.d με του αλλου αυτη υπαρχει μονο στα χαρτια ετσι νομιζω ταπεινη μου αποψηΚαι για τα ΜΒ υπαρχει θεμα με τους εγκεφαλους και με πολλαπλασιαστες για το 2ο το ξερω σιγουρα για το 1ο το εχω ακουσει
    Aνάκληση υπάρχει αλλά έχουν ακουστεί για θέματα και με τους νέους πολλαπλασιαστές.
    Σίγουρα λιγότερα από πριν όμως.

    Ως προς τη διαφορά, τι εννοείς?
    Είναι 2 τελείως διαφορετικοί κινητήρες και ο Ν46Β20 αποδεδειγμένα είναι από τους πιο αξιόπιστους 4κυλινδρους που έχει βγάλει η bmw, χωρίς τα θέματα που παρουσιάζουν οι e.d.
    Αλλά ας μη βγαίνουμε off.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  11. The Following User Says Thank You to Driver M For This Useful Post:

    Nino (19-10-12)

  12. #9
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.302
    Thanked
    4222
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Christos 330 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φιλος μου εχει c σαν το δικο σου και 320 ε92 . . .

    Το c μου λεει καταπινει δεν χαριζει εν σχεση με το 320 . . .
    Λόγο του comρressor καταπίνει τόσο πολύ....Το έχω ακούσει απο πολλούς....

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP