Σελίδα 5 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 76

Θέμα: Ξεθαμπωμα φαναριων.

  1. #41
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αν ειναι για πεταμα τι θα κανεις??? ΔΟΚΙΜΗ

  2. #42

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mark e92 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν ειναι για πεταμα τι θα κανεις??? ΔΟΚΙΜΗ
    Καλά άμα είναι για πέταμα, σας φωνάζω και εσένα και το Ηλία να πάρετε από ένα και να του βγάλετε τα μάτια

    Πέρα από την πλάκα όμως ,ο Βασίλης είπε ότι έχει μικροσημαδάκια. Είναι αμρτία να βάλει ντουκόχαρτα!

    Του το έγραψα από την αρχή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν είναι σε πολύ άσχημη κατάσταση υπάρχει και πιο σκληροπυρηνικό DIY , αλλά στα δικά σου φανάρια δεν αξίζει !
    Στα pro facelift , αλλάζει μόνο το τζαμακι , οπότε αν είναι χάλια απλώς τα αλλάζεις
    Εμένα αυτή είναι η άποψη μου.

    Ο Ηλίας και κάποια άλλα παιδιά διαφωνούν, λένε ντουκόχαρτο.

  3. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    120ie87 (10-10-12)

  4. #43
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλά άμα είναι για πέταμα, σας φωνάζω και εσένα και το Ηλία να πάρετε από ένα και να του βγάλετε τα μάτια

    Πέρα από την πλάκα όμως ,ο Βασίλης είπε ότι έχει μικροσημαδάκια. Είναι αμρτία να βάλει ντουκόχαρτα!

    Του το έγραψα από την αρχή



    Εμένα αυτή είναι η άποψη μου.

    Ο Ηλίας και κάποια άλλα παιδιά διαφωνούν, λένε ντουκόχαρτο.
    Εγω του ειπα να κανει δοκιμη με αλοιφουλα και αν δεν του αρεσουν ας τα βαψει.

  5. #44
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Να γράψω και κάτι τελευταίο για το γυάλισμα των φαναριών:

    Για να γυαλίσουμε τα φανάρια σε "high gloss" πρέπει να τα τρίψουμε έτσι ώστε να αναπτυχθεί θερμότητα στην επιφάνειά τους.
    Η θερμότητα που πρέπει να αναπτυχθεί δεν πρέπει να είναι τόση ώστε να τα κάψει τοπικά, γι αυτό χρειάζεται προσοχή.

    Αφού χρησιμοποιήσουμε την αλοιφή (εναλλακτικά μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ειδικό polishing wax- ειδικό κερί γυαλίσματος - μετά τα βρεγμένα γυαλόχαρτα - που πρέπει να χρησιμοποιούμε όλο και πιο λεία όσο πλησιάζουμε στο τέλος - όπως αναφέρθηκε παραπάνω) και λειάνουμε ικανοποιητικά την επιφάνεια->

    Τελικά πρέπει να χρησιμοποιήσουμε είτε πολύ απαλή πετσέτα (χνουδωτή) με τον αλοιφαδόρο, είτε πολύ απαλό πανί και να χρησιμοποιήσουμε ταχύτητα σε συνδυασμό με πολύ χαμηλή πίεση (σε αυτό το στάδιο δεν χρησιμοποιούμε ούτε αλοιφές ούτε ειδικά κεριά γυαλίσματος).

    Με το παραπάνω επιτυγχάνουμε το επιφανειακό λιώσιμο απειροελάχιστων "tips" (κορυφών)* ακρυλικού τα οποία μπαίνουν σε απειροελάχιστες γειτονικές "pits" και "fissures" (εσοχές) * με αποτέλεσμα η επιφάνεια να γίνεται πραγματικά διάφανη (διάφανη επιφάνεια= το φως διαχέεται μέσα στην "amorphous structure" του ακρυλικού).




    *αυτά φαίνονται στο μικροσκόπιο
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 120ie87 : 10-10-12 στις 16:44

  6. The Following 6 Users Say Thank You to 120ie87 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (10-10-12), BILL007 (10-10-12), m-power_01 (10-10-12), nikos valvetronic (03-11-12), nikos1400 (10-10-12), Panos 316T (12-10-12)

  7. #45
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 120ie87 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να γράψω και κάτι τελευταίο για το γυάλισμα των φαναριών:

    Για να γυαλίσουμε τα φανάρια σε "high gloss" πρέπει να τα τρίψουμε έτσι ώστε να αναπτυχθεί θερμότητα στην επιφάνειά τους.
    Η θερμότητα που πρέπει να αναπτυχθεί δεν πρέπει να είναι τόση ώστε να τα κάψει τοπικά, γι αυτό χρειάζεται προσοχή.

    Αφού χρησιμοποιήσουμε την αλοιφή (εναλλακτικά μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ειδικό polishing wax- ειδικό κερί γυαλίσματος - μετά τα βρεγμένα γυαλόχαρτα - που πρέπει να χρησιμοποιούμε όλο και πιο λεία όσο πλησιάζουμε στο τέλος - όπως αναφέρθηκε παραπάνω) και λειάνουμε ικανοποιητικά την επιφάνεια->

    Τελικά πρέπει να χρησιμοποιήσουμε είτε πολύ απαλή πετσέτα (χνουδωτή) με τον αλοιφαδόρο, είτε πολύ απαλό πανί και να χρησιμοποιήσουμε ταχύτητα σε συνδυασμό με πολύ χαμηλή πίεση.

    Με το παραπάνω επιτυγχάνουμε το επιφανειακό λιώσιμο απειροελάχιστων "tips" (κορυφών)* ακρυλικού τα οποία μπαίνουν σε απειροελάχιστες γειτονικές "pits" και "fissures" (εσοχές) * με αποτέλεσμα η επιφάνεια να γίνεται πραγματικά διάφανη.




    *αυτά φαίνονται στο μικροσκόπιο
    Εισαι τρομερος !!! Αυτα περιπου ισχυουν και για το χρωμα , απομακρυνουμε τα νεκρα κυταρα

  8. The Following User Says Thank You to mark e92 For This Useful Post:

    120ie87 (10-10-12)

  9. #46
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mark e92 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εισαι τρομερος !!! Αυτα περιπου ισχυουν και για το χρωμα , απομακρυνουμε τα νεκρα κυταρα

    Ευχαριστώ

  10. The Following 2 Users Say Thank You to 120ie87 For This Useful Post:

    mark e92 (10-10-12)

  11. #47
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παντως το κιτ της 3Μ ειναι καλο!

  12. The Following 2 Users Say Thank You to mark e92 For This Useful Post:

    120ie87 (10-10-12), Bazil Van Sinner (10-10-12)

  13. #48
    Εγγραφή
    27-05-12
    Περιοχή
    neverland
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    11.191
    Thanked
    30480
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ....εγω κοιμαμαι και το θεμα μου δουλευει!!!!!!!

    * fb page flickr

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......με αυτόν τον μοναδικό ήχο που μόνο οι ευθείς 6κύλινδροι BMW έχουν..

  14. The Following 2 Users Say Thank You to Bazil Van Sinner For This Useful Post:

    120ie87 (10-10-12), mark e92 (10-10-12)

  15. #49
    Εγγραφή
    19-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    σε φιλου Grand Vitara που ειχαν γινει κιτρινα και θολα, με την autoglym srp (την κοκκινη δλδ) τα καθαριθσαμε απλα με ενα πανακι, και ειναι ετσι 2 χρονια τωρα , χωρις να εχουν ξαναθαμπωσει

    ας δοκιμασει για αρχη με μια αλοιφη γυαλισματος να τα καθαρισει, και εαν δει οτι δεν κανει δουλεια, τοτε ας δοκιμασει ντουκοχαρτα κτλ κτλ

  16. The Following 5 Users Say Thank You to Bassakos For This Useful Post:

    120ie87 (10-10-12), Bazil Van Sinner (10-10-12), m-power_01 (10-10-12), nikos1400 (10-10-12), Panos 316T (12-10-12)

  17. #50
    Εγγραφή
    27-05-12
    Περιοχή
    neverland
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    11.191
    Thanked
    30480
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Bassakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    σε φιλου Grand Vitara που ειχαν γινει κιτρινα και θολα, με την autoglym srp (την κοκκινη δλδ) τα καθαριθσαμε απλα με ενα πανακι, και ειναι ετσι 2 χρονια τωρα , χωρις να εχουν ξαναθαμπωσει

    ας δοκιμασει για αρχη με μια αλοιφη γυαλισματος να τα καθαρισει, και εαν δει οτι δεν κανει δουλεια, τοτε ας δοκιμασει ντουκοχαρτα κτλ κτλ
    Σωστος!Και γω αυτο αποφανθηκα(ελληνικη γλωσσα ρε!!!!!!)Και αν δεν θα παω στο setακι της 3Μ!!!!

    Ξαναευχαριστω!Μολις το πιασω θα σας ενημερωσω!

    * fb page flickr

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......με αυτόν τον μοναδικό ήχο που μόνο οι ευθείς 6κύλινδροι BMW έχουν..

  18. The Following 2 Users Say Thank You to Bazil Van Sinner For This Useful Post:

    Bassakos (11-10-12), m-power_01 (10-10-12)

Σελίδα 5 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP