Σελίδα 1 από 7 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 90

Θέμα: ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟΣ ΠΑΡΟΠΛΙΣΜΟΣ Μ5 Ε39

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟΣ ΠΑΡΟΠΛΙΣΜΟΣ Μ5 Ε39

    Κανω μια πολυ σοβαρη σκεψη να μη πουλησω τελικα το αυτοκινητο και να το κρατησω για αρκετους λογους μιας και ληθηκε το σημαντικο προβλημα του παρκινγκ.
    Το να πουληθει στο τελος 15κ ειναι κριμα μιας και εχει στοιχισει εως τωρα δυο φορες την αρχικη του αξια με τη διαρκη και ακριβη συντηρηση.
    Επιπλεον με το νεο σαλονι που μπηκε το Φεβρουαριο δειχνει και ειναι σε τελεια κατασταση και το λυπαμαι να το σκοτωσω.
    Θα ηθελα καποιες γνωμες / προτασεις σχετικα με τον παροπλισμο του.
    Στο χωρο που το εχω, υπαρχει η δυνατοτητα να παιρνει μπροστα αλλα και να κινειται μια φορα το μηνα η το διμηνο μιας και δεν εχει πινακιδες. Το "κινειται" σημαινει οτι βγαινει μια βολτα 2-3 στενα γυρω απ το σπιτι, οχι κατι περισσοτερο απ αυτο.
    Αυτο που εχω παρατηρησει ειναι οτι μετα απο πολυ καιρο χωρις να εχει παρει μπροστα (2 μηνες +) , μπορει να εχει στεγνωσει ενα ωστηριο, το οποιο ομως επανερχεται μετα απο λιγα λεπτα λειτουργιας.
    Στα λαστιχα εχω βαλει 50psi για να μειωσω την πιθανοτητα πατουρας εκει που πατανε για το διαστημα που μεσολαβει εως την επομενη βολτα και τους βαζω συχνα armorall για να μη ξερενονται.
    Βενζινη εχει μεσα γυρω στα 15 λιτρα και προτιμω να συμπληρωνω παρα να το γεμισω σε αυτη τη φαση.
    Θα ηταν καλο να κουκουλωνεται μεσα στο γκαραζ η μηπως το καλυμμα προκαλει φθορα μακροπροθεσμα ?
    Μπορειτε να σκεφτειτε καποια αλλα τιπς που θα βοηθουσαν ?

  2. The Following 7 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    A8hnaios (06-10-12), aristent (05-10-12), Bazil Van Sinner (05-10-12), nikos valvetronic (06-10-12), Panos 316T (05-10-12), S8N (12-10-12), TSAF (05-10-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Melissia / N. Penteli
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    2461
    Rides
    1

    Exclamation

    Αμα θες να "γκαραζωσεις" το οπλο καλο θα ηταν να αγορασεις εναν κροκοδειλο και 4 τριποδα. Το αυτοκινητο θα πρεπει να το σηκωσεις και να το τακαρεις γιατι απλα τα λαστιχα θα καταστραφουν και θα "κατσουν" οι αναρτησεις σου

    Επισης επειδη εχεις ενα εκατομμυριο κομπιουτερακια καλο θα ηταν να αγορασεις εναν αυτοματο φορτιστη ωστε να ειναι συνδεδεμενο το αυτοκινητο συνεχεια με το ρευμα.

    Οσον αφορα την κουκουλα δεν ξερω εαν εχεις υγρασια εκει περα. Εαν εχεις καλο θα ηταν να μην ειναι κουκουλωμενο γιατι απλα δεν θα αναπνεει.

    Εαν κανεις τα παραπανω δεν θα εχεις το παραμικρο προβλημα. Οσον αφορα την βενζινη βαζε 15 με 20 λιτρα και να προσπαθεις να την τρως με τον καιρο. Οταν θα το βγαζεις βολτα να το φτανεις σε θερμοκρασια λειτουργιας το μοτερ (λαδια νερα).

    ΑΥΤΑ!!
    WRC is for boys
    GROUP B was for men

  4. The Following 6 Users Say Thank You to TSAF For This Useful Post:

    aristent (05-10-12), Azurius (05-10-12), Bazil Van Sinner (05-10-12), Nikos (05-10-12), Panos 316T (05-10-12), YiorgosXania (07-10-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τσαφ, θελω να αποφυγω το τακαρισμα γι αυτο και ρωταω ..... εαν κινειται το οχημα για μια φορα το διμηνο, ειναι αρκετο ωστε να μην κατσουν τ'αμορτισερ του η θα καταστραφουν λαστιχα και αναρτησεις ουτως η αλλως ?
    Για λογους ασφαλειας δε θελω να εχω μονιμα επανω ενα φορτιστη, απλα οποτε βλεπω οτι η μπαταρια αρχιζει και δειχνει σημαδια κοπωσης τη φορτιζω στη χαμηλη φορτηση για ενα βραδυ και μετα διατηρειται για μεγαλο διαστημα.
    Υποθετω οτι και να ξεσυνδεσω τη μπαταρια και να τη συνδεω οταν το βαζω μπροστα δεν προκαλει καποιο προβλημα στα ηλεκτρονικα με εξαιρεση καποιες ρυθμισεις που θα ειναι μηδενισμενες.

  6. #4
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    .....ελπιζω να δει το θρεντ ο Αλεξης (alexm),που εχει ιστορικο μακροχρονιας σταθμευσης....και αυτος σε Μ5!!!

  7. #5
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    .....ελπιζω να δει το θρεντ ο Αλεξης (alexm),που εχει ιστορικο μακροχρονιας σταθμευσης....και αυτος σε Μ5!!!
    Το ελπιζω και γω.
    Θα ειχε νοημα να εβαζα παραπανω αερα στα λαστιχα απο 50psi που εχει τωρα ?

  8. #6
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το ελπιζω και γω.
    Θα ειχε νοημα να εβαζα παραπανω αερα στα λαστιχα απο 50psi που εχει τωρα ?
    Νικο η μπαταρια δεν ειναι καλο να να ξεφορτιζεται τελειως, κανονικα δεν πρεπει να κατεβαινει κατω απο το 50% της πληρης φορτισης και για να μπορεσεις να παρεις το καλυτερο απο αυτη, πρεπει να της κανεις μια πληρη φορτιση μια φορα στις δυο εβδομαδες.
    Ο φορτιστης καλο θα ειναι να ειναι συνδεδεμενος μονος του με την μπαταρια, δεν παθαινει τιποτα το Μ5 εαν μεινει μια μερα χωρις ρευμα, εαν γινει μια στραβη με τον φορτιστη χαιρετα μου το πλατανο (εγκεφαλους.....), οσο για τους φορτιστες της bmw, ανταλακτικο ειναι και χαλαει, οπως ολα......
    Για τα λαστιχα, 50 αερα και ανα 3-4 μερες αλλαγη θεσης, λιγο εμπρος-πισω.
    Για την κουκουλα, εαν το εχεις σε κλειστο χωρο ειναι μαλλον περιττη, εαν ειναι εξω καλο θα ειναι να ειναι σκεπασμενο.
    Εγω στα διαστηματα που δεν εχω πινακιδες, το βγαζω καθε δευτερη Κυριακη για καμια ωρα γυρω-γυρω στα τετραγωνα κοντα στο παρκινγκ, του βαζω στο τελος δεκα ευρω βενζινη και μετα μεσα νανι......

    Υ.Γ: Το παρκινγκ που εχω χωραει 2 τουτου, σκεφτομαι λοιπον να εκμεταλευτω την εποχη του τσαμπα......, οποτε το Μ5 συντομα θα παψει να ειναι μοναχουλι του...........

  9. The Following 3 Users Say Thank You to alexm For This Useful Post:

    aristent (05-10-12), dafidack (06-10-12), PANOS-E60 (05-10-12)

  10. #7
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τσαφ, θελω να αποφυγω το τακαρισμα γι αυτο και ρωταω ..... εαν κινειται το οχημα για μια φορα το διμηνο, ειναι αρκετο ωστε να μην κατσουν τ'αμορτισερ του η θα καταστραφουν λαστιχα και αναρτησεις ουτως η αλλως ?
    Για λογους ασφαλειας δε θελω να εχω μονιμα επανω ενα φορτιστη, απλα οποτε βλεπω οτι η μπαταρια αρχιζει και δειχνει σημαδια κοπωσης τη φορτιζω στη χαμηλη φορτηση για ενα βραδυ και μετα διατηρειται για μεγαλο διαστημα.
    Υποθετω οτι και να ξεσυνδεσω τη μπαταρια και να τη συνδεω οταν το βαζω μπροστα δεν προκαλει καποιο προβλημα στα ηλεκτρονικα με εξαιρεση καποιες ρυθμισεις που θα ειναι μηδενισμενες.
    Νίκο, εαν θες να αποφύγεις σοβαρές παρεμβάσεις πρέπει κάθε 15 άντε 20 μέρες να κινείται το αμάξι μέχρι να φτάνει το λάδι σε θερμοκρασία λειτουργίας.

  11. #8
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νίκο, εαν θες να αποφύγεις σοβαρές παρεμβάσεις πρέπει κάθε 15 άντε 20 μέρες να κινείται το αμάξι μέχρι να φτάνει το λάδι σε θερμοκρασία λειτουργίας.
    Εγώ πολλές φορές δεν κινώ το CSL για 3 μήνες.
    Δεν έχω κάποιο πρόβλημα.

  12. The Following 2 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    gnx (05-10-12), Thomelef (05-10-12)

  13. #9
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νίκο, εαν θες να αποφύγεις σοβαρές παρεμβάσεις πρέπει κάθε 15 άντε 20 μέρες να κινείται το αμάξι μέχρι να φτάνει το λάδι σε θερμοκρασία λειτουργίας.
    Ακομα και τωρα που απλα το βαζω μπροστα, το αφηνω ν'ανεβασει λαδι και νερο σε θερμοκρασια λειτουργιας πριν το σβησω και βαζω καποιον και κανει καποιες αλλαγες ταχυτητων ετσι για να λειρουργει λιγο και το σασμαν.

  14. #10
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Melissia / N. Penteli
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    2461
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εαν δεν κανεις τα παραπανω θεωρω οτι θα εχεις προβληματα με λαστιχα και αναρτησεις. Οσον αφορα την μπαταρια δεν υπαρχει κανενα θεμα ασφαλειας. Θα πας στην BMW και θα παρεις τον φορτιστη (approved spare). Καναμε τα ιδια ακριβως για το Carrera του κουμπαρου μου και δεν εχει το παραμικρο προβλημα. Οταν αρχιζουν τα σημαδια κοπωσης και ξαναφορτιζεις εκει η μπαταρια θα χαλασει πιο γρηγορα.
    WRC is for boys
    GROUP B was for men

Σελίδα 1 από 7 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP