Σελίδα 3 από 9 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 83

Θέμα: performance short shift

  1. #21
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    χαλανδρι
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    508
    Thanked
    297
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    sorry τι αμαξι εχεις??
    Ε36 mpack

  2. #22
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gregE36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    sorry τι αμαξι εχεις??
    E92 320 M PACK
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  3. #23
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Γιαννη σε Ε46 που εχω βαλει (45 ευρω κοστος) ειναι μεγαλη η διαφορα στην αισθηση
    πολυ πιο σφιχτο και κοντο στην διαδρομη του,μαλιστα οταν το δοκιμασε ενα "παλιο" μελος του φορουμ πηγε να πεταξει το μπαχαλολεβιε στο δικο του γιατι ηταν σαν να αλλαζε ταχυτητες σε παλιο λεωφορειο
    πιστευω οτι και στο δικο σου μοντελο θα εχει μεγαλη διαφορα

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  4. #24
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο katsaraios Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιαννη σε Ε46 που εχω βαλει (45 ευρω κοστος) ειναι μεγαλη η διαφορα στην αισθηση
    πολυ πιο σφιχτο και κοντο στην διαδρομη του,μαλιστα οταν το δοκιμασε ενα "παλιο" μελος του φορουμ πηγε να πεταξει το μπαχαλολεβιε στο δικο του γιατι ηταν σαν να αλλαζε ταχυτητες σε παλιο λεωφορειο
    πιστευω οτι και στο δικο σου μοντελο θα εχει μεγαλη διαφορα
    Με πεισατε!!!!!
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  5. #25
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Τρίκαλα
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    4.894
    Thanked
    6363
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ποια τα μειονεκτήματα του short shift??????

  6. #26
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    169
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    κατσαραιος που τα πουλανε αυτα το δικο σου ειναι καλο?
    ειναι δησκολο στην τοποθετηση?
    οπισθεν π.χ μπενει ευκολα??
    ευχαριστω!

  7. #27
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bill987 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ποια τα μειονεκτήματα του short shift??????
    μεχρι τωρα δεν εχω δει προσωπικα καποιο.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο G_kaliteros Εμφάνιση μηνυμάτων
    κατσαραιος που τα πουλανε αυτα το δικο σου ειναι καλο?
    ειναι δησκολο στην τοποθετηση?
    οπισθεν π.χ μπενει ευκολα??
    ευχαριστω!
    το δικο μου ειναι της bmw ,οπου και να ρωτησεις σε εξουσιοδοτημενο το εχουν,κοστος δεν γνωριζω με τοποθετηση αλλα σαν κοματι εκανε 45 ευρω .
    ολες οι ταχυτητες μπαινουν πιο σφιχτα,και μικραινει πολυ η διαδρομη και τυχον τζογος στις αλλαγες.

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  8. #28
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Έτσι είναι όπως τα λέει ο Γιώργος. Θα σου αρέσει! Το έχω κι εγώ (της BMW)

    Αυτό που κάνει τη διαφορά είναι από τη μπίλια και κάτω. Αυτός με την κοντή διαδρομή είναι αυτός με τη μεγαλύτερη απόσταση από τη μπίλια ως τον πείρο. Είναι επίσης πιο κοντός από τη μπίλια ως την κορυφή.


  9. #29
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ΓΙΑΝΝΗΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βρε μουχλα, ειμαι φουλ m pack απο την μανα του το εργαλειο.....τιποτα δε θυμασαι.....
    Ωχ δεν το θυμόμουν καθόλου. Μόνο τις ζάντες θυμάμαι αχαχαχα. Για τα μπάζα είμαι. χαχαχα


    Το quickshift έχει να κάνει με τους μοχλούς που όλοι ξέρουμε. Μοχλός για παράδειγμα είναι ο λοστός που όταν πάμε να σηκώσουμε ένα κιβώτιο δημιουργούμε μια "τραμπάλα". Όσο πιο μακρύς είναι ο μοχλός απο την μεριά μας τόσο λιγότερη δύναμη πρέπει να βάλουμε αλλά αυξάνουμε και το μήκος της διαδρομής που θα τον πιέσουμε για να ανασηκωθεί το κιβώτιο.

    Έτσι είναι και με το quickshift. Μικραίνεις την διαδρομή και αναγκαστικά σκληραίνεις τον λεβιέ. Επίσης, δεν είναι αναγκαίο να κοντήνει το μήκος του λεβιέ προς τα κάτω και να χωθεί μέσα στην φούσκα αφού τα στα πιο ακριβά συστήματα δεν αλλάζεται το μήκος της άρθρωσης απο την μπίλια αλλά ολόκληρο το σύστημα. Δεν βρίσκω φωτό απο το performance αλλά εδώ φαίνεται "όλο το σύστημα":



    Σημαντικό πλεονέκτημα του performance είναι οτι μπορείς να κρατήσεις τον εργοστασιακό λεβιέ όπως αυτόν του m-pack που εμένα προσωπικά μου αρέσει ή να βάλεις αυτόν που έχει μέσα το πακέτο της performance...

  10. #30
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    169
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    λεβιε αφηνουμε τον δικο μας π.χ?
    η ειναι σετ?
    και λογικα για να μπει θα πρεπει να βγαλεις πολυ πραμα ε?

Σελίδα 3 από 9 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP