aristent (26-09-12)
Ειναι γνωστο οτι οι μαντραδες εχουν τασεις μυθοπλασιας. Οπως ανεφεραν και καποιοι αλλοι παραπανω, δες το αμαξι αν ειναι καθαρο απο ολα τα υπολοιπα, κανε τους προτεινομενους ελεγχους πχ συμπιεση, vanos check, SMG check, πισω πατωμα και αν εισαι οκ με αυτα προχωρα. Το μοτερ αν δεν συντηρειται σωστα ακομα και με 60 000 χλμ μπορει να εχει θεματα. Δεν ειναι απαραιτητο οτι ενα αμαξι με λιγα χιλιομετρα θα ειναι απροβληματιστο
Εμενα αυτο που θα με απασχολουσε αν τα παραπανω ηταν ΟΚ, ειναι η αδιαπραγματευτη τιμη του. Βασικα ουτε και αυτο αλλα κυριως το ποσο ανταλλαγης του. Τι ακριβως σου ζητησε ως ανταλλαγη?