ghost-rider (27-09-12)
Νικο,ξεχασες να του πεις οτι τα χιλιομετρα στην αγγελια στο Car.gr "κυλανε" προς τα κατω!!!!
...απο 58,000 που εδειξε το κλειδι στο Σπανο, στην αγγελια δειχνει 56,000χιλ.!!!...ρε μπας και τρεχει μονο του το κλειδι???...πες του να το κλειδωσει σε κανενα ντουλαπι!!!.... γιατι το σκαει τα βραδια και παει για "clubing"!!!
απο την αγγελια του:https://www.car.gr/classifieds/cars/view/2819140/
Περιγραφή
TO ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ,ΒΙΒΛΙΟ ΣΕΡΒΙΣ[ΓΝΗΣΙΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΕΚΤΟΣ]ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΟ,SMG,NAVIGATION-TV,ΔΕΡΜΑΤΙΝΟ ΣΑΛΟΝΙ ΗΛ.ΜΕ ΜΝΗΜΕΣ,ΤΙΜΟΝΙ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ,ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ,ΗΛ.Γ ΑΛΙΝΗ ΟΡΟΦΗ,ΧΕΝΟΝ,ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ PARKING,ΖΑΝΤΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ 19 ΙΝΤΖΩΝ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ,ΔΕΚΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ,ΔΕΚΤΗ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ,ΕΩΣ 72 ΔΟΣΕΙΣ.
παρ'ολα αυτα πολυ ωραιο οχημα!!!
![]()
Stathis (26-09-12)
Γενικά συμφωνώ με τον Θωμά σε ότι αφορά την χρήση..τα σίδερα τα πίνουμε δεν μας πίνουν!
Βέβαια εγώ στην δουλειά πάω με το σμαρτάκι αλλά σε όλα τα υπόλοιπα θέλω το μιτρίο..και ούτε το έχω για μια φορά το μήνα ούτε τίποτε, βέβαια εγώ πρέπει να ''κοπώ'' και στα 4 ώστε να χρησιμοποιώ όλα μου τα οχήματα..και τα χιλιόμετρα,τις περισσότερες φορές, δεν λένε την αλήθεια. Πολύ εύκολα μπορεί ένα αυτοκίνητο με 40.000χλμ να είναι για πέταμα ενώ ένα με 200.000 να είναι λουλούδι! Και φυσικά δεν εννοώ τρακάρισμα κλπ αλλά καθαρά από θέμα χρήσης.
Αν εγώ μπαίνω στο αμάξι το πρωί και με την πρώτη μιζιά είμαι στους κόφτες, δεν χρειάζονται καν 40.000χλμ.. μέσα σε 1000χλμ τέλος το μοτέρ!
Αυτό που ''σκοτώνει'' τους κινητήρες είναι η μεγάλες ταχύτητες περιστροφής, όχι τα χλμ! Δεν μπορεί να είναι κάθε μέρα, όλη μέρα στον κοφτή για παράδειγμα..
Και το σκίσιμο θα το φάει και το παντηλίκη του αλλά με μέτρο και όταν πρέπει και όταν είναι σε θερμοκρασία λειτουργίας.. σωστή και τακτική συντήρηση, όλες οι βλάβες να διορθώνονται και θα ζει για πολλά, πάρα πολλά χιλιόμετρα!
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
BILL007 (26-09-12), Panos 316T (26-09-12), S8N (26-09-12)
Άν είχατε ίδιες συνθήκες χρήσης, ναι
Για εμένα η δουλειά από το σπίτι είναι απόσταση 1.5χλμ.
Επίσης, όταν πάω π.χ. στο κέντρο, είναι απόσταση 15χλμ, στα οποία το ανώτατο όριο είναι 80χλμ/ώρα για μόλις 1 χλμ.
Τα υπόλοιπα 14 είναι με 50 και 60 χλμ/ώρα.
Άν αυτό είναι δηλαδή περιβάλλον ή συνθήκες χρήσης για ένα CSL, τότε είμαι και εγώ αστροναύτης.
Είδα τις αποστάσεις που κάνεις εσύ.
Η χρήση που κάνεις, δεν έχει καμμία σχέση με την καθημερινή χρήση που κάνω.
Να συμπληρώσω κάτι ακόμη.
Θα κυκλοφορούσα συνέχεια με το σκουτεράκι αλλά έλα που ο καιρός εδώ είναι κρύος.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη alexk : 26-09-12 στις 17:57
aristent (26-09-12)
Μα καμία σχέση....
Μην μπαίνετε στη λογική: "το πλέρωσα, θα του πιώ το αίμα, τι το έχω να το κοιτάω?"
Πιείτε του το αίμα αλλά εκεί που πραγματικά χαίρεσαι ένα αμάξι σαν το Μ3, σε μία γρήγορη βόλτα ή σε μία εκδρομή...όχι στο σταμάτα ξεκίνα της καθημερινότητας! Προσωπικά έτσι το βλέπω, και αφού έχω την πολυτέλεια να υπάρχουν στο γκαράζ δύο 1600άρια αυτοκίνητα δεν το βρίσκω λογικό να πηγαίνω δουλειά με το τρίλιτρο...δεν είναι μόνο θέμα οικονομίας αλλά και πρακτικότητας/άνεσης.
Όσων αφορά στο θέμα χιλιόμετρα, καλά τα λέτε ότι η συντήρηση πάνω απ΄όλα και και δεν πα να έχει και 200,000χλμ....αλλά πάρτε ένα Μ3 με τόσα χλμ και στην πρώτη βόλτα θα θέλετε να το πετάξετε σε γκρεμό έτσι όπως θα κάνουν όλα τα πλαστικά του στο εσωτερικό σαν κουδουνίστρα....
πάντα με την προυπόθεση ότι θα είναι άριστα συντηρημένο και δεν θα κάνουν και οι αναρτήσεις, και η μετάδοση, και το διαφορικό, και το vanos, κλπ σαν κουδουνίστρα...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη EVERGET : 26-09-12 στις 19:05
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Ειναι γνωστο οτι οι μαντραδες εχουν τασεις μυθοπλασιας. Οπως ανεφεραν και καποιοι αλλοι παραπανω, δες το αμαξι αν ειναι καθαρο απο ολα τα υπολοιπα, κανε τους προτεινομενους ελεγχους πχ συμπιεση, vanos check, SMG check, πισω πατωμα και αν εισαι οκ με αυτα προχωρα. Το μοτερ αν δεν συντηρειται σωστα ακομα και με 60 000 χλμ μπορει να εχει θεματα. Δεν ειναι απαραιτητο οτι ενα αμαξι με λιγα χιλιομετρα θα ειναι απροβληματιστο
Εμενα αυτο που θα με απασχολουσε αν τα παραπανω ηταν ΟΚ, ειναι η αδιαπραγματευτη τιμη του. Βασικα ουτε και αυτο αλλα κυριως το ποσο ανταλλαγης του. Τι ακριβως σου ζητησε ως ανταλλαγη?
Να σου πω ρε φιλε...
Γιατι δεν πουλας το αμαξι σου, και να πας γκραου με το κασερι στο χερι να παρεις το Μ-τριο που θελεις?
Απλα.προσεχε μονο αν πουληθει, μην μετανοιωσεις που δεν εδωσες το αμαξι + 8κ, για ενα αμαξι που οπως λες, εχει αμφιβολα χιλιομετρα.
Εγω θα στο ξαναπω, και θα στο πω και αλλες φορες.
ΞΕΚΟΛΑ με τα χιλιομετρα απο το Μ-τριο...9/10 εχουν γυρισμενα χιλιομετρα, και αυτο το ενα δεν θα σου κανουν το χατηρι να το παρεις οπως θελεις.
Ψαξε για καθαρο αμαξι, και γ@μ@ τι λεει ο χιλιομετρητης.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS