Ρε μάγκες, δεν καταλαβαίνετε το concept... Το interlagos είναι το σήμα κατατεθέν του GTI όπως είναι το καρώ για τη Burberry's και οι σταυροί με το LV για τη Louis Vuitton. Δεν έχει σημασία αν ταιριάζει ή όχι, σημασία έχει να φαίνεται για να δηλώνει τη διαφορετικότητα από τις άλλες εκδόσεις.
Κι επειδή οσομπούκο - συγνώμη, οσονούπω θέλω να πω αλλά πεθαίνω της πείνας- θα ακολουθήσει η έκδοση GT με το ίδιο σουλούπι αλλά βαμμένη μάσκα, ή η έκδοση R με το ίδιο σουλούπι αλλά μπλε δαγκάνες και χρωμιωμένη μάσκα, ή ακόμη και η έκδοση για την 35η επέτειο με το ίδιο σουλούπι αλλά με μαύρες ζάντες, 5 αυτοκόλλητα και 5 χιλιάρικα παραπάνω στην τιμή, σου λέει ας υπάρχει και αυτό το αναχρονιστικό κεραμιδομπορντοροδοκόκκιν ο καρώ που θυμίζει μπουχάρα κιλίμι για να νιώθει ο αγοραστής ότι τουλάχιστον τα χρήματά του αγόρασαν κάτι ξεχωριστό. Αυτό είναι το Marketing και κακόγουστο Marketing δεν υπάρχει, υπάρχει μόνο πετυχημένο ή αποτυχημένο. Μέχρι στιγμής, το GTI πουλάει μια χαρά.