Χαλαρα λεο...
Σιγα μην ανεβει δυναμομετρο ενα αμαξι για να περασει υγραεριο.
Εγω πιστευω οτι εφοσον τιθεται θεμα προγραμματισμου, τοτε το θεμα ειναι γμσ τα.
Και το λεω αυτο, γιαγι αν μια εταιρεια που φτιαχνει κιτ για οτι αμαξι κυκλοφορει, θα πρεπει να εχει και custom προγραμματισμο. Πραγμα που δεν παιζει, οχι απο αποψη οτι δεν γινεται, απλα δεν θα εχει καλα αποτελεσματα, και αν εχει θα εχει πολυ λιγα.
Απο.την αλλη πχ αν υπηρχε μια εταιρεια που εβγαζε κιτ μονο για πεμβε, τοτε θα μπορουσαν να εχουν και κονσερβα για καθε τυπο μοτερ ξεχωριστα.
Αυτο φυσικα ειναι κατι που θα μπορουσαν να κανλυν οι ιδιες οι εταιρειες, πραγμα το οποιο και δεν κανουν, οταν η αγορα εχει γεμισει απο τετοιες μετατροπες.
Αυτο λεει πολλα για το αν ειναι καλο να βαλεις στο αμαξι σου αλλο καυσιμο σε σχεση με αυτο που κατασκευαστηκε να καιει...









Απάντηση με παράθεση