Σταματη δεν ειναι ετσι τα πραγματα. Εκτος αν θεωρεις οτι ολα τα αυτοκινητα αυτην την στιγμη που ειναι δεκα χρονων εχουν στην πλατη τους 250.000 χλμ. Εδω μεσα πιστευω οτι εχουμε αρκετους ιδιοκτητες με αυτοκινητα 10ετιας. Εχουνε κανει ολοι τους 250000χλμ?
Οπως αλλωστε ειπα παραπανω επειδη το Μ3 αγοραστηκε κυριως σαν δευτερο αυτοκινητο, ο Μ.Ο. των διανυθεντων χιλιομετρων ειναι λιγοτερος απο τον Μ.Ο. ενος 'κοινου' αυτοκινητου της σειρας.
Οσο για τη τιμη υπαρχει ο περιφημος κανονας της προσφορας και της ζητησης. Οσο μειωνεται η ζητηση, μειωνεται αντιστοιχα και η τιμη. Σε μια αγορα αυτοκινητου που συνεχως αυξανει τον αριθμο προς διαθεση αυτοκινητων με ολοενα λιγοτερη ζητηση, ειναι φυσικο η τιμη να βρισκεται στο 14 χιλιαρικα.
Κανει 14 ομως, οχι γιατι αυτη ειναι η τιμη του, αλλα γιατι οι συνθηκες της αγορας εχουν διαμορφωσει τιμη πωλησης χαμηλοτερη της πραγματικης. Αλλο το ενα, αλλο το αλλο.![]()