Το οτι ειναι σκοτωμα, ειναι και παραειναι.
Βασικα ξευτιλισμα ειναι και οχι σκοτωμα. Αλλα ετσι ειναι. Εδω στην ψοροκωσταινα τι περιμεναμε.
Το οτι ειναι σκοτωμα, ειναι και παραειναι.
Βασικα ξευτιλισμα ειναι και οχι σκοτωμα. Αλλα ετσι ειναι. Εδω στην ψοροκωσταινα τι περιμεναμε.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Έτσι ακριβώς.
Και το θέμα είναι ότι και στις τιμές που βρίσκονται ΔΕΝ φεύγουν.
Δεν υπάρχει καν ενδιαφέρον.
Να σου πω την αλήθεια, έχει περάσει από το μυαλό μου σε 1-2 χρονάκια να πάω σε κάτι τέτοιο. Αλλά το Μ5 Ε60 πιστεύω θα σε τελειώσει οικονομικά. Δεν είναι Ε46. Νομίζω, δε ξέρω...μπορεί να κάνω και λάθος.
Nikos
Θωμά, μην με παρεξηγήσεις με αυτά που θα πώ.
Μην τρελαθούμε κιόλας όμως.
Τα Μ3 στην Ελλάδα, ειδικά τα εισαγωγής, εκτός απο περιπτώσεις που ξέρουμε, έχουν 300.000 χιλιόμετρα.
Οι τιμές τους έξω είναι αυτές ακριβώς που και εδώ φεύγουν.
Θες να σου πώ για αυτοκίνητο όπου πήραμε report απο το Μόναχο, ότι την τελευταία φορά που είχε μπεί στον εγκέφαλο, είχε 95.000 χιλιόμετρα το 2004, έγινε εισαγωγή στην Ελλάδα το 2005 και ο ιδιοκτήτης μας έδειχνε βιβλίο και κοντέρ με 67.000 χιλιόμετρα (τρίτο αυτοκίνητο, γυναίκα οδηγός κτλ)?
Θες να σου πώ για Μ3 που είχαμε πάει να δούμε με τον φίλο τον Νίκο για να πάρει αίσθηση το που πρέπει να δώσει το δικό του (το οποίο πούλησε θυμάσαι την αγγελία στο φορουμ μας με ΟΤΙ πιθανό έξτρα είχε το αμάξι επάνω, μέχρι και φακό στο ντουλαπάκι 14.000 ευρώ) και ο "ιδιοκτήτης" δεν κατεβαινε κάτω απο τα 25 για παλιότερο και πιό άδειο αμάξι?
Αν το δικό σου έχει 180κ χιλιόμετρα, γιατί ρε φίλε του κυρίου Περπελέντζου ας πούμε να μην έχει 240?
Ελεος πια με τα "μυθικά" Μ3 που όλη μέρα αράζουν στο γκαραζ και δέχονται μασαζάκια κάθε βδομάδα και λάδι με μπιμπερό κάθε μήνα.
Τα πιό πολλά που έχω δεί, (ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ) είναι αυτοκίνητα των 15-16 χιλιάδων ευρώ.
Case Closed.
Θέλει ΤΡΟΜΕΡΗ προσοχή αυτή η αγορά.
Οσοι πήραν Μ3 την καλή εποχή, του ήπιαν το αίμα.
Το ίδιο είχε κάνει και ο γερμανός ιδοκτήτης του πριν απο αυτούς.
Οπότε ένα αμάξι 10ετίας με 250.000 χιλιόμετρα και τα γνωστά θεματά του, γιατί να κάνει 30.000 ευρώ?
Επειδή αγοράστηκε 60?
Οχι.
Θα κάνει 14 γιατί αυτή ειναι η τιμή του.
Σόρου παίδες, real life sucks και χωρίς εμπάθεια και ίχνος ειρωνίας, μόνοι σας τα λέτε, το 90% απο αυτά στις αγγελίες είναι για τον πέτσο.
Ποιός ο λόγος λοιπόν του "κρίμα το αμάξι σε αυτά τα λεφτα?"
BILL007 (24-09-12), bill_m3 (24-09-12), Bitz (10-11-12), chief (24-09-12), EVERGET (24-09-12), GiannisRob (24-09-12), Karizma Z4 (24-09-12), Leonidas_E39 (24-09-12), Nikos! (24-09-12), nikos1400 (24-09-12), Panos 316T (24-09-12), S8N (24-09-12), Vassilis ///M (24-09-12)
Σταματη δεν ειναι ετσι τα πραγματα. Εκτος αν θεωρεις οτι ολα τα αυτοκινητα αυτην την στιγμη που ειναι δεκα χρονων εχουν στην πλατη τους 250.000 χλμ. Εδω μεσα πιστευω οτι εχουμε αρκετους ιδιοκτητες με αυτοκινητα 10ετιας. Εχουνε κανει ολοι τους 250000χλμ?
Οπως αλλωστε ειπα παραπανω επειδη το Μ3 αγοραστηκε κυριως σαν δευτερο αυτοκινητο, ο Μ.Ο. των διανυθεντων χιλιομετρων ειναι λιγοτερος απο τον Μ.Ο. ενος 'κοινου' αυτοκινητου της σειρας.
Οσο για τη τιμη υπαρχει ο περιφημος κανονας της προσφορας και της ζητησης. Οσο μειωνεται η ζητηση, μειωνεται αντιστοιχα και η τιμη. Σε μια αγορα αυτοκινητου που συνεχως αυξανει τον αριθμο προς διαθεση αυτοκινητων με ολοενα λιγοτερη ζητηση, ειναι φυσικο η τιμη να βρισκεται στο 14 χιλιαρικα.
Κανει 14 ομως, οχι γιατι αυτη ειναι η τιμη του, αλλα γιατι οι συνθηκες της αγορας εχουν διαμορφωσει τιμη πωλησης χαμηλοτερη της πραγματικης. Αλλο το ενα, αλλο το αλλο.![]()
5555 (24-09-12), alexk (24-09-12), Leonidas_E39 (25-09-12), pilot (25-09-12), Stamatis (24-09-12), STREETRACING (24-09-12), Thomelef (24-09-12), Vassilis ///M (24-09-12)
θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου.
το παραπάνω ποστ που έβαλα πιστεύω ότι εξηγεί την αποψή μου.
Στο κάτω κάτω και το δικό μου αμάξι, λόγω επαγγελματικού leasing, smart μοτοσυκλέτας κτλ κτλ, έχει λίγα χιλιόμετρα.
η αποψή μου παραμένει πάντως.
Θες Μ3?
μπες σε ένα φόρουμ και ζήταν να πάρεις ένα αμάξι απο μέλος.
Καθάρισες.
Θες "φτηνό" Μ3, πας στον έμπορο και παίρνεις το γνωστό "γυναίκα γιατρός κτλ κτλ).
Και το ξαναλέω:
προς τιμήν όλων εδώ, τα Μ3 είναι ΕΝΑ+ΕΝΑ, προσεγμένα και στην πένα.
BILL007 (24-09-12), bill_m3 (24-09-12), Leonidas_E39 (25-09-12), Panos 316T (25-09-12), panose30 (25-09-12), pilot (25-09-12), S8N (24-09-12), steliosm46 (24-09-12), STREETRACING (24-09-12), Thomelef (24-09-12), turbodog (24-09-12)
Με λιγη υπομονη ο προβληματισμος σας θα λυθει ποιο ευκολα απ΄οτι περιμενατε. Δωστε κατι παραπανω , γυρω στα 10-12 χιλιαρικα και παρτε ενα Μ3 Ε92 και τελειωνει η συζητηση περι χιλιομετρων μαιμουδων και γυρισμενων κοντερ και χιλιοταλαιπωρημενων αυτοκινητων.
φιλε μου αν ελεγα τιμη μαλλον θα με κραζανε ολοι εδω μεσα...αλλα επειδη γνωριζω το αμαξι μου δεν θα το εδινα λιγοτερο ....για τον απλουστατο λογω οτι δεν καιγομαι κιολας να το πουλησω...απλα δεν το κρυβω πως αρχιζω και προβληματιζομαι γιατι πλεον εχω και εταιρικο αυτοκινητο που χρησιμοποιω αρκετεσ φορεσ... και επειδη δουλευω τρελες ωρες πλεον ο χρονος για εκδρομες εχει περιοριστει παρα πολυ...τα τελευταια 2 χρονια εχω καταληξει να πηγαινω διακοπες μονο πασχα και καλοκαιρι...![]()