Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Christos 330 Εμφάνιση μηνυμάτων
To πρωτο που μου ερχεται ειναι το conti 5 που για πισω ειναι τελειως διαφορετικη

σχεδιαση μιας και εχει διπλη ριγα . . .

Το δευτερο ειναι το dunlop sport maxx rt . . .

Και τριτο το pirelli p zero . . .

Οσον αφορα Michelin αρκετοι πελατες ειχαν ιδιαιτερα προβληματα με διαφορα βυζουνια

αρκετο τριξιμο σφυριγμα κτλ . . .

Βεβαια υπαρχουν και αρκετα φθηνοτερες λυσεις βλεπε falken Κτλ . . .

Το θεμα ειναι τι θες να βαλεις και μεχρι τι δυνανοτητες εχεις . . .


O καθε ενας απο εμας εχει μια αποψη απο το ελαστικο του θα ακουσεις πολλα . . .

πχ ενα διαστημα σε εναν φιλο με csl φορουμε απο μανα michelin cup τοποθετησαμε

toyo t1r που ηταν τοσο ενθουσιασμενος απο κρατημα και απο το θεμα του οτι

ζεσταινοτουσαν πολυ γρηγορα . . .

Αν δεν ηταν να το δωσει θα ξαναβαζαμε τα ιδια αλλα σαν μανα csl ξαναβαλαμε cup . . .


Να πω οτι το michelin cup με το michelin pilot sport 3 δεν εχουν καμια σχεση μεταξυ τους !!!
Η αληθεια ειναι πως τα Michelin μου τα ειπαν για παραδειγμα προς αποφυγη γιατι το "σφυριγμα" ειναι εντονοτατο...Για τα Pirelli επισης μου ειπαν πως αργουν να ζεσταθουν σε σχεση με τα αλλα της κατηγοριας τους...

Επισης,μια σκεψη ηταν και τα R1r της Toyo,αλλα γι αυτα μου ειπαν πως με την χρηση κανουν κατι σαν "κρούστα" στην επιφανεια τους και προσδιδουν αρκετο σφυριγμα...Δεν ειχα δωσει βαση τι ειναι αυτη η "κρούστα" που μου ειπαν αλλα θα ρωτησω παλι και θα σας ενημερωσω τι εννοουσαν!