Σελίδα 9 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 789
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 81 έως 88 από 88

Θέμα: Nissan GT-R

  1. #81
    Εγγραφή
    16-02-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.163
    Thanked
    1116
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Karizma Z4 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο κολλητος μου εχει GTR '10,αλλα με Akrapovic και Cobb σε light tuning(δεν εχει ξεκινησει διαδικασια γαιδουροποιησης απο τον Δημητριαδη )!!!

    Γυρω στα 520hp(και οχι "ποντικισια")...Ο,τι θες Γιαννη το κανονιζουμε!!!
    Πότε πρόλαβε ο φαρμακοτρίφτης; Μαμά δεν ήταν αυτό;

    Κάτσε να πάρει τα λεφτά που χρωστάει ο ΕΟΠΥΥ στα φαρμακεία και μετά θα ξεκινήσει η γαϊδουροποίηση

  2. #82
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το ζήτημα με τους κεραμικούς είναι το εξής: Σε περίπτωση που βγεις στην αμμοπαγίδα και μπει άμμος ανάμεσα στο δίσκο και το τακάκι, βγάζει και τα δύο άχρηστα.

    Δεν είναι τυχαίο που η Porsche ενώ στις απλές 911 δίνει έξτρα τα κεραμικά φρένα, στις GTx που προορίζονται για πίστα βάζει συμβατικούς δίσκους αυστηρά.
    και τις GT2/GT3 απλες και RS υπαρχει επιλογη για PCCB.
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  3. #83
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το ζήτημα με τους κεραμικούς είναι το εξής: Σε περίπτωση που βγεις στην αμμοπαγίδα και μπει άμμος ανάμεσα στο δίσκο και το τακάκι, βγάζει και τα δύο άχρηστα.

    Δεν είναι τυχαίο που η Porsche ενώ στις απλές 911 δίνει έξτρα τα κεραμικά φρένα, στις GTx που προορίζονται για πίστα βάζει συμβατικούς δίσκους αυστηρά.
    Αυτό δεν είναι το μοναδικό πρόβλημα.
    Άν υπερθερμανθούν, συνεχίζουν να φρενάρουν (έτσι δεν το αντιλαμβάνεσαι) και μετά καίγεται η κεραμική επίστρωση και τους καταστά άχρηστους.
    Επίσης, άν είναι ζεστοί και πέσει νερό επάνω πάλι έχουν πρόβλημα, αντίστοιχα με τους συμβατικούς, απλά με διαφορετικό τιμολόγιο πώλησης

    Επίσης, η Porsche στο GT2 RS και νομίζω και στο GT3 RS βάζει κεραμικά φρένα.

  4. The Following 3 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    Leonidas_E39 (20-09-12), pilot (20-09-12), Thomelef (20-09-12)

  5. #84
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    ακόμα και αυτό πάντως είναι υπο αμφισβήτηση.
    πρίν κάποιους μήνες, είχαμε την τυχη στον καφέ να κάτσει μαζί μας ένα παληκάρι που έχει το αμάξι.
    μάλιστα τον έχουμε δεί και αρκετές φορές, και είναι ο τύπος που είχε σφαχτεί στην πίστα των σερρών με τον σκανδάλη και τον λευθέρη.
    αυτό που μας είπε, και μάλιστα με έναν τρόπο αγανάκτησης, είναι, ότι όλα όσα λέγονται είναι βλακείες και πως τπτ δεν ισχύει απο τα νούμερα που κυκλοφορούν για την συντήρηση του στο νετ.
    η αγανάκτηση φυσικά προερχόταν απο τις μπούρδες που ακούει δεξιά και αριστερά για το συγκεκριμένο θέμα.
    απο την άλλη, με τον μάνο στην περαία όταν είμασταν, ο ένας ιδιοκτήτης της ταβέρνας που πάμε, έχει το ίδιο αμάξι και ο ξάδερφος του μας έκανε μια περίληψη για τυπικά πράγματα, με κόστη που ξεπερνάνε τα 2.000 για λαδάκια, φιλτράκια κτλ κτλ.
    ποιός λέει ψέμματα και ποιός αλήθεια, δεν έχει καμμία ιδέα.
    αν πάντως το παληκάρι στο καφέ λέει τα πράγματα όπως είναι, και δεν μου φάνηκε κάνας παπατζής, τότε αναμφισβίτητα πρόκειτε για οικονομικά πολύ καλή λύση το γκε τε αρ.
    Στο νετ ακούγονται τελείως διαφορετικά πράγματα, από ιδιοκτήτες πάντα.
    Μέχρι και τα τακάκια απ'όσο γνωρίζω δεν αλλάζονται μόνα τους αλλά πάνε πακέτο με τους δίσκους.
    Επίσης πανάκριβα είναι και τα ανταλλακτικά φανοποιίας (ένας στην Αγγλία ήθελε να αλλάξει καπό γιατί του είχε πέσει κάτι πάνω και είχε τεράστιο βαθούλωμα, κι αν θυμάμαι καλά είχε πάει 3-4 χιλιάδες λίρες το καινούριο).

    Δε νομίζω να γράφονται τυχαία τέτοια αστρονομικά ποσά για το αμάξι αυτό.
    Συνήθως όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  6. #85
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το θεμα ειναι οτι το αμαξι ξεκινησε με τιμη 110000 το 2009 και εφτασε 159000 (Black edition) και η Μ3 απο 92500 πηγε 110000 , συγνωμη τι βελτιωσαν και πηρε τοσο μεγαλη αυξηση??? Οποτε Stamati που να το δεις ποια?

  7. #86
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δε λεω τιποτα σε αγοραστες πισωξεχυλομενων πισωμηχανων ρετουσαρισμενων κατασκευων που προερχονται απο τη χωρα της Μερκελ.
    Ειχε η Ντατσουν στο ποταμι ενα μελαχρινο αρχιτουμπανο το οποιο εμπαινες για micra με base εξοπλισμο και με 5 μαντηλια για να κλαις οσο θα παρακαλουσες για εκπτωση και εφευγες με GTR full extra και με προπαραγγελια για το επομενο μοντελο πριν καν αυτο σχεδιαστει.
    Ακουσα οτι το εφαγε η κριση το κακομοιρο....
    Γαμώ την ατυχία μου ...
    Όταν είχα πάει να παραγγείλω το 350 κάτι χλιμίτζουρες με εξυπηρέτησαν

  8. #87
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Η γνώμη μου είναι ότι το GTR είναι πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο και άμεσος ανταγωνιστής της 911 turbo αλλά στα χρήματα της απλής 911 ή άντε της 4s.

    Καταφέρνει να πετύχει πολύ καλούς απόλυτους χρόνους σε ευθεία, σε πίστα και να παραμένει ένα γρήγορο gt. Δεν είναι track day car.... αλλά ούτε η 911 σε αυτή τη μορφή είναι (. Μπορεί να καίει παραπάνω από 911, αλλά είναι λογικό μιας και οι επιδόσεις είναι καλύτερες. Η συντήρηση είναι πιο ακριβή από τα δικά μας καθημερινά οχήματα αλλά αυτό είναι λογικό... δεν έχουμε συντηρήσει 911 turbo ή ferrari. Δεν είναι fan car όπως η Μ3 αλλά ούτε η 911 turbo είναι.

    Κανένα αυτοκίνητο δεν είναι καλό παντού!!!!! Εμείς περιμέναμε ότι αυτό το αυτοκίνητο/υπεραυτοκίνητο θα είναι φτηνό στην αγορά (nissan), φτηνό στη συντήρηση (nissan), θα είναι track day car (αφού είναι τόσο γρήγορο στο ring), every day car GT (μιας και είναι απέναντι στην 911) κλπ κλπ ....έτσι άλλωστε διαφημίστηκε. Εν μέρει τα καταφέρνει καλά παντού αλλά δεν είναι και ούτε μπορεί να είναι το καλύτερο με ότι και αν συγκριθεί.
    Δεν είναι 911 GT3 RS, η Μ3 Csl ....στην πίστα (h Γνώμη βέβαια είναι ότι και αυτά δεν είναι Radical κλπ... αλλά περί ορέξεως...)
    Δεν είναι Prius, η ακόμα και Μ3 Ε46 στην κατανάλωση αλλά ούτε στις επιδόσεις. Δεν είναι όμως ούτε Μ3 Ε92 ή Μ5 Ε60, F430 στην κατανάλωση αλλά οικονομικότερο σύμφωνα με μαρτυρίες .... Ότι και να είναι δεν παύει να έχει επιδόσεις υπεραυτοκινήτου οπότε και λογικό είναι να έχει καταναλώσεις/συντηρήσεις μεγαλύτερες από αυτές που έχουμε συνηθίσει. Σαν Gt πρέπει να είναι αρκούντως καλό!

    Νομίζω ότι αναλόγως με το τι ψάχνει ο καθείς βρίσκει και κάτι θετικό ή αρνητικό. Είμαι αυτοκινητόφιλος, θα ήθελα να έχω εμπειρία και από GTR. Αλλά είναι εύκολο να κρίνουμε κάποια αυτοκίνητα....ενώ δεν τα έχουμε οδηγήσει.

    Καλή η elise...αλλά σαν everyday car.... δύσκολο. Επίσης στις πίστες...είναι πολύ γρήγορη στις στροφές...αλλά είναι ξενέρωμα οι ευθείες, όπου χάνεις πολύτιμα δευτερόλεπτα. Καλή η 911, αλλά στην πίστα η 4s έξω από τα νερά της. Μπορεί να θεωρείται every day supercar, αλλά είναι σκληρή, με πολύ θόρυβο κύλισης από τα ελαστικά...και σε κάνει να αναρωτιέσαι....είναι αυτό GT??? Όλα έχουν θετικά και αρνητικά.... Το ντατσούνι...είναι ένα υπεραυτοκίνητο!!!! και για εμένα ...respect....

  9. The Following 11 Users Say Thank You to vagmag For This Useful Post:

    aristent (21-09-12), bill_m3 (21-09-12), chief (21-09-12), EVERGET (21-09-12), fast-enough (21-09-12), imolarot (22-09-12), kostas1.6 (21-09-12), mark e92 (21-09-12), Nick bmwlover (21-09-12), Nino (21-09-12), Panos 316T (21-09-12)

  10. #88
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η γνώμη μου είναι ότι το GTR είναι πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο και άμεσος ανταγωνιστής της 911 turbo αλλά στα χρήματα της απλής 911 ή άντε της 4s.

    Καταφέρνει να πετύχει πολύ καλούς απόλυτους χρόνους σε ευθεία, σε πίστα και να παραμένει ένα γρήγορο gt. Δεν είναι track day car.... αλλά ούτε η 911 σε αυτή τη μορφή είναι (. Μπορεί να καίει παραπάνω από 911, αλλά είναι λογικό μιας και οι επιδόσεις είναι καλύτερες. Η συντήρηση είναι πιο ακριβή από τα δικά μας καθημερινά οχήματα αλλά αυτό είναι λογικό... δεν έχουμε συντηρήσει 911 turbo ή ferrari. Δεν είναι fan car όπως η Μ3 αλλά ούτε η 911 turbo είναι.

    Κανένα αυτοκίνητο δεν είναι καλό παντού!!!!! Εμείς περιμέναμε ότι αυτό το αυτοκίνητο/υπεραυτοκίνητο θα είναι φτηνό στην αγορά (nissan), φτηνό στη συντήρηση (nissan), θα είναι track day car (αφού είναι τόσο γρήγορο στο ring), every day car GT (μιας και είναι απέναντι στην 911) κλπ κλπ ....έτσι άλλωστε διαφημίστηκε. Εν μέρει τα καταφέρνει καλά παντού αλλά δεν είναι και ούτε μπορεί να είναι το καλύτερο με ότι και αν συγκριθεί.
    Δεν είναι 911 GT3 RS, η Μ3 Csl ....στην πίστα (h Γνώμη βέβαια είναι ότι και αυτά δεν είναι Radical κλπ... αλλά περί ορέξεως...)
    Δεν είναι Prius, η ακόμα και Μ3 Ε46 στην κατανάλωση αλλά ούτε στις επιδόσεις. Δεν είναι όμως ούτε Μ3 Ε92 ή Μ5 Ε60, F430 στην κατανάλωση αλλά οικονομικότερο σύμφωνα με μαρτυρίες .... Ότι και να είναι δεν παύει να έχει επιδόσεις υπεραυτοκινήτου οπότε και λογικό είναι να έχει καταναλώσεις/συντηρήσεις μεγαλύτερες από αυτές που έχουμε συνηθίσει. Σαν Gt πρέπει να είναι αρκούντως καλό!

    Νομίζω ότι αναλόγως με το τι ψάχνει ο καθείς βρίσκει και κάτι θετικό ή αρνητικό. Είμαι αυτοκινητόφιλος, θα ήθελα να έχω εμπειρία και από GTR. Αλλά είναι εύκολο να κρίνουμε κάποια αυτοκίνητα....ενώ δεν τα έχουμε οδηγήσει.

    Καλή η elise...αλλά σαν everyday car.... δύσκολο. Επίσης στις πίστες...είναι πολύ γρήγορη στις στροφές...αλλά είναι ξενέρωμα οι ευθείες, όπου χάνεις πολύτιμα δευτερόλεπτα. Καλή η 911, αλλά στην πίστα η 4s έξω από τα νερά της. Μπορεί να θεωρείται every day supercar, αλλά είναι σκληρή, με πολύ θόρυβο κύλισης από τα ελαστικά...και σε κάνει να αναρωτιέσαι....είναι αυτό GT??? Όλα έχουν θετικά και αρνητικά.... Το ντατσούνι...είναι ένα υπεραυτοκίνητο!!!! και για εμένα ...respect....
    +100000000...σε ολα Βαγγελη!!!

Σελίδα 9 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 789

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP