Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 88

Θέμα: Nissan GT-R

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    521
    Thanked
    400
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Λεω να γραψω και εγω μια γνωμη...ετσι να εχουμε να λεμε...Το νισαν το σεβομαι,ειναι επιτευγμα τεχνολογιας.Σιγουρα ειναι ιδιαιτερο σχεδιαστικα και ενω με εντυπωσιαζει,δεν με τρελενει...Αυτα ομως ειναι θεμτα υποκειμενικα και δεν κολλαμε εκει...Απο σχεδιαστικης αποψεως παντα οι γιαπονεζοι σε καθε νεο μοντελο ξεχνανε τελειως την σχεδιαση του παλιου και φτιαχνουν ενα που δεν μοιαζει καθολου με τα προηγουμενα..οποτε κρεμανε τους ταλαιπορους ιδιοκτητες παλαιοτερης σειρας που χανουν τρελη αξια...οι γερμανοι δεν το κανουν αυτο...Καθε νεο μοντελο καταλαβαινεις οτι εχει εξελιχθει απο το προηγουμενο...το οποιο εμενα που δειχνει σεβασμο στον πελατη που εδωσε τα λεφτα του στο προηγουμενο μοντελο και τωρα απλα βλεπει οτι ...ενταξει προχωρησε η τεχνολογια...Ετσι λοιπον βλεπουμε το gtr35 να μην εχει καμμια σχεσιαστικη σχεση με το 34...μα καμμια...
    Εχωντας οδηγησει αρκετα θα ηθελα να παρδεχτω τους μηχανικους της νισαν διοτε εφτιαξαν ενα φανταστικο αυτοκινητο οδηγικα το οποιο μπορει και κρυβει το τεραστιο βαρος του...ενας μετριος εως απλα καλος οδηγος σιγουρα θα παει πολυ πιο ευκολα και μαλλον πιο γρηγορα απο μια 997ΤΤ...Μονο ενας πολυ καλος οδηγος στο τιμονι ενος 997ΤΤ θα μπορεσει να περασει ενα νισαν...αφου θα εχει ιδρωσει κιολας...αυτο θεωρω το μεγαλυτερο προσον του νισαν...Το μεγαλυτερο μειον του ομως...ειναι το ονομα του...νισαν...και τοσα λεφτα...Δεν εχει το κυρος που χρειαζονται τοσα λεφτα για την αγορα του...και για αυτο πεφτει τοσο πολυ η τιμη του...
    Understeer is when you hit the wall with the front of the car
    Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
    Horsepower is how fast you hit the wall,
    Torque is how far you take the wall with you.

  2. The Following 14 Users Say Thank You to skandalis447 For This Useful Post:

    aristent (19-09-12), bill_m3 (20-09-12), ghost-rider (19-09-12), GM6 (19-09-12), hades7 (19-09-12), imolarot (20-09-12), Leonidas_E39 (20-09-12), Nikos (19-09-12), nikos1400 (19-09-12), S8N (19-09-12), Stamatis (19-09-12), Stathis (19-09-12), steliose36 (20-09-12), Thomelef (20-09-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    20-01-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    446
    Thanked
    432
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skandalis447 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λεω να γραψω και εγω μια γνωμη...ετσι να εχουμε να λεμε...Το νισαν το σεβομαι,ειναι επιτευγμα τεχνολογιας.Σιγουρα ειναι ιδιαιτερο σχεδιαστικα και ενω με εντυπωσιαζει,δεν με τρελενει...Αυτα ομως ειναι θεμτα υποκειμενικα και δεν κολλαμε εκει...Απο σχεδιαστικης αποψεως παντα οι γιαπονεζοι σε καθε νεο μοντελο ξεχνανε τελειως την σχεδιαση του παλιου και φτιαχνουν ενα που δεν μοιαζει καθολου με τα προηγουμενα..οποτε κρεμανε τους ταλαιπορους ιδιοκτητες παλαιοτερης σειρας που χανουν τρελη αξια...οι γερμανοι δεν το κανουν αυτο...Καθε νεο μοντελο καταλαβαινεις οτι εχει εξελιχθει απο το προηγουμενο...το οποιο εμενα που δειχνει σεβασμο στον πελατη που εδωσε τα λεφτα του στο προηγουμενο μοντελο και τωρα απλα βλεπει οτι ...ενταξει προχωρησε η τεχνολογια...Ετσι λοιπον βλεπουμε το gtr35 να μην εχει καμμια σχεσιαστικη σχεση με το 34...μα καμμια...
    Εχωντας οδηγησει αρκετα θα ηθελα να παρδεχτω τους μηχανικους της νισαν διοτε εφτιαξαν ενα φανταστικο αυτοκινητο οδηγικα το οποιο μπορει και κρυβει το τεραστιο βαρος του...ενας μετριος εως απλα καλος οδηγος σιγουρα θα παει πολυ πιο ευκολα και μαλλον πιο γρηγορα απο μια 997ΤΤ...Μονο ενας πολυ καλος οδηγος στο τιμονι ενος 997ΤΤ θα μπορεσει να περασει ενα νισαν...αφου θα εχει ιδρωσει κιολας...αυτο θεωρω το μεγαλυτερο προσον του νισαν...Το μεγαλυτερο μειον του ομως...ειναι το ονομα του...νισαν...και τοσα λεφτα...Δεν εχει το κυρος που χρειαζονται τοσα λεφτα για την αγορα του...και για αυτο πεφτει τοσο πολυ η τιμη του...
    Συμφωνω το Νισσαν ειναι νισσαν, αλλο BMW αλλο Porche...Respect για τα χαρακτηριστικα του και τις επιδοσεις, εμενα σχεδιαστικα δεν μου αρεσει, και συμφωνω με Σταματη.

    Πλακα ειχε το καλοκαιρι που ηταν ενα ασπρο στην ευθεια τερμα Βουλιαγμενης (στο περιπτερο με το φτυαρι) το οποιο το περναω με νορμαλ ταχυτητα, και αρχιζει μετα σιγα σιγα να γκαζωνει...ερχεται διπλα κατεβαζει γκραν-γκρουν-γκραπ-γκραπ να ακουσω την εξατμιση, γκαζια και φουλ για λιμανακια.

    Πισω εγω, τον βλεπω σταματημενο εξω απο το Island, μετα απο 2 λεπτα παλι απο πισω...Εγω εψαχνα κατι να φαω με την κοπελα μου αυτος απο πισω, γελαγα. Κανω αριστερα στο Yabanaki εκει αυτος απο πισω. Ημουν ετοιμος να του πω ''ελα ρε μεγαλε να σε κερασω κατι τοσο δρομο εχεις κανει''

  4. The Following 6 Users Say Thank You to GM6 For This Useful Post:

    alexk (19-09-12), bill_m3 (20-09-12), Panos 316T (20-09-12), Stamatis (19-09-12), Stathis (19-09-12), Thomelef (20-09-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skandalis447 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν εχει το κυρος που χρειαζονται τοσα λεφτα για την αγορα του...και για αυτο πεφτει τοσο πολυ η τιμη του...
    Συμφωνω με οσα λες αλλα ειδικα για την τιμη δεν θα το ελεγα πχ Μ3 Ε92 βρισκεις με 40 + χιλιαδες GTR ομως δεν βρισκεις πιο κατω απο 80000 και ας ειχαν περιπου ιδια λεφτα

  6. #4
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mark e92 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συμφωνω με οσα λες αλλα ειδικα για την τιμη δεν θα το ελεγα πχ Μ3 Ε92 βρισκεις με 40 + χιλιαδες GTR ομως δεν βρισκεις πιο κατω απο 80000 και ας ειχαν περιπου ιδια λεφτα
    Δεν απευθυνονται στο ιδιο κοινο, ειναι τελειως διαφορετικα αυτοκινητα (με σχεδον χαοτικη διαφορα επιδοσεων) και τα εξοδα συντηρησης επισης ειναι σε αλλο επιπεδο εντελως.

    Το gtr ειναι αρκετα προσιτο τιμολογιακα γι'αυτα που προσφερει, ομως το κοστος συντηρησης μονο με ferrari-lambo μπορει να συγκριθει, ελεω χειροποιητης κατασκευης κυριως, οποτε οποιος το αγορασει με αποκλειστικο γνωμονα την τιμη, σιγουρα την πατησε.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  7. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν απευθυνονται στο ιδιο κοινο, ειναι τελειως διαφορετικα αυτοκινητα (με σχεδον χαοτικη διαφορα επιδοσεων) και τα εξοδα συντηρησης επισης ειναι σε αλλο επιπεδο εντελως.

    Το gtr ειναι αρκετα προσιτο τιμολογιακα γι'αυτα που προσφερει, ομως το κοστος συντηρησης μονο με ferrari-lambo μπορει να συγκριθει, ελεω χειροποιητης κατασκευης κυριως, οποτε οποιος το αγορασει με αποκλειστικο γνωμονα την τιμη, σιγουρα την πατησε.
    ακόμα και αυτό πάντως είναι υπο αμφισβήτηση.
    πρίν κάποιους μήνες, είχαμε την τυχη στον καφέ να κάτσει μαζί μας ένα παληκάρι που έχει το αμάξι.
    μάλιστα τον έχουμε δεί και αρκετές φορές, και είναι ο τύπος που είχε σφαχτεί στην πίστα των σερρών με τον σκανδάλη και τον λευθέρη.
    αυτό που μας είπε, και μάλιστα με έναν τρόπο αγανάκτησης, είναι, ότι όλα όσα λέγονται είναι βλακείες και πως τπτ δεν ισχύει απο τα νούμερα που κυκλοφορούν για την συντήρηση του στο νετ.
    η αγανάκτηση φυσικά προερχόταν απο τις μπούρδες που ακούει δεξιά και αριστερά για το συγκεκριμένο θέμα.
    απο την άλλη, με τον μάνο στην περαία όταν είμασταν, ο ένας ιδιοκτήτης της ταβέρνας που πάμε, έχει το ίδιο αμάξι και ο ξάδερφος του μας έκανε μια περίληψη για τυπικά πράγματα, με κόστη που ξεπερνάνε τα 2.000 για λαδάκια, φιλτράκια κτλ κτλ.
    ποιός λέει ψέμματα και ποιός αλήθεια, δεν έχει καμμία ιδέα.
    αν πάντως το παληκάρι στο καφέ λέει τα πράγματα όπως είναι, και δεν μου φάνηκε κάνας παπατζής, τότε αναμφισβίτητα πρόκειτε για οικονομικά πολύ καλή λύση το γκε τε αρ.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Thomelef : 20-09-12 στις 13:33
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  8. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Panos 316T (20-09-12)

  9. #6
    Εγγραφή
    24-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    2.454
    Thanked
    1890
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    ακόμα και αυτό πάντως είναι υπο αμφισβήτηση.
    πρίν κάποιους μήνες, είχαμε την τυχη στον καφέ να κάτσει μαζί μας ένα παληκάρι που έχει το αμάξι.
    μάλιστα τον έχουμε δεί και αρκετές φορές, και είναι ο τύπος που είχε σφαχτεί στην πίστα των σερρών με τον σκανδάλη και τον λευθέρη.
    αυτό που μας είπε, και μάλιστα με έναν τρόπο αγανάκτησης, είναι, ότι όλα όσα λέγονται είναι βλακείες και πως τπτ δεν ισχύει απο τα νούμερα που κυκλοφορούν για την συντήρηση του στο νετ.
    η αγανάκτηση φυσικά προερχόταν απο τις μπούρδες που ακούει δεξιά και αριστερά για το συγκεκριμένο θέμα.
    απο την άλλη, με τον μάνο στην περαία όταν είμασταν, ο ένας ιδιοκτήτης της ταβέρνας που πάμε, έχει το ίδιο αμάξι και ο ξάδερφος του μας έκανε μια περίληψη για τυπικά πράγματα, με κόστη που ξεπερνάνε τα 2.000 για λαδάκια, φιλτράκια κτλ κτλ.
    ποιός λέει ψέμματα και ποιός αλήθεια, δεν έχει καμμία ιδέα.
    αν πάντως το παληκάρι στο καφέ λέει τα πράγματα όπως είναι, και δεν μου φάνηκε κάνας παπατζής, τότε αναμφισβίτητα πρόκειτε για οικονομικά πολύ καλή λύση το γκε τε αρ.
    Θωμα το συζητουσαμε και προσφατα στον καφε ενα σαββατο.. Εγω θυμαμαι τον τυπο να μας λεει οτι δεν εχει ινσπεκτιον,μικρα,μεγαλα σερβις. Ελεγε οτι γινεται καθε φορα μια συγκεκριμενη συντηρηση κι ελεγχος που κοστιζει 3κατοσταρικα.

    Θυμαμαι οτι γκρινιαζε μονο για τα λαστιχα και ποσο καιρο του πηρε να βρει "φθηνη" πηγη απο το νετ

  10. The Following User Says Thank You to StratosZ4 For This Useful Post:

    Thomelef (20-09-12)

  11. #7
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    ακόμα και αυτό πάντως είναι υπο αμφισβήτηση.
    πρίν κάποιους μήνες, είχαμε την τυχη στον καφέ να κάτσει μαζί μας ένα παληκάρι που έχει το αμάξι.
    Μάλλον δεν έχει καταλάβει τι γίνεται αυτός.

    Εγώ έχω οδηγήσει GTR, δεν μου άρεσε καθόλου.
    Άχαρο, άοσμο, θεόβαρο, πάει γρήγορα μόνο του.

    Φίλος μου που πάμε μαζί πίστα με μηχανάκια/αυτοκίνητα, έχει πάρει από τα πρώτα GTR που ήρθαν στην Ελβετία.
    Είναι από τη Νέα Ζηλανδία και του αρέσουν τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα.
    Αγόρασε το αυτοκίνητο 140χιλ. φράγκα.
    Πριν 1 χρόνο θέλησε να το πουλήσει, για να πάρει την πιο καινούργια έκδοση.
    Το έβαλε αγγελία για 80χιλ. φράγκα.
    Επί 4 μήνες δεν τον πήρε ούτε ένας τηλέφωνο, απογοητεύθηκε και το έβγαλε από την αγγελία.

    Σχετικά με το κόστος συντήρησης, είναι μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΛΗΓΗ.
    Μερικές λεπτομέρειες
    - Μετά από 4-5 γύρους Χόκενχαϊμ, το λάδι διαφορικών/κιβωτίου έχει ζεσταθεί και πρέπει να σταματήσεις (γιατί αν φθάσει στο κόκκινο, πρέπει να το αλλάξεις και στοιχίζει 500 ευρώ έκαστο)
    - Μετά από ένα ολοήμερο στο Χόκενχαϊμ θέλει νέους δίσκους φρένων και τακάκια. Άλλαξε τους δίσκους με AP racing και πλέον αντέχουν 2.5 μέρες αντί για 1.
    - Τα ελαστικά (ακόμη και R888) είναι πανάκριβα στην διάστασή αυτή και τα τρώει γρήγορα επειδή είναι βαρύ
    - Καίει ΠΑΡΑ πολύ καύσιμο

    Συγγνώμη δηλαδή, αγοράζεις ένα τόσο ακριβό σπορ αυτοκίνητο και
    - δεν μπορείς να κάνεις πάνω από 5 γύρους γιατί έχουν υπερθερμανθεί τα πάντα
    - κάνεις ένα τρακντεϊ και θέλεις ένα σετ φρένα και ένα σετ ελαστικά.
    - έχεις κάτι γρήγορο που δεν το τρέχεις, γιατί κοστίζει ηλίθια πολύ

  12. The Following 6 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    Leonidas_E39 (20-09-12), mark e92 (20-09-12), Panos 316T (20-09-12), pilot (20-09-12), S8N (20-09-12), Thomelef (20-09-12)

  13. #8
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μάλλον δεν έχει καταλάβει τι γίνεται αυτός.

    Εγώ έχω οδηγήσει GTR, δεν μου άρεσε καθόλου.
    Άχαρο, άοσμο, θεόβαρο, πάει γρήγορα μόνο του.

    Φίλος μου που πάμε μαζί πίστα με μηχανάκια/αυτοκίνητα, έχει πάρει από τα πρώτα GTR που ήρθαν στην Ελβετία.
    Είναι από τη Νέα Ζηλανδία και του αρέσουν τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα.
    Αγόρασε το αυτοκίνητο 140χιλ. φράγκα.
    Πριν 1 χρόνο θέλησε να το πουλήσει, για να πάρει την πιο καινούργια έκδοση.
    Το έβαλε αγγελία για 80χιλ. φράγκα.
    Επί 4 μήνες δεν τον πήρε ούτε ένας τηλέφωνο, απογοητεύθηκε και το έβγαλε από την αγγελία.

    Σχετικά με το κόστος συντήρησης, είναι μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΛΗΓΗ.
    Μερικές λεπτομέρειες
    - Μετά από 4-5 γύρους Χόκενχαϊμ, το λάδι διαφορικών/κιβωτίου έχει ζεσταθεί και πρέπει να σταματήσεις (γιατί αν φθάσει στο κόκκινο, πρέπει να το αλλάξεις και στοιχίζει 500 ευρώ έκαστο)
    - Μετά από ένα ολοήμερο στο Χόκενχαϊμ θέλει νέους δίσκους φρένων και τακάκια. Άλλαξε τους δίσκους με AP racing και πλέον αντέχουν 2.5 μέρες αντί για 1.
    - Τα ελαστικά (ακόμη και R888) είναι πανάκριβα στην διάστασή αυτή και τα τρώει γρήγορα επειδή είναι βαρύ
    - Καίει ΠΑΡΑ πολύ καύσιμο

    Συγγνώμη δηλαδή, αγοράζεις ένα τόσο ακριβό σπορ αυτοκίνητο και
    - δεν μπορείς να κάνεις πάνω από 5 γύρους γιατί έχουν υπερθερμανθεί τα πάντα
    - κάνεις ένα τρακντεϊ και θέλεις ένα σετ φρένα και ένα σετ ελαστικά.
    - έχεις κάτι γρήγορο που δεν το τρέχεις, γιατί κοστίζει ηλίθια πολύ

    Mα τελικα ομως ειναι ενα αμαξι για τρακ ντει ρε φιλε ? Το παιρνεις επειδη του δινουν καποιους πολυ γρηγορους χρονους στο Ρινγκ αλλα που αφορουν ΜΟΝΟ ενα γΛηγορο γυρο και τιποτ'αλλο?? Ειναι σα να βαζεις σε πιστα ενα Μ6 ...τα ιδια θα παθεις πιστευω σε επιπεδο φθορων και εξοδων.....εκαστος στο ειδος του και η σερενα στις σερβιεττες....

  14. The Following 3 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    alexk (20-09-12), Nick bmwlover (20-09-12), S8N (20-09-12)

  15. #9
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μάλλον δεν έχει καταλάβει τι γίνεται αυτός.

    Εγώ έχω οδηγήσει GTR, δεν μου άρεσε καθόλου.
    Άχαρο, άοσμο, θεόβαρο, πάει γρήγορα μόνο του.

    Φίλος μου που πάμε μαζί πίστα με μηχανάκια/αυτοκίνητα, έχει πάρει από τα πρώτα GTR που ήρθαν στην Ελβετία.
    Είναι από τη Νέα Ζηλανδία και του αρέσουν τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα.
    Αγόρασε το αυτοκίνητο 140χιλ. φράγκα.
    Πριν 1 χρόνο θέλησε να το πουλήσει, για να πάρει την πιο καινούργια έκδοση.
    Το έβαλε αγγελία για 80χιλ. φράγκα.
    Επί 4 μήνες δεν τον πήρε ούτε ένας τηλέφωνο, απογοητεύθηκε και το έβγαλε από την αγγελία.

    Σχετικά με το κόστος συντήρησης, είναι μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΛΗΓΗ.
    Μερικές λεπτομέρειες
    - Μετά από 4-5 γύρους Χόκενχαϊμ, το λάδι διαφορικών/κιβωτίου έχει ζεσταθεί και πρέπει να σταματήσεις (γιατί αν φθάσει στο κόκκινο, πρέπει να το αλλάξεις και στοιχίζει 500 ευρώ έκαστο)
    - Μετά από ένα ολοήμερο στο Χόκενχαϊμ θέλει νέους δίσκους φρένων και τακάκια. Άλλαξε τους δίσκους με AP racing και πλέον αντέχουν 2.5 μέρες αντί για 1.
    - Τα ελαστικά (ακόμη και R888) είναι πανάκριβα στην διάστασή αυτή και τα τρώει γρήγορα επειδή είναι βαρύ
    - Καίει ΠΑΡΑ πολύ καύσιμο

    Συγγνώμη δηλαδή, αγοράζεις ένα τόσο ακριβό σπορ αυτοκίνητο και
    - δεν μπορείς να κάνεις πάνω από 5 γύρους γιατί έχουν υπερθερμανθεί τα πάντα
    - κάνεις ένα τρακντεϊ και θέλεις ένα σετ φρένα και ένα σετ ελαστικά.
    - έχεις κάτι γρήγορο που δεν το τρέχεις, γιατί κοστίζει ηλίθια πολύ
    συμφωνώ απόλυτα με όλα αυτά που λές κολλητέ.
    αλλά η γενική κουβέντα είναι για την τυπικη συντήρηση του οχήματος, όπου έχουν ακουστεί και εγώ δεν ξέρω τι.
    το ότι τα λεφτά για να τρέξει σε πίστα το συγκεκριμένο αμάξι θα είναι αρκετά, είναι απολύτως κατανοητό.
    η μεγάλη μου περιέργεια είναι με το τι γίνεται υπο κανονικές συνθήκες, που πλέον εγώ δεν μπορώ να βγάλω καμμία άκρη με αυτά που έχω ακούσει κατά καιρούς.
    όσων αφορά την οδήγηση, δεν είχα την τύχη, και δεν νομίζω να την έχω, αλλά πάνω κάτω, έχω την εντύπωση ότι θα μου φανεί όπως το περιγράφεις, ειδικά μετά απο τόσα σχόλια τύπου...τα κάνει όλα μόνο του κτλ κτλ...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  16. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    alexk (20-09-12)

  17. #10
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Mα τελικα ομως ειναι ενα αμαξι για τρακ ντει ρε φιλε ? Το παιρνεις επειδη του δινουν καποιους πολυ γρηγορους χρονους στο Ρινγκ αλλα που αφορουν ΜΟΝΟ ενα γΛηγορο γυρο και τιποτ'αλλο?? Ειναι σα να βαζεις σε πιστα ενα Μ6 ...τα ιδια θα παθεις πιστευω σε επιπεδο φθορων και εξοδων.....εκαστος στο ειδος του και η σερενα στις σερβιεττες....
    Σαν αυτοκίνητο να σπάσει τα χρονόμετρα στις πίστες το λανσάρανε.
    Το Μ6 δεν διαφημίστηκε σαν πισταδόρικο.
    Επίσης, το Μ6 με άλλα τακάκια θα φάει μόνο τα ελαστικά σε ένα ολοήμερο τρακντέϊ και δεν θα θες δίσκους, τακάκια, λάδια διαφορικού + σασμάν κτλ.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    συμφωνώ απόλυτα με όλα αυτά που λές κολλητέ.
    αλλά η γενική κουβέντα είναι για την τυπικη συντήρηση του οχήματος, όπου έχουν ακουστεί και εγώ δεν ξέρω τι.
    το ότι τα λεφτά για να τρέξει σε πίστα το συγκεκριμένο αμάξι θα είναι αρκετά, είναι απολύτως κατανοητό.
    η μεγάλη μου περιέργεια είναι με το τι γίνεται υπο κανονικές συνθήκες, που πλέον εγώ δεν μπορώ να βγάλω καμμία άκρη με αυτά που έχω ακούσει κατά καιρούς.
    όσων αφορά την οδήγηση, δεν είχα την τύχη, και δεν νομίζω να την έχω, αλλά πάνω κάτω, έχω την εντύπωση ότι θα μου φανεί όπως το περιγράφεις, ειδικά μετά απο τόσα σχόλια τύπου...τα κάνει όλα μόνο του κτλ κτλ...
    Γνωρίζω ότι σε κανονικές συνθήκες, η συντήρηση είναι λογική.
    Αυτό που κοστίζει σε απλή χρήση δρόμου είναι καύσιμα και ελαστικά.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP