Σελίδα 3 από 9 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 88

Θέμα: Nissan GT-R

  1. #21
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Υποτιθεται κάποια χρόνια πριν, που το κουβεντιάζαμε, θα ήταν ο πορτσε κίλερ, το υπερόπλο που με ενα τιουνινγκ θα έβγαζε δυο εκατομμύρια άλογα, το κονσεπτ που θα έδειχνε στην αουντι τι θα πει τετρακίνηση και τα λοιπα.

    6 Δεκεμβρίου 2007 βγήκε το πρώτο.
    Πέντε χρόνια μετά, το θυμάται κανένας?

    τι έγινε με αυτό το αμάξι?

    γιατί δεν "περπάτησε"?

    Θεωρητικά, όλοι οσοι ειχαν καρέρα 4 θα τις έκαιγαν εξω απο το Ρινγκ και θα αγόραζαν το Ντάτσουν.

    σχόλια δικά σας....
    γιατι στο σπιτι του κρεμασμενου δεν μιλανε για σχοινι...
    δεν νομιζω οτι χαθηκε!!!

  2. The Following User Says Thank You to Nino For This Useful Post:

    Nick bmwlover (19-09-12)

  3. #22
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    gtr...
    Eνα αυτοκινητο που μολις το ειδα αντιπαθησα...
    Σαν ασχημοπαπο ειναι.
    Σιγα σιγα διαβαζοντας γι αυτο οφειλω να ομολογησω οτι το σεβαστηκα...
    Τεχνολογικο επιτευγμα.
    Εμφανισιακα δε με τρελαινει ουτε ειναι το αυτοκινητο που ονειρευομαι.
    Το θεωρω ομως κτηνος και ελπιζω καποια στιγμη να καταφερω να οδηγησω ενα, καπου, καπως, καποτε...
    Δε θεωρω οτι χαθηκε. Ισα ισα...
    Προσφατα βγηκε σε καποιες εκδοσεις που δε νομιζω οτι εχουν ανταγωνισμο.

  4. #23
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

  5. The Following User Says Thank You to Nino For This Useful Post:

    Nick bmwlover (19-09-12)

  6. #24
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή "less is more"

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σορυ, επίσης κάτι δεν κατάλαβα.

    τι μας λέει ο γιαπωνέζος τώρα δηλαδή?

    πως οι Lotus πχ που προσπαθούν να αφαιρέσουν βάρος ακόμα και απο τα πατάκια, είναι λάθος στημένες?

    μεχρι τώρα ξέραμε= ελαφρύτερο=καλύτερο.

    τώρα τι γίνεται εδω?
    Γίνεται το αντίθετο από αυτό που είχε πει ο Colin Chapman : "less is more".

  7. The Following 2 Users Say Thank You to doctore For This Useful Post:

    Stamatis (19-09-12), Thomelef (20-09-12)

  8. #25
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σορυ, επίσης κάτι δεν κατάλαβα.

    τι μας λέει ο γιαπωνέζος τώρα δηλαδή?

    πως οι Lotus πχ που προσπαθούν να αφαιρέσουν βάρος ακόμα και απο τα πατάκια, είναι λάθος στητουμένες?

    μεχρι τώρα ξέραμε= ελαφρύτερο=καλύτερο.

    τώρα τι γίνεται εδω?
    Σταματη θα σου θεσω καποια ερωτηματα:
    1)Ποσες Lotus εχεις δει να κυκλοφορουν,κανανε το "περπατημα" που αναφερεις???
    2)Σε τι "περπατημα" αναφερεσαι,στα βιντεακια στο youtube???
    Δεδομενης της οικονομικης κρισης,ο φραγκατος κ αδιαφορος στην ουσια απο αυτοκινηση,θα παρει το GT-R(Nissan) η κατι πολυ πιο ακριβο καθαρα κ μονο εξαιτιας του prestige???
    3)Kακο promotion η διαφορα εμποδια στο promotion???
    Σκεψου κ αυτο που ειπε ο Γιαννης πιο πανω για το σχοινι...
    Ι donut understeer...

  9. The Following User Says Thank You to Nick bmwlover For This Useful Post:

    Nino (19-09-12)

  10. #26
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    ρωτηστε τον Μpower_01 για το gtr....
    μονο mclaren f1 διπλοτουρμπινη με 1100kg και 1200ps με περναγε ρολλαριστα και μονο!
    με ενα gtr που εφτιαξα 800ps και 1339kg ξηλωμενο...

  11. #27
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εμενα μου αρεσε και μου αρεσει. Το βρισκω συναρπαστικο αυτοκινητο και αρκετα μοναδικο αν θες κατι διαφορετικο απο τη πολυρετουσαρισμενη 45 αρα ( λεγε με 911) η τα ιταλικα exotics στα τριπλασια λεφτα.
    Θα το αγοραζα ευχαριστως για χρηση GT. Τα περι ευθειας και πιστας δε με αφορουσαν ουτε με αφορουν. Ξερω οτι αν το ειχα στο γκαραζ μου θα κατεβαινα το βραδυ να το χαζευω πραγμα σπανιο για Γιαπωνεζο.
    Δεν πουλησε στην Ελλαδα διοτι με Πορσε πολλοι ε@αμησαν, με Ντατσουν ουδεις καθως επισης δε θες να εχεις δωσει 100+ χιλιαρικα και να μη σε βαζει πρωτη σειρα ο αλβανος παρκαδορος του μπουζουκοκωλαδικου .

  12. The Following 12 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    Bassakos (20-09-12), bill_m3 (19-09-12), chief (19-09-12), Civileng (21-09-12), gant (19-09-12), hades7 (19-09-12), imolarot (19-09-12), Nick bmwlover (20-09-12), nikos1400 (19-09-12), Nino (19-09-12), PANOS-E60 (19-09-12), Tsakirakos (19-09-12)

  13. #28
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σταματη θα σου θεσω καποια ερωτηματα:
    1)Ποσες Lotus εχεις δει να κυκλοφορουν,κανανε το "περπατημα" που αναφερεις???
    2)Σε τι "περπατημα" αναφερεσαι,στα βιντεακια στο youtube???
    Δεδομενης της οικονομικης κρισης,ο φραγκατος κ αδιαφορος στην ουσια απο αυτοκινηση,θα παρει το GT-R(Nissan) η κατι πολυ πιο ακριβο καθαρα κ μονο εξαιτιας του prestige???
    3)Kακο promotion η διαφορα εμποδια στο promotion???
    Σκεψου κ αυτο που ειπε ο Γιαννης πιο πανω για το σχοινι...
    μια lotus ειναι μια lotus
    δηλαδή μια μπανιέρα με ανάρτηση και χωρίς κανένα ηλεκτρονικό τσουμπλέκι γράφει τους χρόνους που γράφει.
    Αυτό θέλει κάποιο σχεδιαστικό-μηχανολογικό υπόβαθρο για να το κάνει.
    Θεωρώ οτι αυτές οι απλες κατασκευές με τον ταπεινό τογιότα κινητήρα τα πάνε μια χαρά για αυτό που ειναι.

    το περπάτημα δεν το παρακολουθώ απο τα βιντεάκια, αλλιως θα είχα την εντύπωση οτι το καλύτερο αυτοκίνητο του κόσμου ειναι το Hontros Mitsubishi Evo V, να περνάει τη γέφυρα με 250.
    Στα διάφορα που παρακολουθώ, απο θερμοκέφαλα φόρα μέχρι trackdays κουβέντες, οι συζητήσεις, οι φωτογραφίες και τα στιγμιότυπα, είναι λιγο πολύ τα ίδια που ήταν και πριν το 2009.
    Πορσε, Λοτους, Μπεμβέ, Πεζώ στημένα και κάτεραμ μονοπωλούν το ενδιαφέρον.
    pistonheads, automotive, ringers, northloop κτλ, ειναι σαν να το έχουν ξεχάσει η σαν να μην υπήρχε.

    Η ζωή συνεχίζει κανονικά με όλους να θέλουν είτε μια 911 είτε μια Cat-7, άντε μια Μ3-92 οι πιο light για να μπουν με όσα.
    Το GT-R απλά δεν αναφέρεται.
    Δεν το ποθεί κανένας, δεν το κουβεντιάζει κανένας.
    Περνάει σαν είδηση, φεύγει και χάνεται στο βάθος με 40 ποστ, τύπου, "ενδιαφέρον", "α οκ", "ναι, ναι οκ" κτλ.

    Για την κριση που λες, οκ, εδω εμείς δεν το προλάβαμε, πόσα πουλήθηκαν? 10-11? δεν μπορούμε να μιλάμε για εμάς.
    τα β χέρι εδώ τα ζητάνε απο 60 χιλιάρικα -τιμή κρίσης- και έξω έχει βαριά 30 και 40-50 τα μοντέλα του 10/11

    Η απαξίωση ειναι τεράστια.

    Δεν ξέρω για το promotion, αλλά τα παλιά GT-R είχαν κοινό, βελτιωτές που τα έσκιζαν και υπήρχαν εποχές που ειδικά στην Αμερική, την Αυστραλία και την Αγγλία, θα έδιναν ένα χέρι και ένα πόδι για να ακουμπήσουν ένα τέτοιο.
    Κάτι που δεν ισχύει για το καινούργιο.

    Θες τα διαφορικά που σπάσανε, θες οι αναρτήσεις που κλατάρανε, ενώ πίστευα οτι αυτό το αμάξι θα έδινε μια πνοή δύναμης στην εταιρεία, όπως είχε κάνει η Σούπρα για την Τογιότα, πιστεύω (αποψη μου) οτι δε δημιούργησε φανατικούς.

    Δεν νομίζω να υπάρχει desktop σε κανέναν πιτσιρικά όπως βάζαμε παλιά εμείς αφίσα την 930.

    Αποψή μου φυσικά, κουβέντα κάνουμε.
    Δεν προσπαθω να ακυρώσω το αμάξι.
    Τι πήγε στραβά (συμφωνα με τη γνώμη μου) αναρωτιέμαι.

  14. The Following 6 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    Bassakos (20-09-12), GM6 (19-09-12), Nick bmwlover (20-09-12), nikos1400 (19-09-12), Stathis (19-09-12), Thomelef (20-09-12)

  15. #29
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εμενα μου αρεσε και μου αρεσει. Το βρισκω συναρπαστικο αυτοκινητο και αρκετα μοναδικο αν θες κατι διαφορετικο απο τη πολυρετουσαρισμενη 45 αρα ( λεγε με 911) η τα ιταλικα exotics στα τριπλασια λεφτα.
    Θα το αγοραζα ευχαριστως για χρηση GT. Τα περι ευθειας και πιστας δε με αφορουσαν ουτε με αφορουν. Ξερω οτι αν το ειχα στο γκαραζ μου θα κατεβαινα το βραδυ να το χαζευω πραγμα σπανιο για Γιαπωνεζο.
    Δεν πουλησε στην Ελλαδα διοτι με Πορσε πολλοι ε@αμησαν, με Ντατσουν ουδεις καθως επισης δε θες να εχεις δωσει 100+ χιλιαρικα και να μη σε βαζει πρωτη σειρα ο αλβανος παρκαδορος του μπουζουκοκωλαδικου .
    Οπότε το συγκρίνεις με 911 απ ευθείας?
    Θεωρείς οτι αυτό ειναι το αντίπαλο δέος.

    Γιατί οχι μια 92Μ3 ?
    η 911 είναι άβολη, έχει μικρούς χώρους και τον κινητήρα πίσω.
    Η τούρμπο ειναι σε εντελώς άλλη λίγκα τιμής και σκοπού σε σχέση με το GTR.

    Μήπως τελικά εκεί είναι το μυστικό?
    πήγαν να το κοντράρουν με το Icon και ξέχασαν να το βάλουν να σκουπίσει τα απο κάτω του πρώτα?

  16. #30
    Εγγραφή
    20-03-10
    Περιοχή
    Ξάνθη
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    1.727
    Thanked
    2862
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    μαλλον το πρεστιζ της μαρκας φταιει...εχουμε λιγο ολοι μεσα μας το "σαλτανατι"....
    Μη τα συζητας αδερφε...

  17. The Following 2 Users Say Thank You to Tsakirakos For This Useful Post:

    Bitz (20-09-12), Stamatis (19-09-12)

Σελίδα 3 από 9 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP