Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 184

Θέμα: Νέο τουρμπομοτέρ της BMW 1500cc 224 PS αυτά είναι :-)

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    μετά απο κάποιο διάστημα ΜΕΤΑΧΕΙΡΟ, αν μου επέτρεπαν τα οικονομικά μου ναι.
    αλλά τι σχέση έχω εγώ ρε θείο???μήπως το καινούριο Μ-τρίο θα είναι φτηνότερο απο αυτό που περιγράφω, ή μήπως δεν θα υπάξουν άνθρωποι που θα το αγοράσουν είτε απο την βιτρίνα, είτε με παράδοση έξι μηνών???
    Λατρεια, απο τη στιγμη που δεν εισαι να πας να τα χωσεις για να το παρεις κουτα, δεν εισαι ταργκετ γκρουπ.
    Αυτος που θα το παρει και θα ακουμπησει το κασερακι, το θελει τρικυλινδρο μπιτουρμπο με φιδισο δερμα στο τιμονι και ζαρια στον καθρεφτη.
    Οποτε τι θεμε εμεις και αν και εφ οσον.....


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. The Following User Says Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    120ie87 (19-09-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λατρεια, απο τη στιγμη που δεν εισαι να πας να τα χωσεις για να το παρεις κουτα, δεν εισαι ταργκετ γκρουπ.
    Αυτος που θα το παρει και θα ακουμπησει το κασερακι, το θελει τρικυλινδρο μπιτουρμπο με φιδισο δερμα στο τιμονι και ζαρια στον καθρεφτη.
    Οποτε τι θεμε εμεις και αν και εφ οσον.....


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    α κατάλαβα...σήμερα μαζί μου τα'χεις...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  4. The Following 2 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Nick bmwlover (19-09-12), Stamatis (19-09-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λατρεια, απο τη στιγμη που δεν εισαι να πας να τα χωσεις για να το παρεις κουτα, δεν εισαι ταργκετ γκρουπ.
    Αυτος που θα το παρει και θα ακουμπησει το κασερακι, το θελει τρικυλινδρο μπιτουρμπο με φιδισο δερμα στο τιμονι και ζαρια στον καθρεφτη.
    Οποτε τι θεμε εμεις και αν και εφ οσον.....


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    στην Ελλαδα το 2011 η bmw σε πωλησεις ηταν στη 16η θεση με 2021 αυτοκινητα
    το target group τους ειναι σε αλλες αγορες
    και εκει τα σπαει...
    https://auto.in.gr/news/world/article/?aid=1231191147

  6. The Following 3 Users Say Thank You to Nino For This Useful Post:

    mark e92 (19-09-12), Panos 316T (19-09-12)

  7. #4
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.739
    Thanked
    17921
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δυστηχως η BMW, οπως και ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες, ειναι πρωτιστος επιχειρησεις και τους νοιαζει το χρημα..οποτε οτι και να λεμε εμεις οι ''ρομαντικοι'' περισσευει..δυστηχως οι ''καιροι'' εχουν αλλαξει οποτε ολοι ακολουθουν το ''ρευμα'' των εποχων.

    Τωρα οσον αφορα το turbo και πως πεμβε και υπερτροφοδοτιση δεν πανε παρεα, μαλλον ξεχναμε πως η αγαπημενη μας μαρκα ξερει καλα,πολυ καλα τι πα να πει turbo! Το εχει εφαρμοσει ηδη απο τις αρχες του '30 σε αεροπορικους κινητηρες και το 2002ti ηταν,εν ετη 1273, το πρωτο ευρωπαικο αυτοκινητο παραγωγης και το δευτερο παγκοσμιος με υπερτροφοδοτη.
    Για να μην αναφερουμε και τον πανισχυρο κινητηρα εκεινης της εποχης στην F1..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  8. The Following 7 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    120ie87 (19-09-12), gnx (19-09-12), mark e92 (19-09-12), Nick bmwlover (19-09-12), Nino (19-09-12), Panos 316T (19-09-12), Ptboul (19-09-12)

  9. #5
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δυστηχως η BMW, οπως και ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες, ειναι πρωτιστος επιχειρησεις και τους νοιαζει το χρημα..οποτε οτι και να λεμε εμεις οι ''ρομαντικοι'' περισσευει..δυστηχως οι ''καιροι'' εχουν αλλαξει οποτε ολοι ακολουθουν το ''ρευμα'' των εποχων.

    Τωρα οσον αφορα το turbo και πως πεμβε και υπερτροφοδοτιση δεν πανε παρεα, μαλλον ξεχναμε πως η αγαπημενη μας μαρκα ξερει καλα,πολυ καλα τι πα να πει turbo! Το εχει εφαρμοσει ηδη απο τις αρχες του '30 σε αεροπορικους κινητηρες και το 2002ti ηταν,εν ετη 1273, το πρωτο ευρωπαικο αυτοκινητο παραγωγης και το δευτερο παγκοσμιος με υπερτροφοδοτη.
    Για να μην αναφερουμε και τον πανισχυρο κινητηρα εκεινης της εποχης στην F1..
    Γιώργο πως μπέρδεψες το πλήκτρο 2 με το πλήκτρο 9 ;
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  10. The Following User Says Thank You to Panos 316T For This Useful Post:

    Nick bmwlover (19-09-12)

  11. #6
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.739
    Thanked
    17921
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ωχ..ελα ντε..

    ας το διορθωσει καποιος please.
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  12. #7
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιώργο πως μπέρδεψες το πλήκτρο 2 με το πλήκτρο 9 ;
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    ωχ..ελα ντε..

    ας το διορθωσει καποιος please.
    στείλτε μύνημα και στην wiki να το διορθώσουν...

    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  13. #8
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.739
    Thanked
    17921
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    δεν κανω copy-paste εγω βρε!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  14. The Following User Says Thank You to pilot For This Useful Post:

    Thomelef (19-09-12)

  15. #9
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Exclamation

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τωρα οσον αφορα το turbo και πως πεμβε και υπερτροφοδοτιση δεν πανε παρεα, μαλλον ξεχναμε πως η αγαπημενη μας μαρκα ξερει καλα,πολυ καλα τι πα να πει turbo! Το εχει εφαρμοσει ηδη απο τις αρχες του '30 σε αεροπορικους κινητηρες και το 2002ti ηταν,εν ετη 1273, το πρωτο ευρωπαικο αυτοκινητο παραγωγης και το δευτερο παγκοσμιος με υπερτροφοδοτη.
    Για να μην αναφερουμε και τον πανισχυρο κινητηρα εκεινης της εποχης στην F1..
    Nαι φυσικά και επειδή ήταν η πρώτη εταιρεία, διαφημίζανε για δεκαετίες ότι το τούρμπο είναι μάπα και τα πολλά κυβικά ότι καλύτερο !

    Ο καθένας το βλέπει όπως θέλει, πράγμα λογικό.
    Εγώ επειδή βλέπω πιο μέσα από πολλούς, άσχετα με το αν είμαι ρομαντικός ή όχι, βλέπω το εξής.
    - Ένας Μ40 (κάποιος είπε ήταν τάφος μοτέρ κτλ) δεν ζήτησε ποτέ τίποτα. Ιμάντα χρονισμού, φθηνό σερβις, λίγο καύσιμο και κάνει 400χιλ χλμ. χωρίς να αλλάξεις βίδα
    - Ένας Μ50/Μ52/Μ54 δεν ζήτησε επίσης ποτέ τίποτα.
    Ούτε ιμάντα, φθηνό σέρβις, λίγο παραπάνω καύσιμο και κάνει 500χιλ χλμ. χωρίς να αλλάξεις βίδα. Ίσως στις 300χιλ χλμ. να αλλάξεις καδένα.

    Και πλέον έχουμε τους νέας γενιάς κινητήρες.
    - Που θέλουν κάθε 50-100χιλ χλμ. τουρμπίνα ή καλύτερα τουρμπίνες.
    - Που θέλουν κάθε 20-100χιλ χλμ. αντλίες βενζίνης (υψηλής).
    - Που θέλουν κάθε 50-150χιλ χλμ. μπεκ (πάλι υψηλής).
    - Που θέλουν κάθε 100-150χιλ χλμ. καδένα.
    Φυσικά για τα παραπάνω τα αυτοκίνητα είναι σχεδόν σίγουρο ότι είναι εκτός εγγύησης, οπότε ο πελάτης πληρώνει ανταλλακτικά και επισκευές.
    Το σημείο πώλησης βέβαια είναι "Ιπποδύναμη, ροπή, μικρή κατανάλωση !" και βαρέλι δίχως πάτο από την άλλη.

    Η εταιρεία εκεί που είχε κινητήρες που δεν ζητούσαν τίποτα και φυσικά ο πελάτης δεν θα πλήρωνε ποτέ για περιφερειακά κινητήρα, πλέον πληρώνει και θα πληρώνει και με μεγάλη διαφορά βέβαια.
    Είναι αδιανόητο ένας (πριν 30 χρόνια αλλά και σήμερα) να δεχθεί ότι ο στρόφαλος θέλει αλλαγή στις 150χιλ χλμ.
    Όμως 2 τουρμπίνες ???
    Αυτές είναι αναλώσιμες και το δέχεται, το καταπίνει, το πληρώνει.
    Νίκη λοιπόν

    Οι "ρύποι", "κατανάλωση", "νομοθεσία" είναι selling points.
    Οι πραγματικοί λόγοι είναι αυτοί που ανέφερα καθώς και το χαμηλότερο κόστος εξέλιξης και παραγωγής.

  16. The Following 11 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    Bassakos (19-09-12), chrisgiapz3 (19-09-12), Christos 330 (19-09-12), Dimitrios (20-09-12), EVERGET (19-09-12), Nick bmwlover (19-09-12), oldcarskickass (19-09-12), pilot (19-09-12), Ptboul (20-09-12), Stamatis (19-09-12), Thomelef (19-09-12)

  17. #10
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Nαι φυσικά και επειδή ήταν η πρώτη εταιρεία, διαφημίζανε για δεκαετίες ότι το τούρμπο είναι μάπα και τα πολλά κυβικά ότι καλύτερο !

    Ο καθένας το βλέπει όπως θέλει, πράγμα λογικό.
    Εγώ επειδή βλέπω πιο μέσα από πολλούς, άσχετα με το αν είμαι ρομαντικός ή όχι, βλέπω το εξής.
    - Ένας Μ40 (κάποιος είπε ήταν τάφος μοτέρ κτλ) δεν ζήτησε ποτέ τίποτα. Ιμάντα χρονισμού, φθηνό σερβις, λίγο καύσιμο και κάνει 400χιλ χλμ. χωρίς να αλλάξεις βίδα
    - Ένας Μ50/Μ52/Μ54 δεν ζήτησε επίσης ποτέ τίποτα.
    Ούτε ιμάντα, φθηνό σέρβις, λίγο παραπάνω καύσιμο και κάνει 500χιλ χλμ. χωρίς να αλλάξεις βίδα. Ίσως στις 300χιλ χλμ. να αλλάξεις καδένα.

    Και πλέον έχουμε τους νέας γενιάς κινητήρες.
    - Που θέλουν κάθε 50-100χιλ χλμ. τουρμπίνα ή καλύτερα τουρμπίνες.
    - Που θέλουν κάθε 20-100χιλ χλμ. αντλίες βενζίνης (υψηλής).
    - Που θέλουν κάθε 50-150χιλ χλμ. μπεκ (πάλι υψηλής).
    - Που θέλουν κάθε 100-150χιλ χλμ. καδένα.
    Φυσικά για τα παραπάνω τα αυτοκίνητα είναι σχεδόν σίγουρο ότι είναι εκτός εγγύησης, οπότε ο πελάτης πληρώνει ανταλλακτικά και επισκευές.
    Το σημείο πώλησης βέβαια είναι "Ιπποδύναμη, ροπή, μικρή κατανάλωση !" και βαρέλι δίχως πάτο από την άλλη.

    Η εταιρεία εκεί που είχε κινητήρες που δεν ζητούσαν τίποτα και φυσικά ο πελάτης δεν θα πλήρωνε ποτέ για περιφερειακά κινητήρα, πλέον πληρώνει και θα πληρώνει και με μεγάλη διαφορά βέβαια.
    Είναι αδιανόητο ένας (πριν 30 χρόνια αλλά και σήμερα) να δεχθεί ότι ο στρόφαλος θέλει αλλαγή στις 150χιλ χλμ.
    Όμως 2 τουρμπίνες ???
    Αυτές είναι αναλώσιμες και το δέχεται, το καταπίνει, το πληρώνει.
    Νίκη λοιπόν

    Οι "ρύποι", "κατανάλωση", "νομοθεσία" είναι selling points.
    Οι πραγματικοί λόγοι είναι αυτοί που ανέφερα καθώς και το χαμηλότερο κόστος εξέλιξης και παραγωγής.
    Στο εξωτερικο δεν τους νοιαζουν αυτα. Ποιος θα το κρατησει πανω απο 3-4 χρονια ,αυτος που θα το παρει ας το φτιαχνει!
    Το βασικο που πρεπει να κανουν ειναι να μειωσουν το καστος!

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP