Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 39

Θέμα: Λάδια

  1. #11
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή Λάδια

    Ευχαριστώ άπαντες

    Μπουλι, πάω να βάλω pizbuin

  2. The Following User Says Thank You to ntinos For This Useful Post:

    Ptboul (06-07-12)

  3. #12
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Είσαι μερακΛής & γνώστης._
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  4. #13
    Εγγραφή
    12-09-11
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    626
    Thanked
    303
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    well done sharky


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sharky Εμφάνιση μηνυμάτων

  5. The Following User Says Thank You to super duper For This Useful Post:

    Kostas_1 (06-07-12)

  6. #14
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ό,τι και να γράφει το obc πάντως, 25.000+ χλμ που δίνει συνήθως για αλλαγή λαδιών είναι αδιανόητο ποσό.

    Άντε να ρισκάρει κανείς μέχρι 14-15.000χλμ αν κάνει χλμ κυρίως σε εθνική (που καταπονείται λιγότερο ο κινητήρας, όχι βέβαια τελικές, κόφτες κλπ) και κανα 2-3 μήνες μετά το χρόνο, αλλά παραπάνω είναι σίγουρο ότι θα κάνει ζημιά μακροπρόθεσμα.
    Για έναν μέσο οδηγό όμως που κινείται αρκετά στην πόλη, 10-12.000 κι 1 χρόνος είναι αρκετά για να πάει για αλλαγή.

    Κάτι επίσης που έχω ακούσει από γκουρού του είδους είναι πως πιο σωστό είναι να μετρώνται οι ώρες λειτουργίας του μοτέρ κι όχι τα χλμ.
    Ένας μέσος οδηγός μπορεί να κρατήσει τα λάδια του γύρω στις 300 ώρες, κάποιος κάφτης όμως γύρω στις 200.
    Για να δει κάποιος πόσες ώρες λειτουργίας έχουν τα λάδια του, αρκεί να διαιρέσει τα χλμ που έκανε μετά την αλλαγή τους με τον Μ.Ο. της ταχύτητάς του.
    Απαραίτητη προϋπόθεση να μηδενίζονται και οι 2 αυτοί δείκτες με κάθε αλλαγή λαδιών.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  7. The Following 3 Users Say Thank You to Driver M For This Useful Post:

    bill_m3 (06-07-12), Ptboul (06-07-12), ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ (06-07-12)

  8. #15
    Εγγραφή
    07-02-10
    Μηνύματα
    213
    Thanked
    131
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δηλαδή ο κατασκευαστής που έχει φτιάξει το σύστημα των μεταβαλλόμενων χιλιομετρικών διαστημάτων service κ σε ενημερώνει γι αυτο πρέπει να είναι άσχετος στο είδος .Θα πρέπει να στείλουμε στη BMW έναν Ελληνα μηχανικό για να τους πεί ότι τα λάδια πρέπει να αλλάζονται συχνότερα ή με τις ώρες λειτουργίας....

  9. #16
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z-man Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δηλαδή ο κατασκευαστής που έχει φτιάξει το σύστημα των μεταβαλλόμενων χιλιομετρικών διαστημάτων service κ σε ενημερώνει γι αυτο πρέπει να είναι άσχετος στο είδος .Θα πρέπει να στείλουμε στη BMW έναν Ελληνα μηχανικό για να τους πεί ότι τα λάδια πρέπει να αλλάζονται συχνότερα ή με τις ώρες λειτουργίας....
    o κατασκευαστης εχει φτιαξει το συστημα αυτο, με καποιες παραμετρους που οχι μονο δεν ενδιαφερουν τον ιδιοκτητη αλλα ειναι και εισβαρος του(ειδικοτερα του Ελληνα ιδιοκτητη).
    α) το αυτοκινητο στα 100.000κμ θα εχει πεταχτει (Γερμανια γαρ)
    β) θεματα πωλησεων (δεν μπορει η audi να λεει καθε 25κ λαδια και η bmw να λεει 10κ)
    γ) διαφορετικες συνθηκες λειτουργιας και χρησης (Γερμανια)

    το πιο σωστο ειναι με τις ωρες λειτουργιας! και με την χρηση που κανει ο καθε οδηγος!
    οσο πιο συχνες αλλαγες λαδιων τοσο προστατευεται τον κινητηρα σας!

  10. #17
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    o κατασκευαστης εχει φτιαξει το συστημα αυτο, με καποιες παραμετρους που οχι μονο δεν ενδιαφερουν τον ιδιοκτητη αλλα ειναι και εισβαρος του(ειδικοτερα του Ελληνα ιδιοκτητη).
    α) το αυτοκινητο στα 100.000κμ θα εχει πεταχτει (Γερμανια γαρ)
    β) θεματα πωλησεων (δεν μπορει η audi να λεει καθε 25κ λαδια και η bmw να λεει 10κ)
    γ) διαφορετικες συνθηκες λειτουργιας και χρησης (Γερμανια)

    το πιο σωστο ειναι με τις ωρες λειτουργιας! και με την χρηση που κανει ο καθε οδηγος!
    οσο πιο συχνες αλλαγες λαδιων τοσο προστατευεται τον κινητηρα σας!
    μονος σου τα σκεφτηκες αυτα, ή στα ειπε η σασα?

  11. #18
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    μονος σου τα σκεφτηκες αυτα, ή στα ειπε η σασα?
    η Σασα ειμαι ο Σπυρος μου πουλησε το username και το password για 30 αργυρια!
    απο αυριο θα ανοιξω θρεντ να σας παρουσιασω τα βιβλια μου, τωρα τελειωνω ενα πολυ καλο με Ρωσσους και νεφελιμ που θα ξεσηκωσει μεγαλες αντιδρασεις και θα αναταραξει τα νερα στην πισινα που πλατσουριζω...

  12. The Following 5 Users Say Thank You to spar@ For This Useful Post:

    BILL007 (12-09-12), GiannisRob (12-09-12), hades7 (12-09-12), S8N (12-09-12), Stathis (12-09-12)

  13. #19
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z-man Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δηλαδή ο κατασκευαστής που έχει φτιάξει το σύστημα των μεταβαλλόμενων χιλιομετρικών διαστημάτων service κ σε ενημερώνει γι αυτο πρέπει να είναι άσχετος στο είδος .Θα πρέπει να στείλουμε στη BMW έναν Ελληνα μηχανικό για να τους πεί ότι τα λάδια πρέπει να αλλάζονται συχνότερα ή με τις ώρες λειτουργίας....
    Επίσης σημασία έχει και η χωρητικότητα του κάρτερ. Πχ. η ΜΒ για τον 1.6Τ λέει αλλαγές λαδιών ανά 30.000χλμ και χωράει 7+ λίτρα λαδιού. Η Audi λέει (αν δεν κάνω λάθος) αλλαγές κάθε 30.000 στον 1.4ΤSI, με χωρητικότητα όμως 3.5 λίτρα.


  14. The Following User Says Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    ghost-rider (12-09-12)

  15. #20
    Εγγραφή
    27-05-12
    Περιοχή
    neverland
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    11.191
    Thanked
    30480
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z-man Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δηλαδή ο κατασκευαστής που έχει φτιάξει το σύστημα των μεταβαλλόμενων χιλιομετρικών διαστημάτων service κ σε ενημερώνει γι αυτο πρέπει να είναι άσχετος στο είδος .Θα πρέπει να στείλουμε στη BMW έναν Ελληνα μηχανικό για να τους πεί ότι τα λάδια πρέπει να αλλάζονται συχνότερα ή με τις ώρες λειτουργίας....
    O ιδιος κατασκευαστης δεν αναφερεται ουτε στον ιδιο οδηγο,ουτε στις ιδιες συνθηκες,αναφερεται σε ενα μεσο ορο.Αν εχεις παρει καινουριο αυτοκινητο και ανηκεις στο μεσο ορο(ποσο μ.ο. ειναι οταν επι ενα μηνα φετος το θερμομετρο δεν επεσε κατω απ τους 40)τοτε πιστευω οτι μπορεις να τηρησεις τα νουμερα,αν ομς αντι για castrol edge,βαζεις οτι βρεις και αντι για το φιλτρο της πενβε...κ.ο.κ. τοτε τα νουμερα θα ειναι εις βαρος του αυτοκινητου και της τσεπης.Γνωστος μου πουλησε 630 με 85Κ χλμ. ευκαιρια!!!!!ναιιιι και σε χαμηλη τιμη ναιιιι!!!!Το αμαξι τελευταια φορα που ειδε την αντιπροσωπεια ηταν την μερα που αγοραστηκε.....τα συμπερασματα δικα σου.

    * fb page flickr

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......με αυτόν τον μοναδικό ήχο που μόνο οι ευθείς 6κύλινδροι BMW έχουν..

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP