Περί ορέξεως...
Ότι αρέσει στον καθένα φυσικά, απλά εγώ προσωπικά βλέπω ότι το Μ3 το οδηγείς όμορφα είτε με γραμμές είτε με ντριφτ.
Δεν μου αρέσει να κάνω κανιβαλισμούς που θα έκανε σε ένα Εσκορτ 30ετιας.
Και φυσικά ένα μηχανικό είναι ότι πρέπει για τέτοια
Νομίζω με ένα φλικ το πλασάρεις όμορφα // για απλές καταστάσεις.
Για τα πολεμικά ντριφτ σίγουρα χρειάζεσαι μπλοκαρίσματα κτλ. και η αλήθεια είναι ότι δεν το κατέχω το σπορτ.
joseph (11-09-12)
Και μιας και το Topic ειναι περι Ε46 Μ3, παρακατω ποσταρω την τεχνικη αναλυση του S54. Ειναι και αυτο αρκετα ενδιαφερον με αρκετες κατασκευαστικες λεπτομερειες οπως και πληροφοριες για το λυσιμο-δεσιμο του κινητηρα![]()
Τα 125.000 κμ είναι πολλά για Μ3 ε;
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
Nikos
Εάν είναι καλά συντηρημένα είσαι ΟΚ...θα έρθουν κάποια τιμολόγια συντήρησης πιό κοντά, από την άλλη θα το αγοράζεις λογικά πιό φτηνά.
Εμένα, σα georGAZ, με ενδιαφέρει περισσότερο σε τί κατάσταση είναι το εσωτερικό του αυτοκινήτου, γιατί πολλά trimings είναι ακριβά, δυσεύρετα και κυριότερο όλων οι μάστοροι στην Ελλάδα βγάζουν 1, γδέρνουν 3 και μένει και μία χούφτα βίδες.
Άρα, για μένα, πρώτα κοιτάς structural damage και κάνεις ανάλογο ψαλίδι στην τιμή, μετά εσωτερικό, τα μέταλλα θα τα έκανα από μόνος μου ουτως ή άλλως κλπ κλπ κλπ.
Άιντε προχώρα, do it, do it.
GiannisRob (21-09-12), Stathis (21-09-12), Thomelef (21-09-12), zaharias (21-09-12), zizu (21-09-12)
Πως μπορώ να ξέρω ότι είναι καλά συντηρημένο όμως;
Αυτός μπορεί να πει ό,τι θέλει. Πως μπορώ να είμαι σίγουρος;
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
Nikos
αντε γεια...
Ελήφθη.
Θα πάω να το δω από κοντά από βδομάδα.
Γι'αυτό προκειται:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/2770454/
127Κ, σόρυ.
Γνωρίζει κάποιος κάτι για το συγκεκριμένο;
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
Nikos
Vasilis M3 (21-09-12)
η τιμη ειναι καλη παντως για facelift m3 e46 τωρα για την κατασταση του πρεπει να το πας να το δουν
αντε γεια...